Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
ΝΤΙΝΟΥ ΛΟΥΚΙΑ

  • Αρχική σελίδα
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  •  
    1987
    Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, του ΑΠΘ

    2002 Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας, Master στην Εκπαίδευση (MΕd in TESOL), στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

    1997
    Συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακό επιμορφωτικό σεμινάριο (in-service teacher training) μιας εβδομάδας (40 ωρών), με υποτροφία του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο Λονδίνο. Θέμα του σεμιναρίου: “Η Διαπολιτισμική Διάσταση μιας αποτελεσματικής διδασκαλίας και εκπαίδευσης” (The Intercultural Dimension of Effective Teaching and Learning), Λονδίνο, 11-16 Μαρτίου 1997.

    1998
    Συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακό επιμορφωτικό σεμινάριο (in-service teacher training) του Συμβουλίου της Ευρώπης διάρκειας μιας εβδομάδας (40 ωρών), με υποτροφία του Υπουργείου Παιδείας Βελγίου, στη Γάνδη του Βελγίου. Θέμα “Δημιουργική έκφραση στην Εκπαίδευση” (Creative Expression in Education), Γάνδη 10-15/11/1998.

    1999
    1. Συμμετοχή σε δεκαπενθήμερο πρόγραμμα επιμόρφωσης (60 ωρών) Καθηγητών Αγγλικής, με υποτροφία του ΙΚΥ- πρόγραμμα SOCRATES Lingua B, στο κολέγιο Basil Paterson στο Εδιμβούργο της Σκωτίας, 16-29 Αυγούστου 1999.

    2. Συμμετοχή στις εργασίες των συντονιστών των Ευρωπαϊκών Ομάδων Νέων (Εuropean Clubs) στην Λισσαβόνα της Πορτογαλίας με υποτροφία του Υπουργείου Παιδείας της Πορτογαλίας. Θέμα εργασιών “Ευρώπη- από την παράδοση στην ανάπτυξη της ταυτότητας Ευρωπαίου Πολίτη” (Europe-from culture to the development of a European citizenship), 17-21 Νοεμβρίου 1999.

    2000
    Συμμετοχή στις εργασίες ενδοϋπηρεσιακού επιμορφωτικού σεμιναρίου (in-service teacher training) διάρκειας μιας εβδομάδας (40 ωρών) στο Donaueschingen Γερμανίας με υποτροφία του Συμβουλίου της Ευρώπης, με αφορμή την ανακήρυξη του 2001 ως Ευρωπαϊκού έτους γλωσσών. Θέμα εργασιών “Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών 2001- Ο ρόλος του στην τάξη” (European Year of Languages – its role in the classroom), 16-21 Οκτωβρίου 2000.

    2004
    1. Συμμετοχή στις εργασίες ενδοϋπηρεσιακού επιμορφωτικού σεμιναρίου του Συμβουλίου της Ευρώπης (in-service teacher training) διάρκειας μιας εβδομάδας (40 ωρών), στην Uppsala της Σουηδίας με υποτροφία του Πανεπιστημίου της Uppsala. Θέμα εργασιών «Ισότητα γένους» (Gender Equality), 7-12 Μαρτίου 2004

    2. Δεκαπενθήμερο πρόγραμμα επιμόρφωσης (60 ωρών) Καθηγητών Αγγλικής, με υποτροφία του ΙΚΥ- πρόγραμμα SOCRATES Comenius 2.2.γ., στο Πανεπιστήμιο Limerick της Ιρλανδίας από 4 έως 16 Ιουλίου. Θέμα επιμόρφωσης Εκπαιδευτική Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας για Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας (‘Information and Communication Technology for Language Teachers’ )

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

    2003
    Συμμετοχή στις εργασίες του regional event του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών (ECML) “Information and dissemination: preparation of the 2nd medium-term program 2004-2007” (Πληροφορία και Διάχυση: προετοιμασία του 2ου μεσοπρόθεσμου προγράμματος 2004-2007), που διοργανώθηκε από το ΕCML και το Τμήμα Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων του ΥΠΕΠΘ, Χανιά 6-8 Μαρτίου

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    1998
    Παρακολούθηση ταχύρυθμου Επιμορφωτικού Προγράμματος 40 ωρών με θέμα “Γενική και Ειδική διδακτική προσέγγιση της Ιστορίας - τοπικής Ιστορίας” που διοργανώθηκε από το ΠΕΚ Λάρισας στο Βόλο από 16/1/1998 έως 27/3/1998.
    2002
    Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου διάρκειας 48 ωρών στα πλαίσια της “Κοινωνίας της Πληροφορίας” με τίτλο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Εκπαίδευση», Βόλος 18/04/2002- 22/06/2002