Επιμόρφωση Πληροφορικών Β' Επιπέδου

Μετρητής Επισκέψεων

61981
ΣήμεραΣήμερα4
ΧθεςΧθες11
Αυτήν την εβδομάδαΑυτήν την εβδομάδα73
Αυτόν τον μήναΑυτόν τον μήνα205
ΣυνολικάΣυνολικά61981

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 6 επισκέπτες και κανένα μέλος

Τελευταίοι Χρήστες

  • Alenkajal
  • Elenagex
  • NikolaRak
  • Timothyvem
  • markuszq5q

Επιμόρφωση

Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μεταβάλλουν τον κόσμο από κάθε άποψη. Το σχολείο δεν είναι δυνατόν να μείνει έξω ή να είναι μακριά από αυτή τη διαδικασία. Οι συνθήκες μάθησης στο σύγχρονο σχολείο, οι γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο παραπάνω σκηνικό.

Είναι επομένως αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, και σε συνάρτηση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Διαβάστε περισσότερα: Επιμόρφωση

Το Β' Επίπεδο

Το έργο έχει αντικείμενο:

την επιμόρφωση 28.100 εκπαιδευτικών των ελληνικών σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διδακτική αξιοποίηση στην τάξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Ειδικότερα, η Πράξη αυτή αφορά δύο τύπους επιμόρφωσης, οι οποίοι σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους:

α) την επιμόρφωση 27.500 εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης. Η επιμόρφωση εκπαιδευτικών θα διεξαχθεί σε όλη τη χώρα, στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης. Ωστόσο, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις απομακρυσμένων νησιών, δυσπρόσιτων ορεινών περιοχών, καθώς και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης όπου για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων (πολύ μικρός αριθμός ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών, ανυπαρξία επιμορφωτών ή ΚΣΕ), θα υλοποιηθούν ειδικά προγράμματα επιμόρφωσης κατά το μοντέλο της μικτής μάθησης (blended learning), με συνδυασμό εξ αποστάσεως μαθημάτων και περιορισμένου αριθμού δια ζώσης επιμορφωτικών συνεδριών.

 β) την εκπαίδευση 600 εκπαιδευτικών?επιμορφωτών, οι οποίοι θα αποτελέσουν επιμορφωτές της Πράξης. Οι επιμορφωτές αυτοί, μαζί με τους προϋπάρχοντες του Μητρώου Επιμορφωτών Β? επιπέδου, θα διενεργήσουν την επιμόρφωση και θα υποστηρίξουν την εφαρμογή και αξιοποίηση στη διδακτική πράξη των δεξιοτήτων και γνώσεων που θα αποκτήσουν οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί του β? επιπέδου.

 Η υλοποίηση της Πράξης προϋποθέτει την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών, επιμορφωτικού υλικού και μελετών, τον σχεδιασμό, οργάνωση, διεξαγωγή, παρακολούθηση και αξιολόγηση των δύο παραπάνω τύπων επιμόρφωσης, την εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων στην τάξη, τη στήριξη των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, την πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους στις ΤΠΕ, την ανάπτυξη και λειτουργία των υποστηρικτικών μηχανισμών οργάνωσης, υλοποίησης, παρακολούθησης, αξιολόγησης και ελέγχου της Πράξης. Οι υποστηρικτικοί μηχανισμοί περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις Επιτροπές Επιμόρφωσης, τα Μητρώα Επιμορφωτών, Πανεπιστημιακών Κέντρων Επιμόρφωσης και Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης, τα Κέντρα Πιστοποίησης, το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της Πράξης κλπ. Στο πλαίσιο της Πράξης θα υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση των μηχανισμών και μητρώων της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» του Μέτρου 2.1 του ΕΠΕΑΕΚ II που είχε υλοποιηθεί από το ΥΠΕΠΘ/ ΕΥΕ Προγραμμάτων ΚΠΣ.

Διαβάστε περισσότερα: Το Β' Επίπεδο

Είσοδος στο Portal

Στιγμές από την επιμόρφωση

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
2013-11-20-440
2013-11-20-441
2013-12-03-442
2013-12-03-443
2013-12-03-444
2013-12-03-445
2013-12-03-446
2013-12-03-447
2013-12-03-448
2014-10-13-684
2014-10-13-685
21
22
23
24
25
26
27
28
29
3
30
31
32
4
40
41
42
43
44
45
5
6
7
8
9

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2024
ΚυριΔευτΤρίτΤετάΠέμπΠαραΣάββ
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Χρήσιμες συνδέσεις