

Βρίσκεστε εδώ:Αρχική |
Η «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) και η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος», σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), προκήρρυξαν τον 7ο Διαγωνισμό Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων: Σχολικών Μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, Υποστηρικτικών δομών της Εκπαίδευσης, Διοικητικών μονάδων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης καθώς και Προσωπικών ατομικών ή ομαδικών Ιστότοπων Εκπαιδευτικών.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν και ιδιαίτερα σε αυτούς που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό!
Ασφάλεια στο διαδίκτυο για γονείς |
SID 2018: «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ενα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα» |
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2018 θα εορταστεί παγκοσμίως την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018 με το σύνθημα «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερα διαδίκτυο ξεκινά από εσένα». Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου γιορτάζεται παγκοσμίως τον Φεβρουάριο κάθε έτους για να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για παιδιά και νέους και να εμπνεύσει μια εθνική συζήτηση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου γιορτάζεται σε περισσότερες από εκατό χώρες, συντονισμένη από το δίκτυο INSAFE / INHOPE, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η μέρα προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Καλεί τους νέους, τους γονείς, τους φροντιστές, τους δασκάλους, τους κοινωνικούς λειτουργούς, τις εταιρείες, τους υπευθύνους για τη χάραξη πολιτικής και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα καλύτερο διαδίκτυο. |
Έρευνα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο |
Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολειών |
| Γνωμικά |