2015: |
Εισήγηση στη διημερίδα με θέμα «Συναισθηματική Υγεία και Σχολική Μετάβαση» στα πλαίσια του προγράμματος “Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό”: Διευκολύνοντας τη μετάβαση ?των σχολείων στη σύγχρονη πραγματικότητα |
2012: |
Εργαστήριο στα πλαίσια σεμιναρίου του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δνσης Π.Ε. Εύβοιας: Λέγοντας ιστορίες με εικόνες. Το πρόγραμμα Photostory. |
2010: |
Εισήγηση στο πλαίσιο εισαγωγικής επιμόρφωσης του ΠΕΚ Λαμίας σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (ΠΕ60): Χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων |
2010: |
Εισήγηση στο πλαίσιο εισαγωγικής επιμόρφωσης του ΠΕΚ Λαμίας σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (ΠΕ70): Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία σε σχέση με το μαθητή και το διδακτικό έργο |
2008: |
Εισήγηση στο 1st Modern Greek Teachers? Conference, Department of Education and Training, Languages Unit, Sydney: Παρουσίαση υλικού για την αξιοποίηση των κοινών λέξεων μεταξύ Ελληνικών και Αγγλικών |
2008: |
Εργαστήριο (workshop) στο Inservice Conference NSW/ACT for Teachers of German, Goethe Institute: Το λογισμικό Hot Potatoes και η χρήση του στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας |
2007: |
Εισήγηση σε σεμινάριο του Πολιτειακού Υπουργείου Παιδείας Νέας Νότιας Ουαλίας (Σίδνεϊ) για εκπαιδευτικούς ελληνικής γλώσσας: Εποικοδομητισμός και διδασκαλία των ελληνικών με χρήση νέων τεχνολογιών |
2005: |
Εισήγηση σε σεμινάριο του Γραφείου Εκπαίδευσης Σίδνεϊ: Το βιβλίο «Παίζω και μαθαίνω» του προγράμματος «Παιδεία Ομογενών» και τρόποι αξιοποίησής του στην τάξη |
2005: |
Εισήγηση σε σεμινάριο του Πολιτειακού Υπουργείου Παιδείας Νέας Νότιας Ουαλίας (Σίδνεϊ) για εκπαιδευτικούς ελληνικής γλώσσας: Παρουσίαση και πρακτική αξιοποίηση του ηλεκτρονικού λεξικού «Ίσως δεν το γνωρίζετε αλλά? μιλάτε ήδη ελληνικά» |
2003: |
Δύο εισηγήσεις (Σίδνεϊ Αυστραλίας & Ώκλαντ Ν. Ζηλανδίας) σε αντίστοιχα σεμινάρια του Γραφείου Εκπαίδευσης Σίδνεϊ: Δυνατότητες χρήσης της νέας τεχνολογίας στη διδασκαλία των ελληνικών |