^Κορυφή
  • 1 Προέλευση της γαλλικής Γλώσσας
    Η γαλλική είναι μια λατινογενής γλώσσα που προέρχεται από τα λαϊκά λατινικά που μιλούσε ο ρωμαϊκός στρατός ,συγγενική των ιταλικών, των ισπανικών, των πορτογαλικών, των καταλωνικών και των ρουμανικών. Επιρρεάστηκαν κυρίως από κελτικές γλώσσες που μιλιούνταν στη Γαλλία πριν τη ρωμαϊκή κατάκτηση και αργότερα από γερμανικές που έφεραν μαζί τους οι εισβάλλουσες γερμανικές φυλές που κατέκλεισαν τη δυτική ρωμαϊκή αυτοκρατορία.
  • 2 Διάλεκτοι της γαλλικής Γλώσσας
    Στο έδαφος της σημερινής Γαλλίας,τα γαλλικά χωρίζονται σε δύο μεγάλες διαλεκτικές ομάδες με νοητό όριο περίπου τη μέση της χώρας.Η επίσημη γαλλική βασίζεται στις βόρειες διαλέκτους,οι οποίες στα γαλλικά ονομάζονται langues d'oïl.
  • 3 Η Γαλλική Γλώσσα ως μητρική
    Η γαλλική γλώσσα είναι η τρίτη από τις Ρομανικές γλώσσες από άποψη αριθμού ομιλητών ως μητρική γλώσσα, μετά την ισπανική γλώσσα και την πορτογαλική γλώσσα αλλά η μόνη με δυναμική παρουσία και στις πέντε ηπείρους. Μιλιέται από περισσότερους από 220 εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο.
  • 4 Η Γαλλική Γλώσσα ως επίσημη γλώσσα εργασίας
    Η γαλλική γλώσσα, μαζί με τα αγγλικά και τα γερμανικά, είναι η επίσημη γλώσσα εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις τρεις έδρες της: Βρυξέλλες, Λουξεμβούργο και Στρασβούργο. Τα γαλλικά είναι παράλληλα, μια από τις έξι γλώσσες εργασίας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, μια από τις δύο γλώσσες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής και μια από τις επίσημες γλώσσες της Αφρικανικής Ένωσης.
  • 5 Η διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας
    Η γαλλική γλώσσα είναι η δεύτερη γλώσσα σε διδασκαλία στον κόσμο και η τρίτη γλώσσα που χρησιμοποιείται στο Wikipédia.
baner

efi

Έφη Μαυρομάτη

Σχολική Σύμβουλος 
Γαλλικής Γλώσσας

Περιφεριακή Δ/νση Εκπ/σης Α.Μ.Θ.

 

ΣΚΖ-Γυμνάσιο

Αξιολόγηση Ερευνητικών Εργασιών. Ζαφειριάδης

Ατομικός φάκελος μαθητή (Portfolio) στις Ερευνητικές Εργασίες

Βιωματικές δράσεις, από τη βιωματική μάθηση στο συνεργατικό μοντέλο βιωματικών δράσεων

Βιωματικές δράσεις-Ματσαγγούρας

ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ A ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2013_14

Οδηγός ΣΚΖ για Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Σχολική κοινωνική ζωή

 

 

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις της Α΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2013-2014

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 31/17-09-2013 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για την εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στην  Α΄ τάξη του Ημερήσιου και του Εσπερινού Γυμνασίου.

Διευκρινίζονται τα εξής:

  • Στην Α΄ τάξη υλοποιούνται θέματα του διδακτικού αντικειμένου «Σχολική και Κοινωνική Ζωή (ΣΚΖ)».
  • Στην Β΄ τάξη από το σχ. έτος 2014-2015 θα υλοποιούνται θέματα των διδακτικών αντικειμένων «Φύση και Άσκηση» και «Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης»
  • Στην Γ΄ τάξη από το σχ. έτος 2015-2016 θα υλοποιούνται θέματα των διδακτικών αντικειμένων «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός», «Τοπική Ιστορία» και «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη».

Διαβάστε περισσότερα: ΣΚΖ-Γυμνάσιο

Copyright © 2013. Τα γαλλικά στην εκπαίδευση Rights Reserved.