Ημερολόγιο καταστρώματος
για την εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση


23/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Κάναμε από κοινού με το Α2 εορταστικές δραστηριότητες για το Πάσχα. Έφερα σε πρώτη επαφή τους μαθητές μου με το https://whiteboard.fi/. Κλείσαμε για Πάσχα.

22/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Η μαθήτρια που έχει χάσει το μικρόφωνό επανέφερε τον ήχο αλλάζοντας θύρα σε μικρόφωνο και κάμερα. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

21/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Μία μαθήτρια έχει χάσει το μικρόφωνό και μία ακόμη αντιμετώπισε προβλήματα ήχου.  Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

20/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Μία μαθήτρια έχει χάσει το μικρόφωνό και τρεις ακόμη αντιμετώπισαν προβλήματα ήχου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη.

19/4/2021: Συνδέθηκαν 15 από τους 18 μαθητές μου. Μία μαθήτρια έχει χάσει το μικρόφωνό της. Δύο είχαν προβλήματα σύνδεσης, έμπαιναν - έβγαιναν. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

16/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου αλλά στην πορεία έχασα 2. Έκανα Παραγωγή γραπτού λόγου και Μελέτη. Υπήρχαν μικροπροβλήματα σύνδεσης σε κάποιους.

15/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

14/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18  μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Υπήρξαν μικροπροβλήματα σύνδεσης σε κάποιους.

13/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

12/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

9/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη. Δεν υπήρξαν προβλήματα παρά μόνο στη μαθήτρια που δεν μπόρεσε να συνδεθεί τελικά.

8/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Υπήρξαν ψιλοπροβλήματα στη σύνδεση 2-3 μαθητών.

7/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

6/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

5/4/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δεν υπήρξαν προβλήματα.

2/4/2021: Συνδέθηκαν 16 από τους 18 μαθητές μου. Η ημέρα ήταν αφιερωμένη στο Παιδικό Βιβλίο. Καλέσαμε στη διαδικτυακή μας τάξη την κ. Κονδηλία Θεοδωροπούλου, που συζήτησε με τα παιδιά και τους αφηγήθηκε ένα από τα παραμύθια της. Συγχρόνως τρέχει και σχετικό Padlet για όλους τους μαθητές του σχολείου.

1/4/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

31/3/2021: Συνδέθηκαν 16 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε προβλήματα σύνδεσης. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Τα παιδιά δείχνουν να δυσκολεύονται στα Μαθηματικά. Η δια ζώσης διδασκαλία θα έλυνε αρκετά προβλήματα του μαθήματος αυτού.

30/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δηλαδή υπήρξε μία μικρή αλλαγή στο πρόγραμμα εν' όψη της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, που είναι την Παρασκευή και θα την αφιερώσουμε σε σχετικές δραστηριότητες.

29/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Υπήρξαν προβλήματα σύνδεσης σε κάποιους μαθητές.

26/3/2021: Συνδέθηκαν oι 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

24/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Κάναμε τα επετειακά μαθήματα.

23/3/2021: Συνδέθηκαν τελικά 16 από τους 18 μαθητές μου. Υπήρχε πρόβλημα στη σύνδεση, κάμποσα παιδιά την έχαναν συχνά και τελικά οι δυο μαθήτριες, παρόλο που προσπάθησαν να συνδεθούν, δεν κατάφεραν να παραμείνουν συνδεδεμένες και να παρακολουθήσουν το μάθημα. Δίδαξα Γλώσσα και Μελέτη.

22/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά. Από σήμερα τρέχει padlet στο σχολείο μας αφιερωμένο στην 25η Μαρτίου.

19/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

18/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

17/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

16/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

12/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα, Μαθηματικά και Μελέτη. Στο σχολείο μας τρέχουμε διαδικτυακό διαγωνισμό μάσκας και αποκριάτικου μακιγιάζ ΕΔΩ.

11/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Δυο τρεις τους πέταξε έξω 2-3 φορές. Κατά τα άλλα όλα κύλησαν ομαλά.

10/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Στην πρώτη ώρα κόπηκε το δικό μου ίντερνετ και χρειάστηκαν κοντά 6 λεπτά για να αποκατασταθεί η σύνδεση. Ευτυχώς τα μικρούλια ήταν εκεί και περίμεναν. Ύστερα όλα κύλησαν ομαλά.

9/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

8/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και αντί για τα μαθηματικά τους μίλησα για την Ημέρα της Γυναίκας.

5/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

4/3/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα μία ώρα Μαθηματικά και τις υπόλοιπες κάναμε διαδικτυακό πάρτι λόγω Τσικνοπέμπτης.

3/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα μόνο Γλώσσα καθώς την τρίτη ώρα το  Webex δεν ανταποκρινόταν. Στην αρχή δε μου επέτρεπε να μοιράσω την οθόνη μου και ύστερα έχασε την επαφή στέλονοντας μήνυμα ότι δεν μπορούσε να συνδεθεί στο ίντερνετ, ενώ η σύνδεσή μου δούλευε κανονικά. Αναγκάστηκα και έβγαλα τα μικρά και έκανα επανεκκίνηση σε υπολογιστή και μόντεμ. Αυτό πήρε κάμποσα λεπτά. Όταν ξαναμπήκα στο Webex έκανε πολλή ώρα να συνδέσει τον ήχο και την κάμερα και έτσι άργησε πολύ να μου επιτρέψει να μπάσω πάλι τα παιδιά στη συνάντηση. Τελικά λειτούργησε πάλι κανονικά, αλλά είχε φτάσει σχεδόν το τέλος του μαθήματος.

2/3/2021: Συνδέθηκαν 16 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

1/3/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

26/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα, Μαθηματικά και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

25/2/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

24/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ο ένας είχε πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου, αλλά δούλευε η κάμερά του. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

23/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ο ένας είχε πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου, αλλά δούλευε η κάμερά του. Έκανα Μελέτη και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

22/2/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

19/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα, Μαθηματικά και Μελέτη. Όλα κύλησαν ομαλά.

18/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

17/2/2021: Συνδέθηκαν 16 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά. Όλα κύλησαν ομαλά.

16/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ο ένας έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου. Έκανα Μαθηματικά και Μελέτη.

15/2/2021: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ο ένας έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

12/2/2021: Συνδέθηκαν 16 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου. Έκανα Γλώσσα και Μελέτη.

11/2/2021: Καθώς μπήκε και η Αττική σε σκληρή καραντίνα και έκλεισαν τα σχολεία της, το Υπουργείο χτες έστειλε πάλι τις εγκυκλίους του Νοέμβρη που αφορούσαν την εξ' αποστάσεως. Οπότε σήμερα ξαναγυρίσαμε απόγευμα με το γνωστό πρόγραμμα. Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Έκανα Γλώσσα και Μαθηματικά.

10/2/2021:  Γυρίσαμε πρωί μετά από απόφαση του Δ/τή εκπ/σης και του Περιφερειακού και της διευκρινιστικής του Υπουργείου. Οι διευθυντές των σχολείων ενημερώθηκαν στη χτεσινή διαδικτυακή συνάντηση. Το πρόγραμμα που πρότειναν οι προϊστάμενοι και θα ακολουθήσουμε είναι "περίεργο" και όχι αυτό που είχε έρθει την προηγούμενη φορά από το Υπουργείο. Κάναμε εξάωρα 08:15-13:00 με τρία 15λεπτα και δύο μισάωρα διαλείμματα. Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου και το πρόγραμμα κύλησε ομαλά.

9/2/2021: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Ένα κομφούζιο συνέβη με τη διευκρινιστική που ήρθε και την απόφαση του Δ/τή εκπ/σης και του Περιφερειακού να γυρίσουμε πρωί την επόμενη μέρα.

8/2/2021: Καθώς η Πάτρα μπήκε σε κόκκινο ανεστάλη η λειτουργία των σχολείων της πόλης και ξαναμπήκαμε σε εξ' αποστάσεως εκπαίδευση. Καθώς καμία οδηγία δεν ήρθε το σχολείο μας ακολούθησε για πρώτη μέρα το απογευματινό πρόγραμμα της εξ' αποστάσεως του Νοέμβρη (14:10-17:20). Συνδέθηκαν 15 από τους 18 μαθητές μου και τα πράγματα κύλισαν ομαλά.  Σε δύο μαθητές μου το σχολείο παρέχει τάμπλετ.

22/12/2020: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Σήμερα πήγαν όλα καλά. Κάναμε χριστουγεννιάτικη γιορτή. Τους έκανα σχετικές παρουσιάσεις σύμφωνα με την ύλη της Γλώσσας και της Μελέτης, τραγουδήσαμε τα κάλαντα και τα μικρά είπαν τα ποιήματα που τους είχα μοιράσει από την προηγούμενη εβδομάδα για να τα μάθουν. Στη σύνδεσή μας μπήκε και ο κ. Διευθυντής που ευχήθηκε και αποχαιρέτησε και αυτός τα παδιά. Ήταν όσο καλά θα μπορούσε να είναι μια χριστουγεννιάτικη γιορτή μέσω Webex. Χρόνια πολλά σε όλους.

22/12/2020: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Δύο είχαν πρόβλημα σύνδεσης. Σήμερα είχαν όλοι κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα. Μετά το πέρας των μαθημάτων έκανα συγκέντρωση γονέων μέσω Webex. Δεν παρευρέθησαν οι γονείς δύο μαθητών. Ανταλλάξαμε γνώμες και απόψεις και μιλήσαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.

21/12/2020: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Δύο είχαν πρόβλημα σύνδεσης. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα. 

18/12/2020: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Ένας είχε πρόβλημα στον ήχο. Τρεις αντιμετώπιζαν πρόβλημα στη σύνδεση, αφού τους πέταγε συνέχεια έξω. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά. 

17/12/2020: Συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Δύο είχαν πρόβλημα στον ήχο. Δύο αντιμετώπιζαν πρόβλημα στη σύνδεση, αφού τους πέταγε συνέχεια έξω. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά. 

16/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Ο ήχος ήταν μια χαρά σε όλους. Έναν τον πέταγε συχνά έξω. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη. 

15/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Δεν είχε κανένας πρόβλημα ήχου για πρώτη φορά. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

14/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου, μερικοί με αρκετή καθυστέρηση. Δύο είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα.

11/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Δύο είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μελέτη.

10/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Τέσσερις είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

9/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

8/12/2020: Συνδέθηκαν οι 16 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Μαθηματικά και Μελέτη.

7/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα.

4/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη.

3/12/2020: Συνδέθηκαν οι 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

2/12/2020: Σήμερα συνδέθηκαν όλοι οι μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα, Μαθηματικά και Μελέτη.

1/12/2020: Χτες ήταν η αργία του Αγίου Ανδρέα. Σήμερα συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Μαθηματικά και Μελέτη.

27/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Τρεις είχαν πολύ μεγάλο πρόβλημα ήχου. Δεν μπορούσα να καταλάβω σχεδόν τίποτα από ότι έλεγαν. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

26/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Δύο είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα 2 ώρες Γλώσσα, 1 Μαθηματικά χωρίς σημαντικά προβλήματα αν και η επικοινωνία με τα μικρά δεν είναι ακόμα άνετη, καθώς δεν έχουν μάθει όλα να χειρίζονται γρήγορα το μικρόφωνο χωρίς δική μου εντολή.

25/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Δύο είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Ένας δεν έχει κάμερα. Δίδαξα 2 ώρες Γλώσσα, 1 Μαθηματικά, 1 Μελέτη. Τα παιδιά μπαίνουν κανονικά χωρίς άλλα σημαντικά προβλήματα.

24/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Ένας είχε πρόβλημα ήχου. Δύο δεν έχουν κάμερες. Δίδαξα 2 ώρες Γλώσσα.

23/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Τρεις είχαν πρόβλημα ήχου. Δύο δεν έχουν κάμερες. Δίδαξα 2 ώρες Γλώσσα.

20/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. Τρεις είχαν μεγάλο πρόβλημα ήχου. Με τους δύο δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω καθόλου. Δίδαξα 4 ώρες, Γλώσσα, Μαθηματικά και Μελέτη. Τήρησα το πρόγραμμα πιστά και οι μαθητές δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα με τα διαλείμματα, καθώς πειθάρχησαν και έκλειναν κάμερες και μικρόφωνα όση ώρα διαρκούσαν.
 

19/11/2020: Συνδέθηκαν 17 από τους 18 μαθητές μου. 2-3 του πετούσε έξω και ξανάμπαιναν. 3 δεν είχαν καθόλου καλό ήχο. 3 δεν έχουν κάμερα. Είχα ένα κενό και τη δεύτερη φορά συνδέθηκαν πάλι όλοι. Οι μαθητές ακόμα μαθαίνουν πώς να κλείνουν μικρόφωνα και κάμερες. Πιστεύω να γίνουν σιγά σιγά καλύτερα τα πράγματα. Δίδαξα Γλώσσα και Μαθηματικά.

18/11/2020: Στόχος της σημερινής συνάντησης ήταν να εξοικειωθούν οι γονείς και τα πρωτάκια με την εφαρμογή της Webex. Συναντηθήκαμε στην ηλεκτρονική μου τάξη. Κατέγραψα τα προβλήματα που έχει η κάθε οικογένεια. Διευκρίνισα στους γονείς τους στόχους και τον τρόπο λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (διδακτικές ώρες, διαλείμματα, διάρκεια, ύλη κλπ.). Εξήγησα τη λειτουργία της πλατφόρμας. Εξασκήθηκαν όλοι, μικροί μεγάλοι, στο να ανοίγουν και να κλείνουν μικρόφωνα και κάμερες και στο να πατάνε το χεράκι.

Συνδέθηκαν και συμμετείχαν 15 από τους 18 μαθητές. Από αυτούς οι 9 δε φαίνεται να αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα. 5 έχουν αδέρφια σε άλλες τάξεις και έχουν προβλήματα σύνδεσης ή έλλειψη μηχανημάτων. 1 επικοινωνούσε μόνο με ήχο, δεν μπορούσα να το δω ούτε μπορούσε να με δει. 2 τους πέταξε το σύστημα έξω στα μισά και δεν μπόρεσαν να ξανασυνδεθούν. 1 συνδέθηκε στην αρχή χωρίς ήχο και μετά δεν μπόρεσε να ξανασυνδεθεί καθόλου.

Να σημειώσω ότι είχα 4 συνεχόμενες ώρες. Έκανα ένα διάλειμμα τελικά και δεν άφησα τα παιδιά να αποσυνδεθούν από το δωμάτιο, αλλά τους έδωσα την οδηγία απλώς να κλείσουν όλοι τις κάμερες και τα μικρόφωνα. Το ίδιο έκανα κι εγώ. Όταν τέλειωσε το διάλειμμα άνοιξα το δικό μου ηχοσύστημα, με άκουσαν, άνοιξαν κι αυτά και συνεχίσαμε το μάθημα. Με αυτό τον τρόπο δεν είχα καθυστερήσεις για συνδέσεις και δεν έχασα περισσότερους μαθητές.

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021, Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 05/04/2024

counter free