Skip navigation.

Αξιολόγηση

Βασικό
1

Αναπτυσσόμενο
2

Ικανοποιητικό
3

Υποδειγματικό
4

Score

Συνεργασία στην ομάδα

Ο μαθητής δεν συνεργάστηκε καθόλου με την ομάδα του

Τελικά ο μαθητής συνεργάστηκε αλλά χρειάστηκε προτροπή από τους συμμαθητές του και το δάσκαλο για να παραμείνει συγκεντρωμένος

Ο μαθητής συνεργάστηκε με την ομάδα του αλλά υπήρχαν κάποιες δυσκολίες στην επικοινωνία του

Ο μαθητής συνεργάστηκε πολύ καλά μέσα στην ομάδα

 

Κατανόηση του τρόπου που εργάστηκε ο Ευπαλίνος

Ο μαθητής δεν κατανόησε τον τρόπο που εργάστηκε ο Ευπάλινος

Ο μαθητής δεν κατανόησε αρχικά τον τρόπο που εργάστηκε ο Ευπάλινος, η ομάδα του τον βοήθησε σχετικά αλλά χρειάστηκε και την υποστήριξη από τον δάσκαλο

Ο μαθητής δεν κατανόησε αρχικά τον τρόπο που εργάστηκε ο Ευπάλινος αλλά η ομάδα του τον βοήθησε σχετικά

Ο μαθητής κατανόησε πλήρως τον τρόπο εργασίας του Ευπάλινου

 

Αξιοποίηση των πηγών της Ιστοεξερεύνησης

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) δεν αξιοποιήθηκαν από τον μαθητή για να κατανοήσει το Πυθαγόρειο θεώρημα ώστε να μπορέσει να το εφαρμόσει

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν λίγο από τον μαθητή για να κατανοήσει το Πυθαγόρειο θεώρημα ώστε να μπορέσει να το εφαρμόσει

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν αρκετά από τον μαθητή για να κατανοήσει το Πυθαγόρειο θεώρημα ώστε να μπορέσει να το εφαρμόσει

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν πλήρως από τον μαθητή για να κατανοήσει το Πυθαγόρειο θεώρημα ώστε να μπορέσει να το εφαρμόσει

 

Συσχέτιση Πυθαγόρειου θεωρήματος – Τεχνικής του Ευπάλινου

Ο μαθητής δεν κατάλαβε τη συσχέτιση του Πυθαγόρειου θεωρήματος με την τεχνική του Ευπάλινου και την χρήση των μαθηματικών στις άλλες επιστήμες

Ο μαθητής κατάλαβε ότι υπήρχε συσχέτιση του Πυθαγόρειου θεωρήματος με την τεχνική του Ευπάλινου αλλά δεν πείσθηκε για την χρήση και εφαρμογή των μαθηματικών στις άλλες επιστήμες και επίσης δεν μπόρεσε να εφαρμόσει τη συσχέτιση αυτή στο παιχνίδι

Ο μαθητής κατάλαβε ότι υπήρχε συσχέτιση του Πυθαγόρειου θεωρήματος με την τεχνική του Ευπάλινου και πείσθηκε για τη χρήση και εφαρμογή των μαθηματικών στις άλλες επιστήμες αλλά δεν μπόρεσε να εφαρμόσει τη συσχέτιση αυτή στο παιχνίδι

Ο μαθητής κατάλαβε τη συσχέτιση του Πυθαγόρειου θεωρήματος με την τεχνική του Ευπάλινου και μπόρεσε να εφαρμόσει τη συσχέτιση αυτή στο παιχνίδι και πείσθηκε για τη σπουδαιότητα της χρήσης των μαθηματικών στις άλλες επιστήμες

 

Ανταπόκριση στους ρόλους μέσα στην ομάδα

Ο μαθητής δεν ανταποκρίθηκε στο ρόλο που του ανατέθηκε

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε μερικά στο ρόλο που του ανατέθηκε

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε αρκετά στο ρόλο που του ανατέθηκε

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε πλήρως στο ρόλο που του ανατέθηκε

 

Παρουσίαση πληροφοριών

Η παρουσίαση των πληροφοριών από τον μαθητή ήταν πολύ πρόχειρη

Μέτρια παρουσίαση με αρκετές ελλείψεις

Αρκετά καλή παρουσίαση αλλά με κάποιες ελλείψεις

Η παρουσίαση ήταν πολύ καλά οργανωμένη

 

Επίλυση σταυρολέξου

Ο μαθητής δεν μπόρεσε να συμμετέχει στη λύση του σταυρόλεξου

Βρήκε λίγες μόνο λέξεις από το σταυρόλεξο

Βρήκε τις περισσότερες λέξεις από το σταυρόλεξο

Έλυσε όλο το σταυρόλεξο

 

Επίλυση παιχνιδιού

Ο μαθητής δεν προχώρησε καθόλου στη λύση του παιχνιδιού

Ο μαθητής προχώρησε αρκετά αλλά δεν βρήκε σωστή λύση

Προχώρησα αρκετά αλλά δε βρήκα τη σωστή λύση

Ο μαθητής βρήκε σωστή λύση στο παιχνίδι

 

Κίνητρα / Ενδιαφέρον/ Διασκέδαση

Ο μαθητής δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το παιχνίδι

Ο μαθητής έδειξε αρχικά κάποιο ενδιαφέρον για το παιχνίδι αλλά έδειξε να βαριέται κατά τη διάρκεια της δράσης

Ο μαθητής έδειξε σημαντικό ενδιαφέρον για το παιχνίδι αλλά έδειξε να κουράζεται κατά τη διάρκεια της δράσης

Ο μαθητής έδειξε αμείωτο ενδιαφέρον για το παιχνίδι σε όλη τη διάρκεια της δράσης