Α/Α |
Περίληψη |
ΘΕΜΑ |
Συγγραφέας |
38 | |||
37 | |||
36 | |||
35 |
Σκουλαρίκια
παπιγιόν καρφίτσα
χτένι κλπ 23 |
Χειροτεχνία Αξεσουάρ | Δημήτρης Τσαούσης |
34 |
Κατασκευές που στηρίζονται στην τεχνοτροπία
Tensegrity
structure. |
Χειροτεχνία Ισορροπία | Δημήτρης Τσαούσης |
33 |
Διακοσμητικά ξυλόγλυπτα
23 |
Χειροτεχνία ξυλόγλυπτα | Δημήτρης Τσαούσης |
32 |
Ξύλινα παιχνίδια για μικρούς και
μεγάλους 22 |
Χειροτεχνία Παιχνίδια | Δημήτρης Τσαούσης |
31 |
Διακοσμητικές συνθέσεις από
βότσαλα. 23 |
Χειροτεχνία Πέτρα | Δημήτρης Τσαούσης |
30 |
Ξύλινες κατασκευές. Λαβίδες
καρυοθραύστης αναλόγιο για κινητό 22 |
Χειροτεχνία Χρηστικά | Δημήτρης Τσαούσης |
29 |
Λίγα λόγια και δυο σχήματα για να ερμηνεύσουμε την πανσέληνο και την κίνηση του φεγγαριού γύρω από τη Γη. |
Πανσέληνος | Δημήτρης Τσαούσης |
28 |
Μερικές ομοιότητες μεταξύ της κύλισης του τροχού και της βάδισης του ανθρώπου μας οδήγησαν στην μελέτη και τη σύγκριση των δυο αυτών φαινομένων. |
Δημήτρης Τσαούσης |
|
27 |
Είναι σωστός ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων; Αν ναι, γιατί όλη αυτή η αντίδραση από αρκετούς μαθητές, αρκετούς καθηγητές αλλά και από γονείς και πολιτικές παρατάξεις; |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
26 |
Μια σύντομη ερμηνεία της κίνησης του αετού και της σανίδας στο νέο extreme sport αετοσανίδα ή με την αγγλική ονομασία kitesurfing. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
25 |
H οικονομική κατάσταση που βιώνουμε τελευταία, μας υποχρεώνει να αναθεωρήσουμε την έως τώρα πρακτική και ψάχνουμε όλοι μας να βρούμε μια όσο το δυνατόν λιγότερο δαπανηρή λύση για θέρμανση. Για να μπορέσουμε όμως να επιλέξουμε την οικονομικότερη λύση πρέπει να έχουμε άποψη για όλες τις λύσεις θέρμανσης που βρίσκουμε στην αγορά. Θα επικεντρωθούμε περισσότερο στην ανάλυση της λειτουργίας των κλιματιστικών, επειδή αυτά αποτελούν νεότερη τεχνολογία και το ευρύ κοινό δεν τα γνωρίζει, αλλά και επειδή αυτά δουλεύουν τελείως διαφορετικά από όλα τα άλλα μέσα που χρησιμοποιούμε για θέρμανση. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
24 |
Το ποδήλατο, ένα παιχνίδι που κάθε παιδί σήμερα αποκτά εύκολα, κάποτε ήταν ένα όνειρο που δεν ήταν σίγουρο ότι θα πραγματοποιηθεί. Η σημερινή οικονομική κρίση μας φέρνει καθημερινά σε σκέψεις ότι πράγματα αυτονόητα σήμερα, ίσως αύριο, μετά από λίγο καιρό, θα πραγματοποιούνται πιο δύσκολα, όπως παλιότερα. Τέτοιες σκέψεις με έφεραν στα παλιά, στο πρώτο μου ποδήλατο. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
23 |
Σαν
κάποιος να
γύρισε το
χρόνο πίσω και
ήμουν έτοιμος
να βιώσω την
ίδια κίνηση
του ήλιου για
μια ακόμη φορά. Και αν έχω
τύχη θα ξαναδώ
το ίδιο
ηλιοβασίλεμα για
δεύτερη φορά! |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
22 |
Το
ποδήλατο
είναι ένα
παιχνίδι, ένα
εργαλείο αλλά
και ένα μέσο
μεταφοράς
αγαπητό στα
παιδιά και στους
μεγάλους.
Μπορεί επίσης να
γίνει και ένα
εύχρηστο και
ευχάριστο
εργαστηριακό
όργανο για
πολλά
πειράματα φυσικής.
Παράδειγμα: Πώς
μπορεί ένας
ποδηλάτης να
καταλάβει από
το ταχύμετρο
του ποδηλάτου
αν το σβήσιμο
του φωτός του
οφείλεται σε
βραχυκύκλωμα
ή σε κάψιμο της
λάμπας; |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
21 |
Μοντελοποιήσαμε το τσιλίκι, ένα παλιό μας παιχνίδι και μελετούμε με τους νόμους της φυσικής την κίνηση του τσιλικιού. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
20 |
Σχόλια για τις βιντεοδιαλέξεις του ψηφιακού σχολείου |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
19 |
Ένα παραμύθι που προσπαθεί να δώσει μια απάντηση στα ερωτήματα των παιδιών: «Γιατί οι θάλασσες είναι αλμυρές και οι λίμνες γλυκές;»
|
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
18 |
Σχόλια για το υπ. αριθμ. 244 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Στις 26 Μαρτίου 2010, δημοσιεύεται η υπ. αριθμ. Υ- 8/474/Δ2/5-1-2010 απόφαση της υπουργού παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου, που εκδόθηκε με βάση την απόφαση του ΔΕΑ και με την οποία ανακαλείται ο διορισμός του πάλαι ποτέ περιφερειακού Δ/ντη εκπαίδευσης Ηπείρου Γ. Παπανικολάου και τοποθετείται ο Δ. Τσαούσης αναδρομικά από 9-7-2002 μέχρι 31-8-2004!!! |
Αναδημοσίευση |
|
17 |
Έχουμε χρέος τα σχολεία μας να έχουν τέτοιο επίπεδο, ώστε οι μαθητές μας να λαμβάνουν τουλάχιστον ένα ελάχιστο από μια πρότυπη μόρφωση. Αν οι μαθητές μας σε κάθε σχολική χρονιά, λαμβάνουν λιγότερη μόρφωση από το ελάχιστο αυτό όριο δεν προοδεύουν και είμαστε υπεύθυνοι απέναντί τους που τους στερούμε την μόρφωση εν γνώσει μας. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
16 |
Σχόλια σχετικά με το Νόμο.3848/19-5-2010 Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού και την επιμόρφωση των καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαίδευσης). |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
15 |
Μια άσκηση στην οποία γίνεται μίμηση της κίνησης του μοτοσικλετιστή όταν κινείται στην πίσω μόνο ρόδα (όταν κάνει σούζα). |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
14 |
Οι τάξεις που θα χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες ονομάστηκαν Ψηφιακές τάξεις. Όμως δεν έχουμε κάποιο κανονισμό ούτε έχει προταθεί κάποια μέθοδος διδασκαλίας του μαθήματος σε μια τάξη με 20 αυτόνομους Η/Υ. Πως θα κάνουμε μάθημα στις ψηφιακές τάξεις; |
||
13 |
Ο Ανδρέας Λασκαράρος σαν να είχε προβλέψει πριν από 150 χρόνια τι θα μας βρει, περιγράφει με τον δικό του μοναδικό τρόπο τις αιτίες που έσπρωξαν την Ελληνική κοινωνία να βιώσει το 2010 τον Ευρωπαϊκό εξευτελισμό. |
Ανδρέα
Λασκαράτου |
|
12 |
Πως ξεκίνησε η ιδέα του ποδηλάτου και ποια η εξέλιξή του μέχρι τη σημερινή του μορφή. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
11 |
Μερικές σκέψεις για τη χρήση του ποδηλάτου για τις μετακινήσεις μας στην πόλη. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
10 |
Το ποδήλατο κρύβει μέσα του φυσική. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
9 |
Συζήτηση για την παιδεία. Μεταρρύθμιση του 2010 |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
8 |
Μια ανάλυση για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από την χρήση των κλιματιστικών |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
7 |
Πώς
να αποφύγουμε
προβλήματα
της τάξης κατά
τη διδασκαλία. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
6 |
Σκέψεις
για την
εκπαιδευτική
μεταρρύθμιση
του 2000 |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
5 |
Εισήγηση
για τη διδασκαλία
της Φυσικής. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
4 |
Μια
πρόταση για
εξισορρόπηση
της
προφορικής
βαθμολογίας. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
3 |
Κατάληψη
σχολείων: Πόσο
ωφελεί και
πόσο βλάπτει. |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
2 |
Αξιολόγηση
του
εκπαιδευτικού
έργου, αλλά πώς; |
Δημήτρης
Τσαούσης |
|
1 |
Προσομοίωση πειραμάτων φυσικής. Πρακτικά Εργασιών 1ης Πανηπειρωτικής Ημερίδας, Πληροφορική και Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 1998.
|
Δημήτρης
Τσαούσης |