ΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ e-mail: georgiotis@sch.gr
|
||||
Αρχική σελίδα |
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ:ΓΙΩΤΗΣ ΟΝΟΜΑ : ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΜΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ:ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ:ΠΕ(06)ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗ : 2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:ΕΓΓΑΜΟΣ ΠΑΙΔΙΑ: 2 e-mail : georgiotis@sch.gr variteacher@in.gr web page: users.sch.gr/georgiotis ΣΠΟΥΔΕΣ 1987 CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN 1989 ΠΤΥΧΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 1994 ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 2007 MASTERS IN TESOL CANDIDATE HOU ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 1987-1995 ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Ν. ΣΑΛΕΥΡΗ 1995-1997 ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ INTERLINGUA 1997-1998 1ο Ε.Λ.ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 1998-1999 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ 1999-2000 ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΗΜΙΟΥ 2000-2003 ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΒΙΑΝΝΟΥ(ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Δ-ΒΑΣΗ ΕΠΑΦΟΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΣΤΩΡ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ) 2003-2005 ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ 2005- 2007 2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΡΗΣ 2007- ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΡΗΣ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ MS WINDOWS MICROSOFT OFFICE (WORD-EXCEL-ACCESS-POWER POINT )INTERNET ANTIVIRUS PROGRAMS AND VIRUS REMOVAL TOOLS. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
2004 ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ Γ 1. 2006- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΝΤΩΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ. 2006- ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔHMOΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2007 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Mentoring student teachers of English: Issues and Possibilities TOY ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ EXPERIENCING MENTORING THE MENTORS PERSPECTIVE (23-24/2/2007)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ 2005 ·EXPLORING WRITING: ESTABLISHING CRITERIA FOR EVALUATING AND CREATING WRITING MATERIAL ·LISTENING AND SPEAKING: METHODOLOGY-TEXTBOOK ACTIVITIES EVALUATION-PRINCIPLE BASED TEACHING MATERIAL DESIGN AND CREATION ·TEACHING READING: SKILLS AND STRATEGIES-COGNITIVE PROCESSES-TEXT AS A VEHICLE OF INFORMATION (ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ 12-09-2005 ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – www.edra.gr). 2006 ·COURSEBOOK EVALUATION: THEORY AND PRACTICE
·THE 2007 · THE CROSS CURRICULAR/THEMATIC FRAMEWORK AS A CURRICULUM INNOVATION IN
|
|||