Εργασία Γ’ Γυμνασίου

Παραδείγματα κώδικα

Στο μάθημα της Πληροφρικής του Γυμνασίου, στο Β’ τετράμηνο, δεν γίνεται εξέταση με Ωριαίο Διαγώνισμα αλλά στη θέση του γίνεται μια εργασία. Στη Γ’ Τάξη φέτος η Εργασία αυτή θα γίνει στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον του Scratch (scratch.mit.edu), όπου έχουμε ήδη φτιάξει τους απαραίτητους λογαριασμούς.

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Το ζητούμενο στην εργασία αυτή θα είναι η παρουσίαση ενός έργου (μιας εφαρμογής) που θα φτιάξετε χρησιμοποιόντας το συγκεκριμένο λογισμικό. Το θέμα συνήθως είναι ο προγραμματισμός ενός απλού παιχνιδιού ή μιας άλλης εφαρμογής όπου ο χρήστης θα αλληλεπιδρά με αντικείμενα του έργου, αλλά και οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή σκεφτεί και θελήσει ένας μαθητής, αφού έρθει σε συνενόηση μαζί μου.

ΠΑΡΑΔΟΤΈΑ

Για να θεωρηθεί η εργασία ολοκληρωμένη θα πρέπει να μου παρουσιάσετε την εφαρμογή (και σε όλη τη Τάξη αν έχουμε τη δυνατότητα). 

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Εφόσον έχετε χρησιμοποιήσει κομμάτια κώδικα από άλλες εφαρμογές θα πρέπει να μου δώσετε τους συνδέσμους από τις συγκεκριμένες εφαρμογές
  • Η μη παράδοση της εργασίας, η χρήση ξένου κώδικα χωρίς αναφορά της πηγής και η πλήρης αντιγραφή ξένης εφαρμογής θα βαθμολογηθούν αναλόγως

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ

Μπορείτε να εμπιστευτείτε τις παλιές σας εφαρμογές για να θυμηθείτε κάποιες τεχνικές ή να εμπιστευτείται τον παρακάτω οδηγό. Ο οδηγός θα ενημερώνεται διαρκώς περισσότερα παραδείγματα

 

Leave a Reply