Επιμόρφωση Πληροφορικών Β' Επιπέδου

Μετρητής Επισκέψεων

59979
ΣήμεραΣήμερα10
ΧθεςΧθες10
Αυτήν την εβδομάδαΑυτήν την εβδομάδα37
Αυτόν τον μήναΑυτόν τον μήνα59
ΣυνολικάΣυνολικά59979

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 6 επισκέπτες και κανένα μέλος

Τελευταίοι Χρήστες

  • Alenkajal
  • Elenagex
  • NikolaRak
  • Timothyvem
  • markuszq5q

Scratch

Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού σχεδιασμένο από το MIT Media Lab για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.


Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://scratch.mit.edu

KAREL ή Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT

Karel : Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον  που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου ΕΠΕΑΕΚ με τίτλο «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ» και λειτουργεί με τις ίδιες αρχές όπως το objectKarel. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms ΝΧΤ της ομώνυμης εταιρείας Lego δίνει την δυνατότητα σε μια ομάδα 2-6 μαθητών (από 8 ετών και άνω) να εξομοιώσει σχεδόν όλους τους σύγχρονους αυτοματισμούς και να προσεγγίσει - ικανοποιητικά - συστήματα αυτόματου ελέγχου μέσα από ένα δημιουργικό και ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον. Η διδακτική του χρήση περιλαμβάνει τόσο τον προγραμματισμό όσο και απλές εφαρμογές μηχανολογικού χαρακτήρα.

Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Είναι μέρος της πλατφόρμας  Lego Mindstorms NXT με την αγορα του ρομποτικού συστήματος.
ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Διερευνητική Μάθηση (http://www.why.gr/)

Byob (Build Your Own Blocks)

Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού στηριγμένο στο Scratch του MIT Media Lab σχεδιασμένο για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.

ObjectKAREL

Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον  για μια εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.


Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:

http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html

Είσοδος στο Portal

Στιγμές από την επιμόρφωση

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
2013-11-20-440
2013-11-20-441
2013-12-03-442
2013-12-03-443
2013-12-03-444
2013-12-03-445
2013-12-03-446
2013-12-03-447
2013-12-03-448
2014-10-13-684
2014-10-13-685
21
22
23
24
25
26
27
28
29
3
30
31
32
4
40
41
42
43
44
45
5
6
7
8
9

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2022
ΚυριΔευτΤρίτΤετάΠέμπΠαραΣάββ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Χρήσιμες συνδέσεις