admin

AoDownSmall

Αρχές Οικονομίας

Κεφάλαιο 8 | Μισθωτή Εργασία

8.5 Εργατικά Συνδικάτα & Ενώσεις Εργοδοτών

8.6 Συλλογικές Διαπραγματεύσεις

sociologydown 

Γ' Τάξη | Γενικής Παιδείας

Κοινωνιολογία

Γενικό Λύκειο Αφάντου | Ενδοσχολικές Εξετάσεις

Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013 | Θέματα και Απαντήσεις

politikh-paideia-biblio

 

Οδηγίες Αξιολόγησης Πολιτικής Παιδείας

 

Για το μάθημα «Πολιτική Παιδεία» (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία), η εξέταση περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:

α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.

Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5?5=25).

Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες.

β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο θέματα με ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης και εφαρμογής στην καθημερινή πράξη των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές. Κάθε ένα από τα δύο θέματα περιέχει δύο ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.

Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες.

Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες.

Τα θέματα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων και κατά 50% από τον διδάσκοντα.  Συγκεκριμένα: το πρώτο θέμα από την πρώτη ομάδα και το πρώτο θέμα από τη δεύτερη ομάδα ορίζονται από την τράπεζα θεμάτων.  Το δεύτερο θέμα από την πρώτη ομάδα και το δεύτερο θέμα από τη δεύτερη ομάδα ορίζονται από τον εκπαιδευτικό της τάξης.

 

 

aode
 
Καθορισμός εξεταστέας ? διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ ? τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013?2014
 
Από το Βιβλίο: «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών» της Γ ? τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Δ. Μπουραντά, Α. Βάθη,Χ. Παπακωνσταντίνου, Π. Ρεκλείτη, έκδοση 2013.
 
Κεφάλαιο 1: Επιχειρήσεις και Οργανισμοί
1.2 Η Επιχείρηση (σελ. 25?29)
1.3 Λειτουργίες της επιχείρησης (σελ. 30?34)
1.4 Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της (σελ. 34?37)
1.5 Η Αποτελεσματικότητα των Επιχειρήσεων (σελ. 37?43)
 
Κεφάλαιο 2: Η Επιστήμη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων
2.1 Εισαγωγικές Έννοιες (σελ. 55)
2.2 Οργάνωση και Διοίκηση (σελ. 56?61 και 63)
(εκτός από την παράγραφο 2.2.4. «Η χρησιμότητα και η καθολική εφαρμογή του Management» σελ. 62 και οι αντίστοιχες στο 2.2.4. ασκήσεις που υπάρχουν στη σελ. 63)
 
Κεφάλαιο 3: Διοικητικές Λειτουργίες
3.3 Διεύθυνση (σελ. 123?156)
3.3.1 Ηγεσία ? Βασικές έννοιες
3.3.2 Παρακίνηση
3.3.3 Δυνσυική Ομάδων
3.3.4 Επικοινωνία
aoth 

ΑΟΘ 2020 | Πασχαλινό Επαναληπτικό

Ανακοινοποίηση για το ορθό

(ευχαριστώ για τη βοήθεια τον εξαιρετικό συνάδελφο Γιώργο Καμαρινό)

Ενδεικτικές Απαντήσεις / Λύσεις