Επιμορφωτικό υλικό ΚΣΕ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πιστοποίηση
Μετρητής Επισκέψεων
![]() | Σήμερα | 6 |
![]() | Χθες | 4 |
![]() | Αυτήν την εβδομάδα | 6 |
![]() | Αυτόν τον μήνα | 36 |
![]() | Συνολικά | 63582 |
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 επισκέπτες και κανένα μέλος
Τελευταίοι Χρήστες
- Alenkajal
- Elenagex
- NikolaRak
- Timothyvem
- markuszq5q
Scratch
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Πληροφορικών
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013 15:35
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 342
Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού σχεδιασμένο από το MIT Media Lab για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://scratch.mit.edu
KAREL ή Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Πληροφορικών
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013 15:39
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 387
Karel : Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου ΕΠΕΑΕΚ με τίτλο «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ» και λειτουργεί με τις ίδιες αρχές όπως το objectKarel. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms ΝΧΤ της ομώνυμης εταιρείας Lego δίνει την δυνατότητα σε μια ομάδα 2-6 μαθητών (από 8 ετών και άνω) να εξομοιώσει σχεδόν όλους τους σύγχρονους αυτοματισμούς και να προσεγγίσει - ικανοποιητικά - συστήματα αυτόματου ελέγχου μέσα από ένα δημιουργικό και ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον. Η διδακτική του χρήση περιλαμβάνει τόσο τον προγραμματισμό όσο και απλές εφαρμογές μηχανολογικού χαρακτήρα.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Είναι μέρος της πλατφόρμας Lego Mindstorms NXT με την αγορα του ρομποτικού συστήματος.
ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Διερευνητική Μάθηση (http://www.why.gr/)
Byob (Build Your Own Blocks)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Πληροφορικών
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013 15:37
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 320
Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού στηριγμένο στο Scratch του MIT Media Lab σχεδιασμένο για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.
ObjectKAREL
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Πληροφορικών
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013 15:40
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1009
Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον για μια εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:
http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
Περισσότερα Άρθρα...
Είσοδος στο Portal
Στιγμές από την επιμόρφωση

















































Ημερολόγιο
|