1. Χώρισε σε συλλαβές τη λέξη πατρίδα γράφοντας ανάμεσα σε κάθε συλλαβή το ενωτικό -
2. Χώρισε σε συλλαβές τη λέξη αστροναύτης γράφοντας ανάμεσα σε κάθε συλλαβή το ενωτικό -
3. Εκτός από τα απρόσωπα ρήματα υπάρχουν και οι απρόσωπες …
4. Στην πρόταση: «Απαγορεύεται το κάπνισμα» το ρήμα είναι προσωπικό ή απρόσωπο;
5. Στην πρόταση: «Παίξτε κουτσό, παιδιά» είπε η δασκάλα» σε ποια έγκλιση βρίσκεται το ρήμα παίξτε;
6. Ποια είναι η σωστή γραφή: ΜΕΘΗΣΑ ή ΜΕΘΥΣΑ;
7. Αν ήθελες την πρόταση: «Σήμερα τα παιδιά στο σχολείο παίζουν κουτσό» να τη μετατρέψεις σε αρνητική, ποια άρνηση θα χρησιμοποιούσες ΔΕΝ / ΜΗΝ;
8. Στην πρόταση: «Τα παιδιά σκέφτηκαν να παίζουν συνέχεια κουτσό» σε ποια έγκλιση βρίσκεται το ρήμα «να παίζουν»;
9. Πώς θα γινόταν σε συνοπτική προστακτική η οριστική «χωρίζεις»;
10. Ποια είναι η σωστή γραφή: ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΣΤΕ ή ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ αμέσως;
11. Στην πρόταση: «Σήμερα τα παιδιά στο σχολείο παίζουν κουτσό» σε ποια έγκλιση βρίσκεται το ρήμα παίζουν;
12. «Σας παρακαλώ κύριε, μπορείτε να …. πιο εκεί;» Συμπλήρωσε την πρόταση με το ρήμα «στέκομαι» σε συνοπτική υποτακτική.
13. Αν ήθελες την πρόταση: «Τα παιδιά σκέφτηκαν να παίζουν συνέχεια κουτσό» να τη μετατρέψεις σε αρνητική, ποια άρνηση θα χρησιμοποιούσες ΔΕΝ / ΜΗΝ;