• Επιμόρφωση για 35.300 εκπαιδευτικούς

    Ο Ειδικο?ς Γραμματε?ας Διαχει?ρισης Τομεακω?ν ΕΠ του ΕΚΤ καλεί το  Ινστιτου?το Τεχνολογι?ας Υπολογιστω?ν και Εκδο?σεων και τα   Πανεπιστη?μια, να υποβάλουν  προτάσεις    ε?ργων (πρα?ξεων), προκειμε?νου να ενταχθεί και χρηματοδοτηθεί η επιμο?ρφωση εκπαιδευτικω?ν για την αξιοποι?ηση και εφαρμογη? των ψηφιακω?ν τεχνολογιω?ν στη διδακτικη? πρα?ξη (Επιμο?ρφωση Β ?επιπε?δου Τ.Π.Ε.)

    Ειδικο?τερα οι προτα?σεις ε?ργων (πρα?ξεις) θα ε?χουν ως αντικει?μενο:

    i. την επιμο?ρφωση τρια?ντα χιλια?δων (30.000) εκπαιδευτικω?ν σε γνω?σεις και δεξιο?τητες Β1 επιπε?δου Τ.Π.Ε. (εισαγωγικη? επιμο?ρφωση για την εκπαιδευτικη? αξιοποι?ηση Τ.Π.Ε., 36 διδακτικε?ς ω?ρες),

    ii. την επιμο?ρφωση πε?ντε χιλια?δων (5.000) εκπαιδευτικω?ν σε γνω?σεις και δεξιο?τητες Β2 επιπε?δου Τ.Π.Ε. (προχωρημε?νη επιμο?ρφωση για την εκπαιδευτικη? αξιοποι?ηση Τ.Π.Ε., 42 διδακτικε?ς ω?ρες και δρα?σεις «εφαρμογη?ς στην τα?ξη»),

    iii. την εκπαι?δευση νε?ων επιμορφωτω?ν, περι?που τριακοσι?ων (300), που θα γι?νει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, με στο?χο τον εμπλουτισμο? του υφιστα?μενου Μητρω?ου Επιμορφωτω?ν Β? επιπε?δου Τ.Π.Ε. προκειμε?νου να καλυφθου?ν οι παρου?σες απαιτη?σεις, ιδι?ως αναφορικα? με την προσε?γγιση νε?ων ειδικοτη?των εκπαιδευτικω?ν και την πληρε?στερη γεωγραφικη? κα?λυψη στην επιμο?ρφωση,

    iv. την πιστοποι?ηση των παραπα?νω εκπαιδευτικω?ν στις αντι?στοιχες γνω?σεις και δεξιο?τητες Τ.Π.Ε. Επιπρο?σθετα, θα υλοποιηθου?ν διαδικασι?ες πιστοποι?ησης βασικω?ν δεξιοτη?των και γνω?σεων ΤΠΕ (Α? επιπε?δου ΤΠΕ), καθω?ς η πιστοποι?ηση αυτη? αποτελει? πρου?πο?θεση για τη συμμετοχη? των εκπαιδευτικω?ν στην επιμο?ρφωση Β1 επιπε?δου ΤΠΕ.

    Αντικει?μενο των προτα?σεων ε?ργων (πρα?ξεων) ει?ναι η συνε?χιση και η μετεξε?λιξη της παραπα?νω ολοκληρωμε?νης επιμο?ρφωσης για την αξιοποι?ηση και εφαρμογη? των Τεχνολογιω?ν της Πληροφορι?ας και της Επικοινωνι?ας (Τ.Π.Ε.) στη διδακτικη? πρα?ξη, η οποι?α ει?ναι ευρυ?τερα γνωστη? ως «Επιμο?ρφωση Β? επιπε?δου Τ.Π.Ε.».

    Η μετεξε?λιξη της επιμο?ρφωσης Β? επιπε?δου Τ.Π.Ε. αφορα?

    α) στην επικαιροποι?ηση και στον εμπλουτισμο? του περιεχομε?νου επιμο?ρφωσης Β? επιπε?δου Τ.Π.Ε.,

    β) στην επε?κταση της παραπα?νω επιμο?ρφωσης σε ο?λους τους κλα?δους και ειδικο?τητες εκπαιδευτικω?ν πρωτοβα?θμιας και δευτεροβα?θμιας εκπαι?δευσης, γεγονο?ς που συνεπα?γεται τη ριζικη? αυ?ξηση του πλη?θους των εν δυνα?μει επιμορφου?μενων εκπαιδευτικω?ν και

    γ) στην ανα?πτυξη και υλοποι?ηση? της σε δυο επι?πεδα γνω?σεων και δεξιοτη?των, Εισαγωγικη? Επιμο?ρφωση για την εκπαιδευτικη? αξιοποι?ηση Τ.Π.Ε. (Β1 επι?πεδο Τ.Π.Ε.) και Προχωρημε?νη επιμο?ρφωση για την αξιοποι?ηση και εφαρμογη? των Τ.Π.Ε. στη διδακτικη? πρα?ξη (Β2 επι?πεδο Τ.Π.Ε.), ο συνδυασμο?ς των οποι?ων θα οδηγει? στην απο?κτηση γνω?σεων και δεξιοτη?των που αντιστοιχου?ν στην ολοκληρωμε?νη επιμο?ρφωση για την αξιοποι?ηση κι εφαρμογη? των Τ.Π.Ε. στη διδακτικη? πρα?ξη (επιμο?ρφωση Β? επιπε?δου Τ.Π.Ε.).


Αφήστε μια απάντηση