Επιμόρφωση Πληροφορικών Β' Επιπέδου

Μετρητής Επισκέψεων

62937
ΣήμεραΣήμερα11
ΧθεςΧθες8
Αυτήν την εβδομάδαΑυτήν την εβδομάδα19
Αυτόν τον μήναΑυτόν τον μήνα39
ΣυνολικάΣυνολικά62937

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας ένας επισκέπτης και κανένα μέλος

Τελευταίοι Χρήστες

  • Alenkajal
  • Elenagex
  • NikolaRak
  • Timothyvem
  • markuszq5q

Το Β' Επίπεδο

Το έργο έχει αντικείμενο:

την επιμόρφωση 28.100 εκπαιδευτικών των ελληνικών σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διδακτική αξιοποίηση στην τάξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Ειδικότερα, η Πράξη αυτή αφορά δύο τύπους επιμόρφωσης, οι οποίοι σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους:

α) την επιμόρφωση 27.500 εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης. Η επιμόρφωση εκπαιδευτικών θα διεξαχθεί σε όλη τη χώρα, στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης. Ωστόσο, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις απομακρυσμένων νησιών, δυσπρόσιτων ορεινών περιοχών, καθώς και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης όπου για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων (πολύ μικρός αριθμός ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών, ανυπαρξία επιμορφωτών ή ΚΣΕ), θα υλοποιηθούν ειδικά προγράμματα επιμόρφωσης κατά το μοντέλο της μικτής μάθησης (blended learning), με συνδυασμό εξ αποστάσεως μαθημάτων και περιορισμένου αριθμού δια ζώσης επιμορφωτικών συνεδριών.

 β) την εκπαίδευση 600 εκπαιδευτικών?επιμορφωτών, οι οποίοι θα αποτελέσουν επιμορφωτές της Πράξης. Οι επιμορφωτές αυτοί, μαζί με τους προϋπάρχοντες του Μητρώου Επιμορφωτών Β? επιπέδου, θα διενεργήσουν την επιμόρφωση και θα υποστηρίξουν την εφαρμογή και αξιοποίηση στη διδακτική πράξη των δεξιοτήτων και γνώσεων που θα αποκτήσουν οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί του β? επιπέδου.

 Η υλοποίηση της Πράξης προϋποθέτει την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών, επιμορφωτικού υλικού και μελετών, τον σχεδιασμό, οργάνωση, διεξαγωγή, παρακολούθηση και αξιολόγηση των δύο παραπάνω τύπων επιμόρφωσης, την εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων στην τάξη, τη στήριξη των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, την πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους στις ΤΠΕ, την ανάπτυξη και λειτουργία των υποστηρικτικών μηχανισμών οργάνωσης, υλοποίησης, παρακολούθησης, αξιολόγησης και ελέγχου της Πράξης. Οι υποστηρικτικοί μηχανισμοί περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις Επιτροπές Επιμόρφωσης, τα Μητρώα Επιμορφωτών, Πανεπιστημιακών Κέντρων Επιμόρφωσης και Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης, τα Κέντρα Πιστοποίησης, το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της Πράξης κλπ. Στο πλαίσιο της Πράξης θα υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση των μηχανισμών και μητρώων της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» του Μέτρου 2.1 του ΕΠΕΑΕΚ II που είχε υλοποιηθεί από το ΥΠΕΠΘ/ ΕΥΕ Προγραμμάτων ΚΠΣ.

 

 Οι στόχοι της Πράξης είναι:

  • Η προετοιμασία των εκπαιδευτικών για τις προκλήσεις των «κοινωνιών της γνώσης και της πληροφορίας», ειδικότερα σε ότι αφορά την αξιοποίηση και χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη.
  • Η διοργάνωση επιμορφωτικών προγραμμάτων σε όλους τους νομούς της χώρας, τα οποία θα απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς, με αντικείμενα κλιμακούμενης δυσκολίας και προστιθέμενης αξίας, όπως ενδεικτικά φαίνεται στην συνέχεια:
    • χρήση δικτυακών υπολογιστικών υπηρεσιών και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
    • ουσιαστική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία για διάφορα γνωστικά αντικείμενα
    • καλλιέργεια νέων στάσεων απέναντι στη διαδικασία της μάθησης, όπως περιγράφεται στην αρχή της ενότητας
    • Η εφαρμογή στην τάξη των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτώνται στη διάρκεια της επιμόρφωσης

 

Την ευθύνη για την υλοποίηση της Πράξης έχει σύμπραξη φορέων αποτελούμενη από:

  • τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ), ως τελικό δικαιούχο και
  • το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), ως συνδικαιούχους - συμπράττοντες επιστημονικούς φορείς.

και ήδη από 24/2/2012:

  • το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής /Ι.Ε.Π. (διάδοχο του έργου έπειτα από την κατάργηση του Ο.ΕΠ.ΕΚ. και του Π.Ι. με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως τελικό δικαιούχο και
  • το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων ? ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε. (όπως μετονομάστηκε το Ε.Α.Ι.Τ.Υ., με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως συμπράττοντα επιστημονικό φορέα.

 

Η Πράξη υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013) με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.

 

Η επιμόρφωση Β΄ επιπέδου υλοποιείται σε όλη τη χώρα, στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), για τους εξής κλάδους εκπαιδευτικών:

  • ΠΕ02 (φιλόλογοι),
  • ΠΕ03 (μαθηματικοί),
  • ΠΕ04 (καθηγητές φυσικών επιστημών),
  • ΠΕ60/70 (νηπιαγωγοί/ δάσκαλοι),
  • ΠΕ05/06/07 (καθηγητές γαλλικής, αγγλικής και γερμανικής γλώσσας),
  • ΠΕ19/20 (καθηγητές πληροφορικής)

Οι κλάδοι αυτοί επελέγησαν καθώς αντιστοιχούν στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και που καλύπτουν την πλειοψηφία ωρών διδασκαλίας. Επομένως, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αυτών των κλάδων θα έχει το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ως προς την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία των σχολείων.

Είσοδος στο Portal

Στιγμές από την επιμόρφωση

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
2013-11-20-440
2013-11-20-441
2013-12-03-442
2013-12-03-443
2013-12-03-444
2013-12-03-445
2013-12-03-446
2013-12-03-447
2013-12-03-448
2014-10-13-684
2014-10-13-685
21
22
23
24
25
26
27
28
29
3
30
31
32
4
40
41
42
43
44
45
5
6
7
8
9

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
ΚυριΔευτΤρίτΤετάΠέμπΠαραΣάββ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Χρήσιμες συνδέσεις