Σύνδεσμος Υλοποίηση Λογικών Συναρτήσεων με Πύλες
Τίτλος: Υλοποίηση Λογικών Συναρτήσεων με Πύλες Περιγραφή: Με τη συγκεκριμένη Ιστοεξερεύνηση σας δίνεται η δυνατότητα να μάθετε πως υλοποιείται μία λογική συνάρτηση με τη βοήθεια Λογικών Πυλών. Οι Λογικές Πύλες είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στην Αρχιτεκτονική Υπολογιστών που μας βοηθάει στη δημιουργία μικρών και εύχρηστων ψηφιακών κυκλωμάτων που βασίζονται στην Άλγεβρα Boyle. Επίπεδο δυσκολί: College / Adult Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Λογική Σχεδίαση, AND, OR, NOT, NAND, NOR, Λογικές Πύλες, χάρτης Karnaugh
Συντάκτης: Ιωάννης Λευθεριώτης
|
310 |
Σύνδεσμος Digital Ethics
Title: Digital Ethics Description: This is a WebQuest that will show a role play about CyberBullying and how each person will react. Grade Level: 6-8 Curriculum: Technology Keywords: Cyber Bullying, Blogging, Internet, Copyright, Digital Ethics
Author: Pink Panther
|
88 |
Σύνδεσμος Κρυπτογραφία και Διαδίκτυο
Τίτλος: Κρυπτογραφία και Διαδίκτυο Περιγραφή: Μια ιστοεξερεύνηση για το μάθημα "Βασικές Υπηρεσίες Διαδικτύου" της Β΄ ΕΠΑΛ Τομέα Πληροφορικής. Δημιουργήθηκε από το Γρ. Κυριακού, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής (grkyriakou@sch.gr). Με χρήση υλικού κυρίως από το αντίστοιχο λήμμα της Βικιπαίδειας (el.wikipedia.org). Επίπεδο δυσκολίας: 9-12. Λέξεις κλειδιά: κρυπτογραφία, κρυπτογράφηση, αποκρυπτογράφηση, μήνυμα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ψηφιακή υπογραφή.
Συντάκτης: Κυριακού Γρηγόρης
|
250 |
Σύνδεσμος Ιστορική εξέλιξη των Λειτουργικών Συστημάτων
Τίτλος: Ιστορική εξέλιξη των Λειτουργικών Συστημάτων Περιγραφή: Μια ιστοεξερεύνηση για το μάθημα "Λειτουργικά Συστήματα I" της Β΄ ΕΠΑΛ Τομέα Πληροφορικής. Δημιουργήθηκε από το Γρ. Κυριακού, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής (grkyriakou@sch.gr). Με χρήση υλικού από επιλεγμένους ιστοχώρους. Επίπεδο δυσκολίας: 9-12. Λέξεις κλειδιά: λειτουργικά συστήματα, ιστορική εξέλιξη, γενιές, τεχνολογικά χαρακτηριστικά.
Συντάκτης: Κυριακού Γρηγόρης
|
307 |
Σύνδεσμος Μια διαθεματική προσέγγιση των Μαθηματικών (Πυθαγόρειο θεώρημα ? Ευπαλίνειο Όρυγμα)
Σχεδιασμένο από την ομάδα Comenius του 6ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης
"Όταν μπορείς να μετρήσεις για αυτό που μιλάς και να το εκφράσεις σε αριθμούς, ξέρεις κάτι γι αυτό. Αλλά όταν δεν μπορείς να το μετρήσεις ή όταν δεν μπορείς να το εκφράσεις αριθμητικά τότε οι γνώσεις σου είναι πενιχρές και μη ικανοποιητικές μπορεί να είναι η αρχή της γνώσης, αλλά έχεις μόλις και μετά βίας στις σκέψεις σου προχωρήσει στο στάδιο της επιστήμης", Lord Kelvin
"Τα Μαθηματικά δεν γνωρίζουν φυλές ή γεωγραφικά όρια, για τα μαθηματικά ο πολιτισμός όλου του κόσμου είναι μία χώρα", D. Hilbert.
Συντάκτης: Ελένη Καλαϊτζίδου, Χρήστος Μανώλης, Ανδρέας Σωτηρόπουλος, Παναγιώτα Τσαντσαράκη, Μαριάννα Δερμεντζή
|
112 |
Σύνδεσμος Διαμόρφωση ιστοσελίδων με CSS
Τίτλος: Διαμόρφωση ιστοσελίδων με CSS Περιγραφή: O σύγχρονος τρόπος μορφοποίησης των ιστοσελίδων που αναπτύσσονται είναι χρησιμοποιώντας την τεχνική των επάλληλων φύλλων στυλ (cascaded style sheets, CSS).
Μέχρι σήμερα έχουμε γνωρίσει τον βασικό τρόπο επισήμανσης κειμένου για τη μορφοποίησή του, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις ετικέτες της γλώσσας HTML. Επίσης έχουμε μάθει πως να εισάγουμε εικόνες τόσο στο προσκήνιο όσο και στο παρασκήνιο της ιστοσελίδας, αλλά και συνδέσμους προς άλλες τοποθεσίες.
Σήμερα θα χωριστούμε σε ομάδες των 3 ατόμων η κάθε μία για να εξερευνήσουμε τον παγκόσμιο ιστό, ώστε να βρούμε τρόπους να εκμεταλλευθούμε την τεχνολογία CSS για τη βασική μορφοποίηση κειμένων στο προσκήνιο και το παρασκήνιο
Συντάκτης: ΙΔΕΛΗΣΤΑΥΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|
111 |
Σύνδεσμος ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;
Τίτλος « ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;» Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Το σενάριο θα διδαχθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής Γυμνασίου ή στα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής Γενικού Λυκείου. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στις άγνωστες ενδεχομένως δυνατότητες του ΕΛ/ΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα). Επιπλέον θα γίνουν αναφορές στην έννοια «ο υπολογιστής στο επάγγελμα» και τις διαφαινόμενες αλλαγές και επιπτώσεις στο εργασιακό περιβάλλον εξαιτίας της εισαγωγής και αξιοποίησης ΕΛ/ΛΑΚ και της συνεργατικής του διάστασης
Προαπαιτούμενες γνώσεις Οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία των ΤΠΕ, όπως πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση μηχανών αναζήτησης και εργαλεία παρουσιάσεων. Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζουν την έννοια του λογισμικού γενικά, του πηγαίου κώδικα, την έννοια του λογισμικού εφαρμογών καθώς και ορισμένα παραδείγματα από τέτοια λογισμικά ώστε να είναι σε θέση αργότερα να διαχωρίζουν το «κλειστό» λογισμικό από το ΕΛ/ΛΑΚ.
Δημιουργοί Σεναρίου Κωνσταντίνου Νικόλαος, Μητσιώνης Βασίλειος, Νικολού Αγγελική, Τσιάμη Φωτεινή
|
68 |
Σύνδεσμος IP αυτοδύναμο πακέτο - Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ
Welcome: IP αυτοδύναμο πακέτο Περιγραφή: Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ, Γ΄Τάξη ΕΠΑ.Λ., Τομέας Πληροφορικής Λέξεις κλειδιά: Πομπός, Δέκτης, Πρωτόκολλο, Διάσπαση, Επικεφαλίδα, Δεδομένα Author(s):
|
97 |