^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
  • Έκθεση Τεχνολογίας (1).jpg
  • Έκθεση Τεχνολογίας (2).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (3).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (4).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (5).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (6).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (7).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (8).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (1).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (2).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (3).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (4).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (6).JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Β2.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Β1.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Γ περιβαλλοντικό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13.JPG
  • Βουλή 2014-15 Β1.JPG
  • Βουλή 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Βουλή 2014-15.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Β2.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Β2.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Κατούνα.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13.JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (1).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (2).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (3).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (4).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (5).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (6).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (7).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (8).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (9).JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Β2.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15.JPG
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Β1.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14.jpg
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Β1.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11.JPG
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Β2.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14.jpg

Τεχνολογία Α' Γυμνασίου

Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης

Site Γυμνασίου Λουτρού

Blog Α' Γυμνασίου

000106617
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
12
148
192
1476
106617

Your IP: 10.2.34.11

We have 3 guests and no members online

ΣΚΟΠΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Ποιους σκοπούς έχει η «Τεχνολογία» στην Γ΄ Γυμνασίου;

Η Τεχνολογία είναι ένα μάθημα πολύ διαφορετικό από τα «κλασικά» μαθήματα: Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) αναφέρει:

  1. Oι μαθητές θα αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων ανακαλύψεων και της νοητικής ικανότητας του ανθρώπου να βελτιώνει τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθώς και να αναπτύσσει νέες.
  2. Να συνεχίσουν να αναπτύσσουν υψηλότερου επιπέδου ικανότητες σκέψης, όπως είναι η διατύπωση ερωτήσεων, η εξερεύνηση και η έρευνα.
  3. Να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία συνδέεται με τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις πολιτιστικές αξίες, την ασκούμενη πολιτική, να αναγνωρίζουν αυτές τις επιρροές και να αντιλαμβάνονται πώς οι παράμετροι αυτοί στο σύνολό τους επηρεάζουν την τεχνολογική ανάπτυξη.
  4. Κατά την εφαρμογή της μεθόδου «έρευνα και πειραματισμός»,  οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα  και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από τη μέθοδο αυτή.

Με απλά λόγια ο σκοπός είναι :

  • να καταλάβετε τη διαδικασία της έρευνας και του πειραματισμού που δίνει τελικά  τεχνολογικές λύσεις στις κοινωνικές  ανάγκες. Η έρευνα μπορεί νε αναφέρεται σε βελτίωση βιομηχανικών προϊόντων, προστασία περιβάλλοντος από ρύπους, κλπ.
  • Να εξοικειωθείτε με την τεχνολογική έρευνα και να εφαρμόσετε απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα επιλογής σας.
  • Να διερευνήσετε το τεχνολογικό σας θέμα με συλλογή πειραματικών στοιχείων και χρήση πληροφοριών . 
  • Να χρησιμοποιήσετε όργανα, να κατασκευάσετε ίσως ομοιώματα, κλπ. με λογικό τρόπο για συγκεκριμένο σκοπό.
  • Να παρουσιάσετε την εργασία σας στους συμμαθητές σας σε σεμινάρια.
  • να αναλογιστείτε  τα όρια  της έρευνας και της τεχνολογίας στις δομές και τις αξίες της κοινωνίας και στο περιβάλλον
  • να μπορείτε να αναλύετε τη σχέση της ερευνητικής διαδικασίας με την ανάπτυξη.

Στο μάθημα μας λοιπόν δε χρειάζεται αποστήθιση (παπαγαλία), αλλά επεξεργασία πληροφοριών και δεδομένων και κριτική  σκέψη. Θα κληθείτε να αναλύσετε πειραματικά και τεχνολογικά δεδομένα και πληροφορίες.  Το κεντρικό θέμα στη σχολική αυτή χρονιά είναι η  συγγραφή μιας ατομικής εργασίας, για την οποία θα μιλήσουμε παρακάτω. 

 

Weather by Freemeteo.com