Ελένη Μπενιάτα, Σχολική Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας ΠΕ/70 Φθιώτιδας
Showlist1
20.jpg
9.jpg
7.jpg
8.jpg
10.jpg
14.jpg
19.jpg
alek_milanov_ivantchev.jpg
http://users.sch.gr/eleni_beniata/images/slideshow/alek_milanov_ivantchev.jpg
6.jpg
cristina_capone.jpg
http://users.sch.gr/eleni_beniata/images/slideshow/cristina_capone.jpg
Δύο άρθρα που προμηνύουν τους νέους δρόμους που ανοίγονται για τη μάθηση και την εκπαίδευση με ή και χωρίς ΤΠΕ.
Το πρώτο άρθρο http://techit.gr/2013/10/to-peirama-tou-negroponte/ έρχεται να συμπληρώσει και να επικυρώσει τη θεματολογία του σεμιναρίου στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου "Πώς μαθαίνει ο άνθρωπος;", καθώς οι εξελίξεις στη γνωστική ψυχολογία και τις νευροεπιστήμες ανοίγουν νέους δρόμους προς αυτή την κατεύθυνση.
Το δεύτερο άρθρο, http://www.tovima.gr/science/article/?aid=403071 γνωστό και ως "πείραμα Νεγρεπόντε", που μπορεί ήδη να γνωρίζετε, έρχεται να αποδείξει με εμφαντικό τρόπο τη διαπίστωση της νέας γενιάς γνωσιακής επιστήμης: ότι από τις απεριόριστες δυνατότητες του ανθρώπινου εγκέφαλου των μικρών παιδιών, η κάθε είδους εκπαίδευση, (σχολική, αλλά και του ευρύτερου περιβάλλοντος: κοινωνική, οικογενειακή κλπ) , αξιοποιεί ένα ελάχιστο ποσοστό.