View All Responses. All participants. Ascending orderHelp with Order Responses Responses: 26

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ B4, 4ου ΓΕΛ Νίκαιας 2017-18 (Project B4)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ B4,  4ου ΓΕΛ  Νίκαιας  2017-18  (Project  B4)

 «Το Χιούμορ ως μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας»

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετασθεί πως χρησιμοποιούν το χιούμορ οι έφηβοι και ποια είναι τα οφέλη του. Οι απαντήσεις είναι εμπιστευτικές, και θα τύχουν στατιστικής και ποιοτικής επεξεργασίας. Η ειλικρινής συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα βοηθήσει στην εξαγωγή αξιόπιστων αποτελεσμάτων, από  τους  μαθητές  του  Project  Β4.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία  και  για το  χρόνο που θα διαθέσετε.

Α. ΣΤΟΙΧΕΙΑ   ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΟΣ.

1

Φύλο-Ιδιότητα:       

Response Average Total
β). Μαθήτρια Λυκείου   50% 13
α). Μαθητής Λυκείου   50% 13

Β.  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

2

Το χιούμορ μας βοηθά να γεφυρώσουμε αντιθέσεις, να εξομαλύνουμε καταστάσεις, ακόμα και καυγάδες και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής;

Response Average Total
β) ΟΧΙ   8% 2
γ) Δεν απαντώ / Δεν ξέρω   12% 3
α) ΝΑΙ   81% 21

3

Το χιούμορ ωφελεί τη Σωματική και Ψυχική υγεία και τις κοινωνικές  επιδράσεις;

Response Average Total
ε) Δεν απαντώ / Δεν ξέρω   12% 3
α) Πολύ   12% 3
γ) Λίγο   19% 5
β) Αρκετά   58% 15

Γ. ΧΡΗΣΗ ΧΙΟΥΜΟΡ

4

Το χιούμορ είναι μια  μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας. Πως το χρησιμοποιείτε;

(Πρέπει να επιλέξετε  5  απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο   και με 5 τον ολιγότερο σημαντικό)

Average rank
N/A
12345
δ) .για να σπάσετε τον «πάγο» σε κοινωνική συναναστροφή; 2.4  2
α). Για να αστειευτείτε, λέγοντας ανέκδοτα ; (Πηγή γέλιου) 2.5  1
ε). για να τραβήξετε την προσοχή πάνω σας.(ως μέσο κοινωνικής αποδοχής;) 3.2  9
β). σαν όπλο άμυνας; 3.3  11
ζ). για να ειρωνευτείτε; 3.4  9
γ). σαν επιθετικό όπλο; 3.4  9
στ) Ως αυτοσαρκασμό; 3.5  11
Responses 1 2 3 4 5 Total N/A
δ) .για να σπάσετε τον «πάγο» σε κοινωνική συναναστροφή; 6 (25%) 9 (38%) 3 (13%) 6 (25%) 0 24 2
α). Για να αστειευτείτε, λέγοντας ανέκδοτα ; (Πηγή γέλιου) 11 (44%) 3 (12%) 2 (8%) 6 (24%) 3 (12%) 25 1
ε). για να τραβήξετε την προσοχή πάνω σας.(ως μέσο κοινωνικής αποδοχής;) 3 (18%) 4 (24%) 2 (12%) 3 (18%) 5 (29%) 17 9
β). σαν όπλο άμυνας; 2 (13%) 3 (20%) 3 (20%) 3 (20%) 4 (27%) 15 11
γ). σαν επιθετικό όπλο; 1 (6%) 2 (12%) 7 (41%) 3 (18%) 4 (24%) 17 9
ζ). για να ειρωνευτείτε; 3 (18%) 3 (18%) 3 (18%) 0 8 (47%) 17 9
στ) Ως αυτοσαρκασμό; 0 2 (13%) 6 (40%) 4 (27%) 3 (20%) 15 11

5

Υπάρχει ανάγκη για χρήση του χιούμορ στο σχολείο κατά τη διάρκεια των διαδικασιών  μάθησης;

Response Average Total
γ) Δεν απαντώ / Δεν ξέρω   8% 2
α) ΝΑΙ   92% 24

6

Το χιούμορ στο σχολείο :

(Πρέπει να επιλέξετε  και τις 5  απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο   και με 6 τον ολιγότερο σημαντικό)

Average rank
12345
α). Μειώνει το αίσθημα κόπωσης των μαθητών; (Αποκατάσταση ψυχικής ισορροπίας.) 2.2 
ε).Ενισχύει τις διαδικασίες αγωγής και μάθησης; π.χ. Με στοχευόμενη σύνδεση με τα γνωστικά αντικείμενα 2.5 
β). Βοηθά στην αντιμετώπιση δυσκολιών μαθητών; 3.2 
γ). Ενισχύει την ασφάλεια και εμπιστοσύνη; (Διδάσκοντα και μαθητών) 3.5 
δ). Βοηθά στη μείωση δυσπιστίας και φόβου των μαθητών; 3.7 
Responses 1 2 3 4 5 Total
α). Μειώνει το αίσθημα κόπωσης των μαθητών; (Αποκατάσταση ψυχικής ισορροπίας.) 12 (46%) 4 (15%) 5 (19%) 2 (8%) 3 (12%) 26
ε).Ενισχύει τις διαδικασίες αγωγής και μάθησης; π.χ. Με στοχευόμενη σύνδεση με τα γνωστικά αντικείμενα 8 (31%) 8 (31%) 3 (12%) 4 (15%) 3 (12%) 26
β). Βοηθά στην αντιμετώπιση δυσκολιών μαθητών; 3 (12%) 5 (19%) 7 (27%) 6 (23%) 5 (19%) 26
γ). Ενισχύει την ασφάλεια και εμπιστοσύνη; (Διδάσκοντα και μαθητών) 3 (12%) 4 (15%) 5 (19%) 6 (23%) 8 (31%) 26
δ). Βοηθά στη μείωση δυσπιστίας και φόβου των μαθητών; 0 5 (19%) 6 (23%) 8 (31%) 7 (27%) 26

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία !!!