![Κεντρική σελίδα](_derived/home_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Σχολική Φυσική Αγωγή](_derived/s_13.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Υπηρεσιακά Θέματα](_derived/s-1.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Νομοθεσία](_derived/s_2.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Επιμόρφωση](_derived/s_3.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Άρθρα-Απόψεις](_derived/s-16.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Εργασίες και Έρευνες](_derived/s_19.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Χρήσιμες Ιστοσελίδες](_derived/s_14.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Επικοινωνία](_derived/s_15.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Web Master](_derived/web_master.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
Μετρητής
επισκέψεων
(από
24-07-2003)
|
Τελευταία ενημέρωση
30/05/2017
|
| |
![Βιβλιογραφία](_derived/s_8.htm_cmp_Studio110_hbtn.gif)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Οι σελίδες αυτές αναφέρονται σε
ζητήματα οργάνωσης του μαθήματος φυσικής αγωγής και διαχείρισης της
τάξης με χρήση πρακτικών μεθόδων και δραστηριοτήτων.
Πρότεινε και εσύ ιδέες και πρακτικές δραστηριότητες για την καλύτερη
οργάνωση του μαθήματος. |
Πρωτόκολλα |
Ανεξάρτητα
από το αντικείμενο και τη μέθοδο διδασκαλίας υπάρχουν ορισμένες διαδικασίες
οι οποίες συντελούν από τη μια μεριά στην καλύτερη διαχείριση της τάξης και
από την άλλη στη δημιουργία ευνοϊκού μαθησιακού κλίματος. Με βάση τις
διαδικασίες αυτές, που ο Graham
(2001) ονομάζει πρωτόκολλα, ζητάμε από τους μαθητές να συμπεριφέρονται με
συγκεκριμένο και προαποφασισμένο τρόπο σε συγκεκριμένες καταστάσεις στη
διάρκεια του μαθήματος, σταθερά σ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Εξοικονομείται έτσι πολύτιμος χρόνος που αφιερώνεται στην καθ’ αυτό
διδασκαλία και μάθηση καθώς η διευθέτηση τέτοιων καταστάσεων μπορεί να
αποβεί χρονοβόρα. |
|
|
|
Κανόνες |
Οι κανόνες συμπεριφοράς
καθιερώνονται για να κάνουν ξεκάθαρο το ποιες είναι οι αποδεκτές
συμπεριφορές κατά τη διάρκεια του μαθήματος (Rink,
1993). Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν την γενική ατμόσφαιρα μέσα στην οποία θα
λάβει χώρα η μάθηση. |
|
|
|
Σχηματισμοί |
|
|
|
|
|