18th Primary school of Kalamata, Greece

Ερωτηματολόγιο eTwinning

Κατηγορία: Uncategorised
Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 16 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την Miss Nancy

Στα μέσα της διάρκειας των δύο έργων eTwinning ζητήθηκε ανατροφοδότηση από τους συμμετέχοντες μαθητές σχετικά με τη μέχρι τότε συμμετοχή και εμπειρία τους, τις παρατηρήσεις και τις επιθυμίες τους. Να τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που συμπλήρωσαν εδώ.

 

 

eTwinning Labels 2014-15

Κατηγορία: Uncategorised
Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 15 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την Miss Nancy

Newspaper label

 

Let s write a story label

 

 

 

 

Ο χάρτης του eTwinning

Κατηγορία: Uncategorised
Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 19 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την Miss Nancy

Εξερεύνηση σχολείων, ατόμων, έργων

Πλατφόρμα coursesites: το ηλεκτρονικό μας μάθημα

Κατηγορία: Uncategorised
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 27 Φεβρουάριος 2015
Γράφτηκε από τον/την Miss Nancy

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας για τα δύο έργα eTwinning στα οποία συμμετέχουμε φέτος, παρουσιάστηκε η ανάγκη για ανταλλαγή υλικού μεταξύ μας μέσω διαδικτύου (για τα παιδιά φυσικά που έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή και σε ίντερνετ και τα απογεύματα από το σπίτι). Οι διαδικασίες έτσι θα διευκολύνονταν και θα επισπεύδονταν, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Για το λόγο αυτό, δημιουργήθηκε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα LMS (Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης), αποκλειστικά για τους μαθητές της Ε΄τάξης και τα δύο έργα που κάνουν φέτος στο eTwinning. Με άλλα λόγια, δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό μάθημα μέσω Διαδικτύου, στο οποίο η εκπαιδευτικός ανεβάζει εργασίες και ανακοινώσεις σχετικά με το eTwinning και οι μαθητές συνδέονται με τους κωδικούς τους και συμμετέχουν σε ό,τι τους ζητείται, όσο μπορούν και όποτε μπορούν. Τίποτε από αυτά δεν είναι υποχρεωτικό και δεν παίζει ρόλο στην επίσημη αξιολόγηση των μαθητών.

Πώς δουλεύουμε με την ηλεκτρονική πλατφόρμα: το κάθε παιδί, μετά από την έγκριση των γονέων του, παρέλαβε τους κωδικούς του μαζί με οδηγίες για να συνδεθεί στην πλατφόρμα και να υποβάλει τις πρώτες εργασίες. Η συμμετοχή του κάθε παιδιού κρίνεται απαραίτητη και στο φόρουμ του μαθήματος, όπου εκφράζονται οι απορίες του καθενός και δίνεται βοήθεια, τόσο από την εκπαιδευτικό όσο και από τα ίδια τα παιδιά.

Η πλατφόρμα είναι ένας απόλυτα ασφαλής χώρος χωρίς διαφημίσεις και χωρίς την παρουσία τρίτων προσώπων αφού οι κωδικοί είναι γνωστοί μόνο στον κάθε μαθητή χωριστά και στις εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται στο έργο.


Ο επισκέπτης μπορεί να επισκεφτεί ένα αντίγραφο του ηλεκτρονικού μαθήματος εδώ, εάν συνδεθεί (προτιμότερο με Mozilla Firefox) ως digifest2015 (password: digifest). Δυστυχώς δεν έχει πρόσβαση στις πλήρεις συζητήσεις στο φόρουμ, παρά μόνο στην πρώτη ανάρτηση (post) από κάθε νήμα συζήτησης (thread).

Έργο The European Schools Newspaper (2014-15)

Κατηγορία: Uncategorised
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 27 Φεβρουάριος 2015
Γράφτηκε από τον/την Miss Nancy

Η Ε’ τάξη συμμετέχει φέτος στο έργο με τίτλο Η Ευρωπαϊκή σχολική εφημερίδα. Είναι μια διασκεδαστική, δημιουργική και εκπαιδευτική διαδικασία, που στοχεύει στη δημιουργία μιας σχολικής εφημερίδας από κοινού με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία, ελληνικά και ξένα.

Κάθε τεύχος έχει σαν θέμα του κάτι οικείο στα παιδιά (να γράψουν για τον εαυτό τους και το σχολείο τους, τον ελεύθερο χρόνο και τα ενδιαφέροντά τους, την πόλη και τη χώρα τους, τα ήθη και έθιμα του τόπου τους - μαθαίνοντας παράλληλα και συγκρίνοντας και τα αντίστοιχα των ξένων παιδιών ή άλλων παιδιών από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας). Τα θέματα τα αντλούμε από το βιβλίο μας, άρα οι μαθητές κάνουν εμπέδωση των όσων έχουν μάθει. Οι νέες γνώσεις που τους προσφέρει το βιβλίο των Αγγλικών και η διδασκαλία μέσα στην τάξη αποκτούν έτσι νέο νόημα κάθε φορά που τα παιδιά συνειδητοποιούν ότι μαθαίνουν Αγγλικά για να μπορούν να εκφράζονται και να επικοινωνούν στην ξένη γλώσσα με άλλα παιδιά που δε μιλούν ελληνικά. Και επίσης αντιλαμβάνονται την αξία των Αγγλικών σαν διεθνή γλώσσα επικοινωνίας.

Μερικά άλλα οφέλη από το έργο αυτό: οι μαθητές διευρύνουν τους ορίζοντές τους, νιώθουν μέλη μια μεγαλύτερης κοινότητας που απλώνεται έξω από τα σύνορα της περιοχής που ζουν και της χώρας τους, βελτιώνουν την ικανότητά τους στη γραφή, την ανάγνωση και την αναζήτηση πληροφοριών, μαθαίνουν να συνεργάζονται, να είναι πιο αυτόνομα και να έχουν αυτοπεποίθηση.

Για τις ανάγκες του έργου, κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε είναι το βίντεο, δημοσιεύσεις στο Διαδίκτυο, η πλατφόρμα coursesites (το ηλεκτρονικό μας μάθημα) και επίσης περιστασιακά και όσο το επιτρέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα χρησιμοποιείται ο χώρος Twinspace του eTwinning, παρουσία πάντα των εκπαιδευτικών, όπου οι μαθητές μπορούν να σχολιάσουν τις συμμετοχές των άλλων σχολείων, γραπτώς μέσω μηνυμάτων ή και χώρων συζητήσεων (chatroom, forum) ή προφορικά μέσω τηλεδιασκέψεων. 

Η εφημερίδα μας δημοσιεύεται ηλεκτρονικά στον ιστότοπο joomag και επίσης τυπώνεται σε αρκετές δεκάδες τεύχη για να πωληθεί.

Translate

English French German Italian Spanish