Γ’ Γυμνασίου
.
-
Επισκόπηση των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων προγραμματισμού ΗΥ – Φεσάκης Γιώργος, Δημητρακοπούλου Αγγελική
-
Πρόταση κατασκευής ιστοσελίδας σχολείου ως project για την Πληροφορική Γ Γυμνασίου από το συνάδελφο Θοδωρή Κούτρη του Γυμνασίου Ιαλυσού Ρόδου
.
Κατεβάστε τη νέα έκδοση Scratch 1.4 από το Media Lab (M.I.T.)
.
Εκπαιδευτικό Υλικό για Scratch
……….?……………………………??.
.
-
Γνωριμία με το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού SCRATCH
-
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
-
Κοινότητα Scratch
-
Γνωριμία με το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού SCRATCH – 4 ΔτΠ Πάτρα 2008
.
-
Σημειώσεις του Στέλιου Χαραλαμπίδη για το Scratch, ως περιβάλλον εκμάθησης προγραμματισμού για την Γ’ Γυμνασίου. Οι σημειώσεις αυτές αποτελούν προσαρμογή του σχολικού βιβλίου του Γυμνασίου για τη Γ? τάξη, στο περιβάλλον προγραμματισμού scratch. Μπορεί επίσης με τις κατάλληλες προσαρμογές να αποτελέσει καλό οδηγό για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στο δημοτικό (Ε και Στ τάξη)
-
Θέματα με τις απαντήσεις τους, για τη Γ΄ Γυμνασίου όταν ως περιβάλλον προγραμματισμού χρησιμοποιείται το Scratch. Δημιουργήθηκαν από τον συνάδελφο Στέλιο Χαραλαμπίδη
-
Δραστηριότητες
.
Εκπαιδευτικό Υλικό για LOGO
……….?……………………………??.
.
-
Διαφάνειες Logo
-
Αρχεία Εργασίας Logo
-
Φύλλα Εργασίας Logo
-
Γνωριμία με τη Logo και το Περιβάλλον Προγραμματισμού MSWLogo – Φεσάκης, Μαυρουδή, Καράκιζα
-
Υλικό Αναφοράς Logo-Μέρος Α
-
Υλικό Αναφοράς Logo-Μέρος B
-
Η Γλώσσα Logo ως παράδειγμα δομητιστικής μάθησης
.
.
.
Εκπαιδευτικό Υλικό για το Microworlds Pro
……….?………………………………………………????.
.
.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
.
Πολυμέσα
…………..?….
.
-
Προτεινόμενα Θέματα
-
Χρονοδιάγραμμα Εργασιών
-
Στοιχεία Ομάδας
-
Προσχέδειο Εργασίας
-
Απαιτήσεις Παρουσιάσεων
-
Ομαδικές Εργασίες – Πέντσας Παναγιώτης
.
-
Η μέθοδος project στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο
-
Παρουσίαση Διημερίδας 2008 “Μεθοδολογική προσέγγιση και οργάνωση της μεθόδου project στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής της Γ΄ Γυμασίου”
.
Εκπαιδευτικό Υλικό για το Μάθημα της Πληροφορικής
………….?………………………………………………………………………….
. .
Διαγωνίσματα
………….?………
.