ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Η έλλειψη ειδικά διαμορφωμένων χώρων, τελικά, δεν εγκλωβίζουν τον μαθητή, ούτε τον υποβιβάζουν σε σχέση με συνομηλίκους του άλλων περιοχών, αρκεί να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης και άλλων χώρων του σχολείου, εκτός της αίθουσας (χημείο, βιβλιοθήκη, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, εργαστηρίου πληροφορικής κλπ) και εναλλακτική οργάνωση, της όλης διαδικασίας, ώστε να μην αποκλείεται κανείς (παιδιά με κινητικά προβλήματα...). Η εξοικείωση των μαθητών με εποπτικά μέσα ή το internet, η οργάνωση Τεχνικής Βιβλιοθήκης εντός ή εκτός της Σχολικής και η δημιουργία κατ' επέκταση Τράπεζας Πληροφοριών, μέσω της αξιοποίησης των εισροών-εκροών του μαθήματος (δραστηριότητες), πρέπει να επιτυγχάνονται άμεσα και προγραμματισμένα για γενική χρήση.

Σε αυτή τη φάση, θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά από τους αρμοδίους, η διδασκαλία του μαθήματος στην τρίτη τάξη του γυμνασίου και ίσως βασικές έννοιες και στοιχεία του, στο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (θεατρικό παιχνίδι, εκδηλώσεις για το περιβάλλον κλπ).

Η σωστή και εμπεριστατωμένη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων (αλλά και καθηγητών, άλλων ειδικοτήτων), θα μπορούσε να άρει κάθε παρεξήγηση -όπου υπάρχει, σε σχέση με το μάθημα- και προς αυτή την κατεύθυνση θα βοηθούσαν οι πρόλογοι των Βιβλίων Τεχνολογίας του ΟΕΔΒ, αν γινόταν απλούστεροι και περιεκτικότεροι.

Τα σημάδια εκφυλισμού του μαθήματος -λόγω σοβαρών ελλείψεων ή παραλείψεων- πρέπει να αντιμετωπιστούν το συντομότερο, σε επίπεδο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, γιατί άλλως η αδιαφορία, κυρίως των μαθητών και η αναίρεση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του μαθήματος (περιεχόμενο, τρόπος διδασκαλίας, διαφορετικότητα σε επίπεδο ωρολογίου προγράμματος) θα είναι αναπόφευκτη και ίσως, οριστική. Γι` αυτό νομοθεσία, προδιαγραφές, αναθέσεις και συνθήκες διδασκαλίας, έχουμε όλοι την ευθύνη, να αποσαφηνιστούν.

Valid XHTML 1.1 Valid CSS!