Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
123 |
Δημιουργική Σκέψη - Παραγωγή Πρωτότυπων και Καινοτόμων Ιδεών
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
280 |
Περιοδικό i-teacher (6ο τεύχος-Σεπτέμβριος 2013)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
174 |
"Διδάσκοντας τον εθελοντισμό": Ένα εγχειρίδιο για τον καθηγητή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
279 |
Η διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων μέσω της θεατρικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Διδακτορική διατριβή: Κλειώ Φανουράκη)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
430 |
Ο ρόλος της εικόνας στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ( 1950 - 2000 ): διδακτική, ιδεολογική και αισθητική λειτουργία των εικόνων (Άγγελος Αλέξανδρος Παληκίδης)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
908 |
Η νέα υπέροχη ρόδα για το SAMR και την ψηφιακή ταξινομία του Bloom
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
290 |
Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
191 |
Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
234 |
Διδακτικές τεχνικές (Ιωάννα Μπέλλου)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
208 |
«Ιχνηλατώντας το πεδίο της Λογοτεχνίας. Παρατηρήσεις για τη θεωρία και τη διδακτική της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» (Αφροδίτη Αθανασοπούλου)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
397 |
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
311 |
Εργασία Module: «Διδασκαλία του διηγήματος: Το Αμάρτημα της Μητρός Μου»
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
185 |
Τράπεζα θεμάτων - μελετών περίπτωσης για την επιλογή σχολικών συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
209 |
Τράπεζα θεμάτων - μελετών περίπτωσης για την επιλογή σχολικών συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
197 |
Οπτικός γραμματισμός και φιλολογικά μαθήματα (Ειρήνη Σκούρα)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
171 |
Συνεργατική γραφή και εργαλεία (Μπότσας - Κελεσίδης)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
243 |
Microsoft – 101 Ιδέες για πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
200 |
Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών, Ιστορίας
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
163 |
Δημιουργική Σκέψη – Παραγωγή Καινοτόμων και Πρωτότυπων Ιδεών
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
222 |
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
209 |
Σχέδιο δράσης για την πρόληψη ή/και την καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων κάθε είδους, για την ανάδειξη της σημασίας της διαφορετικότητας καθώς και για την καταπολέμηση της βίας στα σχολεία
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
209 |
Σχέδιο δράσης - Πρότυπο υλικό: Αναλυτική παρουσίαση προγραμμάτων και δράσεων για τη διαφορετικότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη βία και την Αντιρατσιστική αγωγή
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
259 |
Πρότυπος Συμβουλευτικός Οδηγός για τους Εκπαιδευτικούς κατά της σχολικής βίας και του ρατσισμού
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
290 |
Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
263 |
Σχολικός Εκφοβισμός (Ελένη Μπούσια)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
385 |
Ταξινομία εκπαιδευτικών στόχων κατά B.Bloom
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
330 |
Bloom's Digital Web2.0
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
181 |
Bloom's Taxonomy (Revised) According to Homer Simpson
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
222 |
Η διδασκαλία της Ιστορίας με την αξιοποίηση των πηγών
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
247 |
Η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραµµατεία στο Λύκειο σήμερα : από τη θεωρία στην πράξη
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
203 |
Επιμορφωτικό υλικό στο πλαίσιο των πράξεων: Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
241 |
Διδάσκοντας με Comics
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
191 |
Πρωτότυπη προσέγγιση του ποιητικού λόγου
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
255 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό για ΠΕ02,ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07,ΠΕ70,ΠΕ60
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
304 |
«H συμβολή της θεωρίας των λογοτεχνικών ειδών στη διδασκαλία της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση»
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
366 |
Οι 12 αρχές για τη μάθηση από την UNESCO
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
531 |
Δυσλεξία
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
236 |
Διδακτική Ιστορίας - Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
214 |
Σύγχρονες Θεωρίες για τη Μάθηση
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
210 |
Διδακτική της Ιστορίας: Σχέδιο Μαθήματος (Αικατερίνη Ρεβάνογλου)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
547 |
Η ιστορία στην εποχή του οπτικού πολιτισμού: Κινηματογράφος και διδασκαλία της ιστορίας
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
524 |
Η σημασία της επικοινωνίας καθηγητών μαθητών στο εκπαιδευτικό έργο
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
234 |
Ιστότοπος Εκπαιδευτικών - Φιλολόγων, Δρ. Παναγιώτης Νταβαρίνος, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων (ΠΕ02) Γ΄ Αθήνας
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
892 |
Συμπληρωματικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε'(Πολιτιστικά Προγράμματα)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
1048 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε'(Πολιτιστικά Προγράμματα)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
851 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Δ'(Θέματα αξιοποίησης της ομάδας στη σχολική τάξη)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
913 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Γ'(Αξιοποίηση των Τεχνών στην Εκπαίδευση)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
1099 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Β' (Ειδικό Μέρος ΠΕ02 - Φιλόλογοι)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
4196 |
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Α' (Γενικό Μέρος)
|
Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη |
1333 |