Εργασίες και
δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχω τόσο στην σχολική ζωή , όσο και στην
συνδικαλιστική και πολιτικοκοινωνική ζωή της πόλης που ζω, της Κατερίνης.
Φωτογραφίες και
πληροφορίες από διάφορες περιοχές με έμφαση στην όμορφη γωνιά των Πιερίων ,
του Δήμου Πιερίων όπου βρίσκεται το Γυμνάσιο Ρητίνης , το σχολείο μου.
Φωτογραφίες και πληροφορίες για μία προσφιλή ενασχόληση αρκετών
εκπαιδευτικών, την καλλιέργεια του αμπελιού και την παραγωγή των προϊόντων
του , θέμα με τo οποίo
ασχολούμαι τον ελεύθερο χρόνο μου.
Η παράμετρος επίσης
που θα ήθελα να θέσω έχει σχέση με τα στελέχη διοίκησης ( Διευθυντές ,
προϊστάμενοι, τμηματάρχες κ.τ.λ.) του δημόσιου τομέα, οι οποίοι,
θεωρώ, ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μειωμένη απόδοσή του.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι όλοι οι Έλληνες πιστεύουμε, ότι
μπορούμε να διοικήσουμε οποιαδήποτε υπηρεσία , ότι τα στελέχη
διοίκησης δεν επιμορφώνονται σε σχολές δημόσιας διοίκησης και ότι τα
κομματικά κριτήρια παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή τους,
καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δεν επιλέγονται πάντοτε οι καλύτεροι ,
και σε κάποιες περιπτώσεις αυτοί που επιλέγονται είναι εμφανώς
ανεπαρκείς. Φυσικό και ανθρώπινο είναι την ανεπάρκεια αυτή να την
αντιλαμβάνονται οι υπάλληλοι και να την εκμεταλλεύονται οι επιτήδειοι.
Στο χώρο μας,
στην εκπαίδευση , την παραπάνω κατάσταση τη βιώνουμε καθημερινά. Η
πλειοψηφία των εκπαιδευτικών καταθέτει καθημερινά την ψυχή της στην
έδρα, αλλά δυστυχώς η επικρατούσα άποψη, διαμορφώνεται από τους λίγους
επιτήδειους , τους οκνηρούς , τα ΄΄λαμόγια΄΄, για να χρησιμοποιήσω μία
έκφραση της εποχής , τους οποίους κανένας δεν μπορεί να πειράξει. Η
αξιολόγηση καταργήθηκε εδώ και 20 περίπου χρόνια ,συνήθως δε, έχουν και
΄΄μπάρμπα στην Κορώνη΄΄, που λέει ο λαός. Κάποιες τολμηρές απόψεις που
αφορούν την κατάργηση της μονιμότητας απορρίπτονται πριν εκφραστούν καν,
για δικαιολογημένους κάποιες φορές λόγους.΄΄