Facebook Like Box


..Οδηγός Πλοήγησης..



Η διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων μέσω της θεατρικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Διδακτορική διατριβή: Κλειώ Φανουράκη)

Γίνεται διερεύνηση του επιπέδου και του τρόπου με τον οποίο το θέατρο της εκπαίδευσης μπορεί να είναι χρήσιμο για τη διδασκαλία της Αρχαίας και Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο του δράματος στην εκπαίδευση ως μεθοδολογία για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, η διερευνητική έρευνα προέρχεται από την επιλεκτική εφαρμογή των τεχνικών θεάτρου και των συμβάσεων, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς των τρεχουσών συνθηκών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (η έλλειψη της εξοικείωσης των φιλολόγων στην εκπαίδευση θεάτρου, περιορισμένο διδακτικό χρόνο κ.ά.).

Για να διαβάσετε τη διατριβή πατήστε εδώ.

Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών


Όλγα Παΐζη © 2012 - 2022

Σχεδιασμός - Ανάπτυξη: Όλγα Παΐζη

Η ιστοσελίδα φιλοξενείται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Τελευταία Ενημέρωση: 30 Mαΐου 2022