Μαθητής-interface
Όπως είναι προϋπόθεση μιας καλής διδασκαλίας ο σωστός σχεδιασμός, έτσι
και σε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης απαιτείται μεγάλη προσοχή
στον σχεδιασμό και στην επιλογή των κατάλληλων εργαλείων. Το
περιβάλλον μάθησης θα πρέπει να διευκολύνει την πρόσβαση των μαθητών
στη γνώση και να ενισχύει τη διάδραση με το περιεχόμενο. Πρέπει,
λοιπόν, να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες, από το ευχάριστο περιβάλλον
έως τις δυνατότητες υποστήριξης πολλών δραστηριοτήτων από την πλευρά
των μαθητών.
Από την εμπειρία μου βλέπω ότι πολλοί μαθητές χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα παθητικά. Δηλαδή δεν ελέγχουν ούτε τη ροή της πληροφορίας, ούτε οι ίδιοι συμμετέχουν στην εξέλιξη της μαθησιακής διαδικασίας ενεργά.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκατεστημένο το flash player για να δείτε το λογισμικό. Αφού δείτε την εισαγωγή, επιλέξτε το "περιμένοντας τον Χριστό" και στη συνέχεια την "Κιβωτό του Νώε". Αφού δείτε τη σύντομη επανάληψη της διδακτικής ενότητας, θα μεταφερθείτε στη σχολική τάξη. Εκεί θα δείτε πώς οι μαθητές μπορούν να κάνουν κάποιες δραστηριότητες που είναι διαδραστικές.
Βιβλία
| |
Διάλογος
| |
Ερωτήσεις
| |
CD-rom
| |
Διόρθωση
| |