Σύνδεσμος Το σαπιοκάραβο και ο άνεμος της αλλαγής
Τίτλος: Το "σαπιοκάραβο" κι ο άνεμος της αλλαγής! Περιγραφή: Μια ιστοεξερεύνηση για τη χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα στο σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής. Επίπεδο δυσκολί: College / Adult Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: ελεύθερο λογισμικό, λογισμικό ανοικτού κώδικα, κλειστό λογισμικό, κοινότητα, ελευθερίες
Συντάκτης: Βαγγέλης Νομικός
|
153 |
Σύνδεσμος Δημιουργώντας ψηφιακή αφίσα
Τίτλος: Δημιουργώντας ψηφιακή αφίσα Περιγραφή: Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με στόχο την μαθησιακή υποστήριξη των μαθητών σε θεματικές του αναλυτικού προγράμματος του γυμνασίου / λυκείου Επίπεδο δυσκολί: College / Adult Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: ψηφιακή αφίσα, τεχνολογία, αναλυτικό πρόγραμμα
Συντάκτης: Μαρία Λατζάκη
|
220 |
Σύνδεσμος Email Safety, Scams, Etiquette and Spamming
Title: Email Safety, Scams, Etiquette and Spamming Description: Since the internet has taken off, more and more people are being affected by scams and spamming. We want students to be more aware of how to protect themselves online. Grade Level: 6-8 Curriculum: Technology Keywords: Email Safety, Scams, Etiquette, Spamming, internet, technology, online
Author: The Math Majors
|
96 |
Σύνδεσμος Malicious code - Κακόβουλος κώδικας
The purpose of this WebQuest is to teach students about malicious code. Malicious code is any computer program that causes damage, wastes resources intentionally, or otherwise disrupts your use of your computer. Malicious code comes in many forms: viruses, worms, Trojan horses, macro viruses, e-mail viruses. In this WebQuest, students will investigate the types of malicious code, who writes them, how we can protect our computers from them, and how much it costs to deal with them. This is done through research and the creation of authentic works that place the student in various roles that relate to the topic..
|
100 |
Σύνδεσμος Προγραμματισμός: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Τίτλος: Προγραμματισμός: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων Περιγραφή: Ο σκοπός αυτής της ιστοεξερεύνησης είναι η εισαγωγή στις έννοιες του προγραμματισμού Επίπεδο δυσκολί: 3-5 Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: Αλγόριθμοι, προγραμματισμός, ψευδοκώδικας, διαγράμματα ροής, ανάλυση προβλήματος, συντακτικό
Συντάκτης: Τζελέπη Σοφία
|
190 |
Σύνδεσμος Wikis and Blogs
Title: Wikis and Blogs Description: Wikis and Blogs :: What are they and how can you use them in your classroom. Grade Level: College / Adult Curriculum: Technology Keywords: web 2.0, wiki, wikis, weblog, blog, integration
Author: Lori Heim
|
102 |
Σύνδεσμος Web Quest- 3D Software Search
Title: Web Quest - 3D Software Search Description: This is a group project to learn about 3D modeling software available on the market today. Each group will create a clear, accurate portrayal of what discipline the subject of your 3D project entails (i.e. architectural, mechanical, electrical, civil, and structural). You will investigate various 3D software on the market and determine which software will best suit your group's discipline. Each group member is to participate and share the work equally. Grade Level: College / Adult Curriculum: Technology Keywords:
Author: K Gray
|
77 |
Σύνδεσμος Ο Αλγόριθμος της Ταξινόμησης Φυσαλίδας
Title: Ο Αλγόριθμος της Ταξινόμησης Φυσαλίδας Description: H κατανόηση του αλγόριθμου ταξινόμησης Φυσαλίδα. Grade Level: College / Adult Curriculum: Science Keywords: bubble sort, Αλγόριθμος Ταξινόμησης Φυσαλίδας
Συντάκτης: Nikos Bekos
|
111 |
Σύνδεσμος Προγραμματίζω ένα Ηλεκτρονικό Παιχνίδι με Scratch
Τίτλος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ SCRATCH Περιγραφή: Μαθαίνω προγραμματισμό σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με το Scratch. Επίπεδο δυσκολί: College / Adult Βιογραφικό σημείωμα: Technology Λέξεις κλειδιά: scratch, προγραμματισμός, αλγόριθμος, ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Συγγραφέας: Γιώργος Μαυροχαλυβίδης
|
114 |
Σύνδεσμος Ευρυζωνικές Τεχνολογίες ? Wifi
H Ρουάντα από μια φτωχή, αγροτική κοινωνία θα μετατραπεί σε μια hi-tech οικονομική καινοτόμο χώρα μέσω ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών ...
Tα 422 εκατομμύρια θα φτάσουν οι ευρυζωνικές συνδέσεις παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2009 ...
|
84 |
Σύνδεσμος Ο Υπολογιστής μου μπορεί να αρρωστήσει;
Τίτλος: Ο Υπολογιστής μου μπορεί να αρρωστήσει; Βαθμίδα: Δευτεροβάθμια, Θεματική περιοχή δραστηριότητας: Πληροφορική Επικοινωνία: mits0632@hotmail.com Συντάκτης: ΡΟΥΣΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
94 |
Σύνδεσμος Λειτουργικά Συστήματα : Ποιό θα διάλεγες για σένα
Title: Λειτουργικά Συστήματα : Ποιό θα διάλεγες για σένα Description: Στην Ιστοεξερεύνηση αυτή πρόκειται να μάθετε για τα πιο διαδεδομένα λειτουργικά συστήματα κλειστού και ανοικτού κώδικα. Θα ερευνήσετε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, σε ποίους χρήστες απευθύνονται κυρίως,ποιά λειτουργικά συστήματα είναι οι βάσεις τους και ποιές ανάγκες οδήγησαν στη δημιουργία τους ! Grade Level: College / Adult Curriculum: Technology Keywords: windows,macos,linux,ubuntu,microsoft,apple,operating systems,mac,pc,laptop,dual-boot,triple-boot
Η ιστοεξερεύνηση αυτή σχεδιάστηκε για να εφαρμοσθεί σε μαθητές της Γ' τάξης του ενιαίου λυκείου στην Τεχνολογική Κατεύθυνση στον κύκλο της πληροφορικής και των υπηρεσιών στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά συστήματα".
Συντάκτης: Marios Gavriil
|
104 |
Σύνδεσμος Εφαρμογές της Πληροφορικής στις Επιστήμες, τις Τέχνες και την Εκπαίδευση
Τίτλος: Εφαρμογές της Πληροφορικής στις Επιστήμες, τις Τέχνες και την Εκπαίδευση
Περιγραφή: Με την προσπάθεια αυτής της ιστοεξερεύνησης θα δουλέψουμε το 10ο κεφάλαιο του μαθήματος επιλογής της Β Λυκείου, Εφαρμογές Υπολογιστών. Στην μέχρι τώρα σπουδή σας στα θέματα που άπτονται των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας (ΤΠΕ), γνωρίσατε αρκετές εφαρμογές του Η/Υ, που έχουν ενσωματωθεί στις καθημερινές ζωές των ανθρώπων και τις επηρεάζουν με πολλούς τρόπους. Με την εργασία αυτή θα εξετάσουμε τον ρόλο που καλείται να παίξει ο Η/Υ στο δυναμικά εξελισσόμενο χώρο των επιστημών, των τεχνών και της εκπαίδευσης. Πριν διερευνηθεί η συμβολή του Η/Υ στην εξέλιξη των επιστημών, των τεχνών και της εκπαίδευσης, πρέπει να επισημανθεί η τεράστια συμβολή του Η/Υ (και φυσικά τα τυχόν προβλήματα που γεννιούνται) στην διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών, όπου η χρήση ειδικών τεχνικών και συστημάτων επεξεργασίας δεδομένων βρίσκουν εφαρμογές σε τομείς όπως:συστήματα για δημιουργία και συντήρηση Τραπεζών Πληροφορών
συστήματα αποθήκευσης, ανάκτησης και επεξεργασίας δεδομένων. συστήματα στατιστικής ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων συστήματα προσομοίωσης συστήματα αναγνώρισης προτύπων
Αφού μελετηθούν περιπτώσεις συστημάτων του κύκλου αυτού, θα ακολουθήσει η διερεύνηση της συμβολής (θετικής είτε αρνητικής) του υπολογιστή:
στις επιστήμες (ανθρωπιστικές και θετικές), στις τέχνες (εικαστικές μουσική, κινηματογράφος) και την εκπαίδευση (τεχνολογική, εξ αποστάσεως κλπ)
Συντάκτης: Γιάτας Δημήτρης
|
81 |
Σύνδεσμος Μία ρίμα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Τίτλος: Μία ρίμα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο Περιγραφή: Στο μάθημα αυτό, θα επιχειρήσουμε να αποτιμήσουμε ένα φόρο τιμής στο εργαλείο αυτό που έχει αλλάξει το κόσμο γύρω μας και την ίδια την καθημερινότητά μας: το Διαδίκτυο. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να "προσθέσουμε" μία ακόμα κατηγορία μαντινάδων: Μαντινάδες για το Διαδίκτυο με τις οποίες θα του αποδώσουμε τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά στοιχεία του.
Συντάκτης: Παπαδάκης Μανόλης
|
66 |
Σύνδεσμος Μπλεγμένος στα δίχτυα του Διαδικτύου...
Τίτλος: Μπλεγμένος στα δίχτυα του Διαδικτύου... Περιγραφή: Αυτό το WebQuest σχεδιάστηκε για την δευτεροβάθμια και συγκεκριμένα για μαθητές Β Λυκείου, που θα διδαχθούν την Ενότητα5: Διαδίκτυο, στο μάθημα της Πληροφορικής. Οι μαθητές θα μάθουν κάποιους βασικούς κανόνες για το πώς να είναι ασφαλείς στο διαδίκτυο. Ουσιαστικά απευθύνεται στην ενημέρωση των μαθητών για κάποιους απο τους κινδύνους του Internet. Συντάκτης: Βαγγέλης Νομικός
|
92 |
Σύνδεσμος ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;
Τίτλος « ΕΛ/ΛΑΚ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Τι είναι, που το βρίσκω και γιατί να το χρησιμοποιήσω;» Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Το σενάριο θα διδαχθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής Γυμνασίου ή στα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής Γενικού Λυκείου. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στις άγνωστες ενδεχομένως δυνατότητες του ΕΛ/ΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα). Επιπλέον θα γίνουν αναφορές στην έννοια «ο υπολογιστής στο επάγγελμα» και τις διαφαινόμενες αλλαγές και επιπτώσεις στο εργασιακό περιβάλλον εξαιτίας της εισαγωγής και αξιοποίησης ΕΛ/ΛΑΚ και της συνεργατικής του διάστασης
Προαπαιτούμενες γνώσεις Οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία των ΤΠΕ, όπως πλοήγηση στο διαδίκτυο, χρήση μηχανών αναζήτησης και εργαλεία παρουσιάσεων. Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζουν την έννοια του λογισμικού γενικά, του πηγαίου κώδικα, την έννοια του λογισμικού εφαρμογών καθώς και ορισμένα παραδείγματα από τέτοια λογισμικά ώστε να είναι σε θέση αργότερα να διαχωρίζουν το «κλειστό» λογισμικό από το ΕΛ/ΛΑΚ.
Δημιουργοί Σεναρίου Κωνσταντίνου Νικόλαος, Μητσιώνης Βασίλειος, Νικολού Αγγελική, Τσιάμη Φωτεινή
|
70 |
Σύνδεσμος Ηλεκτρονική Επικοινωνία
Welcome: Ηλεκτρονική Επικοινωνία Περιγραφή: Στη θεματική ενότητα αυτήν θα ασχοληθούμε με την Ηλεκτρονική Επικοινωνία και συγκεκριμένα θα μάθουμε τι είναι τα αναλογικά και ψηφιακά σήματα και πως μεταδίδονται. Ακόμα θα δούμε τις κατευθύνσεις μετάδοσης των σημάτων και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει η μετάδοση της πληροφορίας με ψηφιακά σήματα. Λέξεις κλειδιά: αναλογικό σήμα, ψηφιακό σήμα, ενσύρματη, ασύρματη, ζεύγη συνεστραμένων καλωδίων, ομοαξονικά καλώδια, οπτικές ίνες, μονόδρομη, εκ περιτροπής αμφίδρομη, αμφίδρομη, σειριακή, παράλληλη Author(s):
|
55 |