Επιμορφωτικό υλικό ΚΣΕ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πιστοποίηση
Μετρητής Επισκέψεων
Σήμερα | 5 | |
Χθες | 22 | |
Αυτήν την εβδομάδα | 37 | |
Αυτόν τον μήνα | 43 | |
Συνολικά | 63140 |
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 2 επισκέπτες και κανένα μέλος
Τελευταίοι Χρήστες
- Alenkajal
- Elenagex
- NikolaRak
- Timothyvem
- markuszq5q
Scratch
Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού σχεδιασμένο από το MIT Media Lab για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://scratch.mit.edu
Byob (Build Your Own Blocks)
Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού στηριγμένο στο Scratch του MIT Media Lab σχεδιασμένο για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική κλπ.
KAREL ή Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT
Karel : Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου ΕΠΕΑΕΚ με τίτλο «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ» και λειτουργεί με τις ίδιες αρχές όπως το objectKarel. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms ΝΧΤ της ομώνυμης εταιρείας Lego δίνει την δυνατότητα σε μια ομάδα 2-6 μαθητών (από 8 ετών και άνω) να εξομοιώσει σχεδόν όλους τους σύγχρονους αυτοματισμούς και να προσεγγίσει - ικανοποιητικά - συστήματα αυτόματου ελέγχου μέσα από ένα δημιουργικό και ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον. Η διδακτική του χρήση περιλαμβάνει τόσο τον προγραμματισμό όσο και απλές εφαρμογές μηχανολογικού χαρακτήρα.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Είναι μέρος της πλατφόρμας Lego Mindstorms NXT με την αγορα του ρομποτικού συστήματος.
ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Διερευνητική Μάθηση (http://www.why.gr/)
ObjectKAREL
Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον για μια εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:
http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
MSWLogo
Έκδοση της Logo που ενώνει την δύναμη των Windows με την Logo. Υποστηρίζει γεωμετρία τριών διαστάσεων. Φιλικό περιβάλλον της παλαιότερης γλώσσας για την εκπαίδευση, της Logo, με πολλές δυνατότητες επέκτασης.
Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://www.softronix.com/
Περισσότερα Άρθρα...
Είσοδος στο Portal
Στιγμές από την επιμόρφωση
Ημερολόγιο
|