ερωτήσεις για την παρακολούθηση
00.00-02.30
1. Ποια πράγματα προτρέπει ο δάσκαλος Φρενέ στην πρώτη σκηνή;
2. Πώς αντιμετωπίζεται ο αργοπορημένος μαθητής Τιτέν; Τι λένε “αυτόματα” οι
συμμαθητές του; Πώς αντιδρά ο ίδιος; 3. Πώς αντιδρά ο δάσκαλος Φρενέ;
4. Ποια είναι η εξήγηση της αργοπορίας του μικρού Τιτέν;
5. Πώς κρίνει ο δάσκαλος Φρενέ την ύλη του σχολικού βιβλίου;
6. Αμφισβητεί ο δάσκαλος Φρενέ τον σκοπό της διδασκαλίας; Ποιος είναι;
7. Τι δείχνει το περιστατικό με τον χαρακτηρισμό του περιστεριού “άρρωστο” και
τη διόρθωση σε “τραυματισμένο”;
02.30-03.45
8. Τι υποστηρίζουν οι δύο ενήλικες; Σε τι διαφέρει η οπτική τους; Σε τι
συμφωνούν;
03.45-07.30
9. Τι δείχνει η ένταξη, από τον μαθητή, του ρήματος “πίνω” στην ίδια συζυγία με
το “τρώω”;
10. Πώς οδηγείται ο δάσκαλος Φρενέ στην αλλαγή διάταξης της αίθουσας;
11. Τι συμβαίνει στη διπλανή αίθουσα;
12. Πώς προέκυψε η αναγκαιότητα των ομάδων;
13. Πώς αντιδρούν οι μαθητές στις προτάσεις του δάσκαλου Φρενέ;
14. Σχολιάστε τουλάχιστον δύο από τις προτάσεις/αλλαγές που τίθενται.
07.30-07.45
15. Ποιες σκέψεις και αμφιβολίες έχει ο δάσκαλος Φρενέ για τις παιδαγωγικές
πρακτικές που υιοθετεί;
07.45-08.00
16. Τι συμβαίνει στη διπλανή αίθουσα;
08.00-09.00
17. Τι συνιστά ο δάσκαλος Φρενέ στους μαθητές για τον τρόπο δουλειάς;
18. Τι προβλήματα ανακύπτουν με τον νέο τρόπο δουλειάς; Πώς αντιμετωπίζονται;
09.00-10.00
19. Ποια ζητήματα θέτει ο συνάδερφος του Φρενέ;
20. Τι υποστηρίζουν οι δύο ενήλικες; Σε τι διαφέρει η οπτική τους; Σε τι
συμφωνούν;
21. Σχολιάστε τη φράση: “δεν κάνουμε ένα παιδί μελετηρό μειώνοντάς το”.
Διαλέξτε και σχολιάστε ένα σημείο που σας κίνησε το ενδιαφέρον
Ερασιτεχνική δημιουργία τον Οκτώβριο του
2004.
Τελευταία ενημέρωση:
Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015.