Παρατηρήσεις για το ερώτημα Δ1 Μαθηματικών Κατεύθυνσης Πανελλαδικές 2015

Η ανακοίνωση αφορά στη λανθασμένη άποψη περί της χρήση του τριωνύμου για την επίλυση του ερωτήματος Δ1 στα Μαθηματικά κατεύθυνσης των Πανελλαδικών 2015.

Συγκεκριμένα, υπήρξαν ορισμένοι συνάδελφοι, οι οποίοι προώθησαν την ΣΑΦΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ άποψη ότι η e2f(x) -2xef(x)+x2 e^{2f(x)}  -2 x e^{f(x)} + x^2 δεν μπορεί να παραγοντοποιηθεί θέτοντας y=ex y=e^x και λύνοντας στη συνέχεια το τριώνυμο ως προς y y .

 

Στη συνέχεια παρουσιάζεται η ανακοίνωση των διευθυνόντων μελών του www.mathematica.gr.

Ανακοίνωση σχετικά με λύση του ερωτήματος Δ1

Τα Διευθύνοντα μέλη του mathematica.gr προχώρησαν στη σύνταξη της παρακάτω ανακοίνωσης σχετικά με τη λύση του ερωτήματος Δ1 των Μαθηματικών Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης 2015 με χρήση του τύπου των ριζών τριωνύμου για την οποία έγινε αρκετή συζήτηση για το κατά πόσο είναι επιτρεπτό εξεταζόμενος μαθητής στις πανελλήνιες εξετάσεις να χρησιμοποιήσει στο θέμα Δ1 τον τύπο των ριζών του τριωνύμου όταν έχουμε αντί του αγνώστου και των αριθμητικών συντελεστών, συναρτήσεις του x.

Εξετάσεις Εισαγωγής στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία 2014

Έως και τις 31 Μαρτίου 2014 θα γίνονται δεκτές αιτήσεις, μέσω ηλεκτρονικής ιστοσελίδας (πληροφορίες και στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο(Π.Π.Σ.) της επιλογής σας) για τη συμμετοχή στις εξετάσεις επιλογής, οι οποίες διεξάγονται με αδιάβλητο σύστημα, παρόμοιο με αυτό των Πανελληνίων εξετάσεων.

Δείτε λεπτομέρειες εδώ

Για την εγκύκλιο εδώ

Για τη δήλωση συμμετοχής εδώ

Για παλαιότερα ή προτεινόμενα θέματα από τη Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων εδώ.

Σύμφωνα με το νόμο 3966/2011 οι εκπαιδευτικοί των Π.Π.Σ. επιλέγονται με εσωτερικό διαγωνισμό του Υπουργείου με αντικειμενικά κριτήρια και αυξημένα προσόντα για πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ., ενώ οι μαθητές επιλέγονται με εξετάσεις και συντείνουν σε ένα υψηλό επίπεδο σχολικής τάξης. Ο μέσος όρος εισαγωγής των μαθητών μέσω των εξετάσεων είναι αρκετά υψηλός σε απαιτητικά θέματα.


Επιπλέον, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μετέχουν σε δράσεις και ομίλους των Π.Π.Σ., οι οποίοι έχουν καθοριστικό ρόλο, τόσο συνολική ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών (θέατρο, ρητορική κ.ά.), όσο και στην κάλυψη υψηλών απαιτήσεων γνωστικά (όμιλοι αριστείας μαθηματικών, φυσικής κ.ά., όμιλοι προετοιμασίας διαγωνισμών σε μαθηματικά, χημεία, φυσική κ.ά.). Η πρωτοτυπία των ομίλων αριστείας αποτελεί μία δράση που δεν μπορεί να διεξαχθεί στα περισσότερα σχολεία δημόσια και ιδιωτικά, διότι δεν διαθέτουν επιλεγμένους με γνωστικά κριτήρια μαθητές.

Καλή σταδιοδρομία σε όσους το επιλέξουν και επιλεχθούν!