Εφαρμογές Πληροφορικής

Μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής της Α’ Γενικού Λυκείου
(οι οδηγίες εδώ θα ανανεώνονται ανάλογα με την πορεία των μαθημάτων μας)

Το Σχολικό μας Βιβλίο εδώ.

Διδακτέα ΥΛΗ

  • Κεφάλαιο 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα, σελ. 54 – 65

    • Το εκπαιδευτικό περιβάλλον App Inventor (κλικ στο πάνω δεξιά κουμπί Create apps!, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε Google λογαριασμό και να κάνετε είσοδο με αυτόν).
    • To App Inventor σας επιτρέπει να αναπτύξετε εφαρμογές για Android τηλέφωνα χρησιμοποιώντας ένα web browser και ένα συνδεδεμένο τηλέφωνο ή τον εξομοιωτή.To App Inventor for Android αποτελεί ένα νέο δωρεάν Οπτικό περιβάλλον Προγραμματισμού με πλακίδια (blocks), για τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα με Λειτουργικό Σύστημα Android. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές τρέχουν και σε emulator. Αναπτύχθηκε στα εργαστήρια της Google από μια ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή του MIT Hal Abelson (Abelson, 2009).

    • Διαδικασία: Προγραμματίζουμε online και ελέγχουμε τις δημιουργίες μας σε κινητή συσκευή με σύνδεση με AI Companion (απαιτεί WiFi σύνδεση).
    • 1η Δραστηριότητα: Εφαρμογή HelloPurr.
    • Επεκτάσεις στην εφαρμογή HelloPurr, εδώ.
    • App Inventor δραστηριότητες από τους συναδέλφους της Χίου (τα 2 Φύλλα Εργασίας GuardDog και FingerPainting).
    • Δραστηριότητα Πιάσε την Μπάλα και συνοδευτικά αρχεία.
    • Δωρεάν Βιβλίο, Προγραμματισμός σε App Inventor, των Βασιλάκη Β., Χατζηνικολάκη Γ. και συνοδευτικά αρχεία.
    • Περισσότερα Φύλλα Εργασίας με App Inventor εδώ.

 

  • Γενικό Υλικό για το μάθημα, εδώ.