Σύνδεσμος Αγορά Υλικού Υπολογιστή
Τίτλος: Αγορά Υλικού Υπολογιστή Περιγραφή: Άσκηση στην αναζήτηση πληροφοριών υλικού υπολογιστών (σκληρών δίσκων), μέσω διαδικτύου. Στόχος η χρήση εργαλείων αναζήτησης και η κριτική αντιμετώπιση των χαρακτηριστικών του υλικού υπολογιστών. Επίπεδο δυσκολί: College / Adult Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ, ΥΛΙΚΟ, HARDWARE, DISK, ΔΙΣΚΟΣ
Συντάκτης: Κωνσταντίνος Μπάτος
Σύνδεσμος To Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
Με την συγκεκριμένη εργασία, εκπληρώθηκαν οι παρακάτω θεωρητικοί στόχοι:
Αναγνώριση της Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας (Εξωτερικά - Εσωτερικά)
Αναγνώριση των κυριότερων περιφερειακών συσκευών που επικοινωνούν με την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας
Αναγνώριση συσκευών εισόδου
Αναγνώριση συσκευών εξόδου
Αναγνώριση και απαρίθμηση των κυριότερων αποθηκευτικών μέσων
Αναγνώριση και απαρίθμηση των κυριότερων ειδών υπολογιστικών συστημάτων
Σύνδεσμος ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;
Τίτλος « ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;» Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχέςΤο σενάριο θα διδαχθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής Γυμνασίου ή στα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής Γενικού Λυκείου. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στις άγνωστες ενδεχομένως δυνατότητες του ΕΛ/ΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα). Επιπλέον θα γίνουν αναφορές στην έννοια «ο υπολογιστής στο επάγγελμα» και τις διαφαινόμενες αλλαγές και επιπτώσεις στο εργασιακό περιβάλλον εξαιτίας της εισαγωγής και αξιοποίησης ΕΛ/ΛΑΚ και της συνεργατικής του διάστασηςΠροαπαιτούμενες γνώσειςΟι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία των ΤΠΕ, όπως πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση μηχανών αναζήτησης και εργαλεία παρουσιάσεων. Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζουν την έννοια του λογισμικού γενικά, του πηγαίου κώδικα, την έννοια του λογισμικού εφαρμογών καθώς και ορισμένα παραδείγματα από τέτοια λογισμικά ώστε να είναι σε θέση αργότερα να διαχωρίζουν το «κλειστό» λογισμικό από το ΕΛ/ΛΑΚ.
Δημιουργοί ΣεναρίουΚωνσταντίνου Νικόλαος, Μητσιώνης Βασίλειος, Νικολού Αγγελική, Τσιάμη Φωτεινή
Σύνδεσμος Μαθαίνοντας το δυαδικό σύστημα
Η παρούσα ιστοεξερεύνηση δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτικό Νίκο Αντωνιάδη, ειδικότητας Πληροφορικής και απευθύνεται σε μαθητές κυρίως της Β' τάξης Γυμνασίου οι οποίοι στα πλαίσια του κεφαλαίου "Ψηφιακός Κόσμος" της ενότητας "Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα" εισάγονται στην έννοια του δυαδικού ψηφίου και της ψηφιακής αναπαράστασης της πληροφορίας.
Προαπαιτούμενες γνώσεις:Οι μαθητές είναι ήδη σε θέση να αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ αναλογικού-ψηφιακού και να έχουν κατανοήσει την έννοια του δυαδικού ψηφίου.
Σύνδεσμος Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Welcome: Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες στο Microworlds Pro Περιγραφή: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου. Ο Προγραμματισμός στην πράξη Κεφάλαιο 2.5 Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες/Υπερδιαδικασίες Λέξεις κλειδιά: εντολή επανάληψης, όνομα διαδικασίας, για..τέλος Author(s): Eirini Papanikolaou
Σύνδεσμος Εισαγωγή στο Scratch
Welcome: Εισαγωγή στο Scratch Description: Το Webquest αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα εισαγωγικό μάθημα στο Scratch για τους μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων Keywords: scratch εισαγωγή Author(s): Anastasia Efopoulou
Σελίδα 2 από 2