Παραδείγματα κώδικα
Στο μάθημα της Πληροφρικής του Γυμνασίου, στο Β’ τετράμηνο, δεν γίνεται εξέταση με Ωριαίο Διαγώνισμα αλλά στη θέση του γίνεται μια εργασία. Στη Γ’ Τάξη φέτος η Εργασία αυτή θα γίνει στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον του Scratch (scratch.mit.edu), όπου έχουμε ήδη φτιάξει τους απαραίτητους λογαριασμούς.
ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Το ζητούμενο στην εργασία αυτή θα είναι η παρουσίαση ενός έργου (μιας εφαρμογής) που θα φτιάξετε χρησιμοποιόντας το συγκεκριμένο λογισμικό. Το θέμα συνήθως είναι ο προγραμματισμός ενός απλού παιχνιδιού ή μιας άλλης εφαρμογής όπου ο χρήστης θα αλληλεπιδρά με αντικείμενα του έργου, αλλά και οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή σκεφτεί και θελήσει ένας μαθητής, αφού έρθει σε συνενόηση μαζί μου.
ΠΑΡΑΔΟΤΈΑ
Για να θεωρηθεί η εργασία ολοκληρωμένη θα πρέπει να μου παρουσιάσετε την εφαρμογή (και σε όλη τη Τάξη αν έχουμε τη δυνατότητα).
ΠΡΟΣΟΧΗ
- Εφόσον έχετε χρησιμοποιήσει κομμάτια κώδικα από άλλες εφαρμογές θα πρέπει να μου δώσετε τους συνδέσμους από τις συγκεκριμένες εφαρμογές
- Η μη παράδοση της εργασίας, η χρήση ξένου κώδικα χωρίς αναφορά της πηγής και η πλήρης αντιγραφή ξένης εφαρμογής θα βαθμολογηθούν αναλόγως
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ
Μπορείτε να εμπιστευτείτε τις παλιές σας εφαρμογές για να θυμηθείτε κάποιες τεχνικές ή να εμπιστευτείται τον παρακάτω οδηγό. Ο οδηγός θα ενημερώνεται διαρκώς περισσότερα παραδείγματα