ερωτήσεις για την παρακολούθηση
00.00-01.50
1. Ποια είναι η σημασία της επίσκεψης στο σιδηρουργείο;
01.50-03.40
2. Ποια είναι η σημασία της επινόησης του Γουτεμβέργιου;
3. Ποια είναι η συμπεριφορά του μικρού Τιτέν; Πώς τη δικαιολογεί; Πώς τον
αντιμετωπίζει ο δάσκαλος Φρενέ;
03.40-04.20
4. Ποια ιδέα έχει ο δάσκαλος Φρενέ; Ποια είναι η στάση του δήμαρχου;
04.20-08.30
5. Πώς αντιμετωπίζουν οι μαθητές το μικρό τυπογραφείο; Τι επιλέγουν να τυπώσουν;
Πώς κρίνετε τις επιλογές τους;
6. Πώς αντιδρούν οι μαθητές στην αναγγελία του διαλείμματος;
7. Ποιος προβληματισμός/ αμφιβολία διατυπώνεται σχετικά με τον ενθουσιασμό των
μαθητών με την τυπογραφία;
8. Με ποιον τρόπο γίνεται η σύγκριση με τα σχολικά βιβλία;
9. Πώς έρχεται η πρόταση για τη σχολική εφημερίδα; Ποιον ρόλο θα παίζει; Με
ποιον τρόπο παίρνεται η απόφαση;
08.30-11.20
10. Ποια απήχηση έχει η ιδέα του δάσκαλου Φρενέ με το τυπογραφείο;
11. Πόσες πτυχές έχει η επικοινωνία με άλλα σχολεία;
12. Εκτός από την τυπογραφία ποια άλλα μέσα χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς
σκοπούς;
Διαλέξτε και σχολιάστε ένα σημείο που σας κίνησε το ενδιαφέρον
Ερασιτεχνική δημιουργία τον Οκτώβριο του
2004.
Τελευταία ενημέρωση:
Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015.