ΑΡΧΙΚΗ
Γιώργος Φιτσιάλης Φυσικός – Στο 65ο Γυμνάσιο Αθηνών Υποδιευθυντής από 05-10-1994 έως 22-12-2009 και Δ/ντής από 23-12-2009 έως 22-07-2017. ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ 01/09/2020
Καλωσήρθατε στον προσωπικό μου δικτυακό τόπο. Σκοπός αυτής της προσπάθειας είναι η παρουσίαση θεμάτων σε θέματα Φυσικής και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα θέματα. Μέσω της ιστοσελίδας αυτής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, να σχολιάσετε τη θεματολογία και να κάνετε τις δικές σας προτάσεις. Γ. Φιτσιάλης-
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ MOY ΣΤΟ YouTube(ΝΕΟ)
(Περιλαμβάνει video από ταξίδια) (Κλικ στον σύνδεσμο)
-
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ (κλικ στον σύνδεσμο)
-
ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ 15/06/2020 (κλικ στον σύνδεσμο)
-
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ,ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ , ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ Ή ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ……(συνεχίζεται –κλικ στον παραπάνω σύνδεσμο)
-
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ…..(κλικ στον σύδεσμο)
-
Τελευταία ημέρα στο Εργαστήριο Φυσικής-Χημείας.(κλικ στον σύδεσμο)
-
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ-ΧΗΜΕΙΑΣ 65ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ – ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΦΙΤΣΙΑΛΗ) (κλικ στον σύδεσμο)
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟ |
Ο Πολύτιμος Χρόνος των Ώριμων – Mario de Andrade“Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ’ ότι έχω ζήσει έως τώρα.Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί, γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά.Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.Δε θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί. Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους, το ταλέντο τους και τα επιτεύγματα τους.Μισώ, να είμαι μάρτυρας των ελαττωμάτων που γεννά η μάχη για ένα μεγαλοπρεπές αξίωμα.Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο. μετά βίας για την επικεφαλίδα.Ο χρόνος μου είναι λίγος για να συζητώ για τους τίτλους, τις επικεφαλίδες.Θέλω την ουσία, η ψυχή μου βιάζεται.Μου μένουν λίγες καραμέλες στη σακούλα.Θέλω να ζήσω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση.Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους.Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους.Που δε θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό, πριν από την ώρα τους.Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους.Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή.Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων.Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.Σκοπεύω να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες που μου απομένουν.Είμαι σίγουρος ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απ’όσες έχω ήδη φάει.Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου.Εύχομαι και ο δικός σου να είνα ι ο ίδιος γιατί με κάποιον τρόπο θα φτάσεις κι εσύ.”Mario de Andrade (ποιητής, συγγραφέας, δοκιμιογράφος και μουσικολόγος από τη Βραζιλία) Ποιος ήταν ο μορφωμένος άνθρωπος για τον Σωκράτη; Όταν ρώτησαν τον Σωκράτη να τους δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου, δεν ανέφερε τίποτε για την συσσώρευση γνώσεων. «Η μόρφωση είπε, είναι θέμα συμπεριφοράς? Ποιους ανθρώπους λοιπόν θεωρώ μορφωμένους; 1. Πρώτα απ? όλους αυτούς που ελέγχουν δυσάρεστες καταστάσεις, αντί να ελέγχονται από αυτές 2. Αυτούς που αντιμετωπίζουν όλα τα γεγονότα με γενναιότητα και λογική? 3. Αυτούς που είναι έντιμοι σε όλες τους τις συνδιαλλαγές? 4. Αυτούς που αντιμετωπίζουν γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς καλοπροαίρετα? 5. Αυτούς που ελέγχουν τις απολαύσεις τους? 6. Αυτούς που δεν νικήθηκαν από τις ατυχίες και τις αποτυχίες τους? 7. Τελικά αυτούς που δεν έχουν φθαρεί από τις επιτυχίες και την δόξα τους?» Τελικά, μήπως η μόρφωση δεν είναι τόσο θέμα πανεπιστημίων όσο..παιδείας? Και η παιδεία μεταλαμπαδεύεται κυρίως στα παιδικά χρόνια, από την οικογένεια, τις κοινωνικές συναναστροφές, το σχολείο και ότι άλλο μαθαίνει το παιδί? Μόρφωση είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι ανόμοιες καταστάσεις, να γίνεσαι σοφότερος και να μπορείς να διαχειρίζεσαι τα πάθη σου? DOWNLOADS: ΑΡΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (Free):
|
Καλή αρχή!!!
Ευχαριστώ!!! Χωρίς την βοηθειά σου δεν θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα.
Καλoρίζικη η ιστοσελίδα σας!
Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!
Καλορίζικη η ιστοσελίδα σου! Πολύ ενδιαφέρον το υλικό σου!!! Καλή συνέχεια με το ίδιο και περισσότερο κέφι!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!
ευχαριστη εκπληξη που σας ανταμωσα τυχαια μεσα απο τη σελιδα του 65ου Γυμνασιου.
δυσκολο να με θυμαστε,αποφοιτη του 1995…μικρη σημασια εχει ομως αυτο…..θελω μετα απο τοσα χρονια να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω!
ευχαριστω που ησασταν ο δασκαλος της Φυσικης!
το αποτελεσμα ηταν να ακολουθησω τα χναρια σας και να γινω Φυσικος 🙂
Δύσκολο το θεωρώ να με θυμηθείτε, πολλλλα τα χρόνια και τα παιδιά!
Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Με τιμά πολύ η άποψή σου! Αν μου δώσεις περισσότερα στοιχεία πιστεύω ότι θα σε θυμηθώ.
Παπακυριακοπούλου Αθανασία (Νάνση) ονομάζομαι. Ήμουνα στο γυμνάσιο μέχρι και την τελευταία χρονιά που συστεγάζονταν γυμνάσιο και λύκειο, με 2 βάρδιες. Είχατε και τον αδερφό μου, Κώστα, 3 χρόνια μεγαλύτερος.Τι άλλο θα μπορούσε να ξυπνήσει τη μνήμη αναρωτιέμαι. Την επόμενη χρονιά στο Λύκειο είχα πάρει και στο θεατρικό “Ερωτόκριτος”. Σημασία έχει ότι υπήρξα τε δάσκαλος μου!
65ο γυμνάσιο…Το καλύτερο σχολείο!! Πολύ όμορφες αναμνήσεις, μακάρι να γυρνούσαν πίσω αυτά τα χρόνια
ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
Αγαπητέ Συνάδελφε
Ο αρχιτέκτονας γνωρίζει πως αν χτίσει σωστά, το οικοδόμημά του θα στέκεται εκεί για αιώνες. Εσύ ξέρεις πως ό,τι έχτισες με αγάπη και πολύ μόχθο , αυτό θα υπάρχει για πάντα. Εύχομαι το εργαστήριο Φυσικής που με πολύ μόχθο δημιούργησες να βρει άξιους συνεχιστές.
Με εκτίμηση
Κοτσιαφίτου Αναστασία, Εκπαιδευτικός,
Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο 1ο ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας.