Www.arithmoi.gr Λειτουργία του ιστοτόπου στη νέα δομή φιλοξενείας του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: http://shasapis.sites.sch.gr Μαθηματικά

Συμμετρίες, Σφαιρική Τριγωνομετρία και οι Μπάλες του Παγκοσμίου κυπέλλου

Σφαίρες και Μπάλες, ένα εξαιρετικό άρθρο με πολύ καλή παρουσίαση από τους Μαθηματικούς Ν.Τερψιάδη και Γ.ΜΠαλόγλου που παρακολούθησα και στην 8η Μαθηματική εβδομάδα στη Θεσσαλονίκή.

Εξαιρετική ιδέα και παρουσίαση ως ερευνητική εργασία σε μαθητές.

{pdf=https://ia601506.us.archive.org/27/items/SpheresBalls/spheres%20&%20balls.pdf|700|700}

Διάλεξη Δημήτρη Χελιώτη

Σεμινάριο για την Άλγεβρα του Λυκείου και συναφή θέματα. Διάλεξη 3η,

 
 
 
 
 
Στην 3η Διάλεξη του Σεμιναρίου ο Δημήτρης Χελιώτης, Επίκουρος  Καθηγητής στο Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ θα μιλήσει με θέμα:


Τυχαιότητα και η σημασία της πιθανότητας.

 
Δηλώσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο: 
 
Η αφίσα σε pdf:
 

Μετάλλια Fields 2014

Μία παρουσίαση των επιτευγμάτων των Μαθηματικών που βραβεύθηκαν με μετάλλιο Fields το 2014 από τον Terence Tao στη σελίδα του εδώ.

Υλικό Ομίλου Μαθηματικών Ευαγγελικής

Σε αυτόν τον σύνδεσμο υπάρχει διαθέσιμο το υλικό των ομίλων που χρησιμοποιήσαμε με το συνάδελφο Νίκο Μαυρογιάννη κατά τα σχολικά έτη 2013-14 και 2014-15.

Κατεβάστε πατώντας εδώ.

Βραβεία Ακαδημίας Αθηνών 2014

Μεταξύ άλλων σε θέματα Μαθηματικών, ως μία μικρή τους αναγνώριση τιμήθηκαν οι:

Νικόλαος Στυλιανόπουλος, Πανεπιστήμιο Κύπρου

και

Αριστείδης Κοντογεώργης, Τμήμα Μαθηματικών, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και καλή συνέχεια στο ερευνητικό τους έργο.

 

4. Βραβείο Νικολάου Κ. Αρτεμιάδη, αθλοθετούμενο από τη σύζυγό του Ζαφειρία Ν. Αρτεμιάδη, με χρηματικό έπαθλο 3.000 ευρώ, για εργασία επί θεμάτων Μαθηματικής Ανάλυσης, στον Νικόλαο Στυλιανόπουλο, για την εργασία του «Strong Asymptotics for Bergman Polynomials over Domains With Corners and Applications».

5. Βραβείο Επαμεινώνδα Παπαστράτου, με χρηματικό έπαθλο 3.000 ευρώ, για εργασία σε τομείς της Άλγεβρας, στον Αριστείδη Κοντογεώργη, για την εργασία του «Constructing Class Invariants».