Ανατροφοδότηση

Κατά τη γνώμη μου οι μαθητές πρέπει να αλληλεπιδρούν για να μαθαίνουν πιο αποτελεσματικά. Το Διαδίκτυο προσφέρει σήμερα μια ποικιλία από επιλογές που κάνουν την αλληλεπίδραση να φαίνεται πολύ ελκυστική. Ταυτόχρονα παρέχει δυνατότητες που μπορούν να καλύψουν όλους τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών. Έτσι, το μόνο που μένει είναι να βρούμε τρόπους να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες των Νέων Τεχνολογιών και να τις αξιοποιήσουμε στο μάθημά μας.
Η Στέλλα Βοσνιάδου έχει εκδώσει ένα σημαντικό βιβλίο για το πώς μαθαίνουν οι μαθητές. Αν και είναι όλο χρήσιμο, θα θέλαμε να διαβάσετε το 2ο κεφάλαιο για την κοινωνική αλληλεπίδραση και να συζητήσουμε στο φόρουμ, πώς σας φάνηκαν όσα καταθέτει. Μεταξύ άλλων αναφέρει: "Η μάθηση είναι πρωτίστως μία κοινωνική δραστηριότητα και η συμμετοχή στην κοινωνική ζωή του σχολείου
είναι βασική για να υπάρξει μάθηση".
Και προτείνει τρόπους για ενθαρρύνουν οι εκπαιδευτικοί την κοινωνική συμμετοχή των μαθητών με τρόπους που διευκολύνουν τη μάθηση.
Διαβάστε το 2ο κεφάλαιο (ή και όλο το βιβλίο) ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

IDevice Icon Δραστηριότητα διαβάσματος (προαιρετική)

θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις θεωρίες της κοινωνικής μάθησης και τις ΤΠΕ; δείτε την παρακάτω παρουσίαση: "Θεωρίες μάθησης και ανάπτυξη διδακτικών καταστάσεων: Ο ρόλος των ΤΠΕ στο σχολείο".



iDevice icon Άσκηση συμπλήρωσης κενού (κείμενο από το άρθρο της Σ. Βοσνιάδου)
Διαβάστε την παρακάτω παράγραφο και συμπληρώστε τις λέξεις που λείπουν.
Η έρευνα έχει δείξει ότι η συνεργασία μπορεί να βελτιώσει τις των μαθητών, υπό τον όρο ότι τα είδη των αλληλεπιδράσεων που ενθαρρύνονται συμβάλλουν στη .
Τέλος, οι είναι ενδιαφέρουσες αυτές καθαυτές και βοηθούν τους μαθητές να
διατηρήσουν την τους με τη σχολική τους εργασία.