Skip navigation.

Αξιολόγηση μαθήματος

Σίγουρα είναι  σημαντικό για κάθε εκπαιδευτικό να ελέγξει αν το μάθημά του  έχει πετύχει τους στόχους που είχε θέσει στην αρχή.
Στο συγκεκριμένο μάθημα ο εκπαιδευτικός θα κρίνει αν η διδασκαλία μέσω του Webquest  είναι αποτελεσματική με την ολοκλήρωσή της. Αν τα παιδιά έχουν καταφέρει να διεκπεραιώσουν με επιτυχία όλες τις δραστηριότητες του μαθήματος και να συνθέσουν τον ιστορικό - πολιτιστικό χάρτη της Χαλκιδικής.  Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοσκοπός, γιατί σημαντικό δεν είναι  το αποτέλεσμα αλλά η διαδικασία μέσα από την οποία φτάνουν σε αυτό.
Έτσι η επιτυχία του μαθήματος φαίνεται και από την πρόοδο των πιο αδύνατων μαθητών και από το  αν ο κάθε μαθητής- μέλος της ομάδας - είναι σε θέση να εκπροσωπήσει την ομάδα του. Επίσης, η επιτυχία του μαθήματος κρίνεται από την ικανότητα του κάθε μαθητή να ασκήσει τις δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση της καινούργιας γνώσης (π.χ. κριτική σκέψη, ταξινόμηση κτλ).
Τέλος, βασικό δείκτη για την επιτυχία του μαθήματος αποτελεί το κλίμα και ο βαθμός συνεργασίας των παιδιών στις ομάδες.

 Η κάθε ομάδα αξιολογείται με κριτήριο την επίδοση και την προσφορά του κάθε μέλους ανάλογα με τις δυνατότητές του. Οι μαθητές αξιολογούνται σε σχέση με τις ακόλουθες μορφές συμπεριφοράς:

 Σημαντικό είναι επίσης τα παιδιά να επιδείξουν τον κατάλληλο ενθουσιασμό για την όλη δημιουργική εργασία.