ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Νο 22)

Στις 26/2/16 πραγματοποιήθηκε μια εκδήλωση που αναφερόταν στην θεωρία της σχετικότητας. Πιστεύεις πως τέτοιου είδους εκδηλώσεις προσφέρουν στους μαθητές; Έχεις συγκεκριμένες αντιρρήσεις γι’αυτήν;

 

Στις 26/2/16 ένας από τους καθηγητές της φυσικομαθηματικής ήταν πρόθυμος να μας παρουσιάσει την θεωρία της σχετικότητας με πολύ ενδιαφέρον και χαρά. Όπως όλοι γνωρίζουμε η θεωρία της σχετικότητας είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο της φυσικής το οποίο παρακολουθώντας το δημιουργεί στους μαθητές διάφορα ερωτήματα ψάχνοντας διέξοδο. Η παρουσίαση ξεκίνησε με αναδρομή από τον Γαλιλαίο έως και τον Άλμπερτ Αϊνστάιν. Έγινε αναφορά στα Αδρανειακή και Μη Συστήματα Αναφοράς, στις Αδρανειακές Δυνάμεις και Δυνάμεις Βαρύτητας. Οι γνώσεις μας εμπλουτίστηκαν παρά τον βαθμό δυσκολίας που είχαν κάποιες από τις έννοιες, που μέχρι τώρα δεν είχαμε κατανοήσει. Πιστεύω πως ήταν μια αξιόλογη παρουσίαση που μας πρόσφερε ερωτήματα, γνώσεις, που δεν τα είχαμε χτίσει ακόμα μέσα στο μυαλό μας. Με την συνεργασία μας ως μαθητές και με την βοήθεια του καθηγητή μας καταφέραμε να λύσουμε και να αποδείξουμε όλες τις θεωρίες της σχετικότητας με αποτέλεσμα να νιώσουμε περήφανοι για την πράξη που κάναμε. Ήταν μια μέτρια ως προς το βαθμό δυσκολίας παρουσίαση και μεγάλη σε έκταση.

Αντίθετα, ένας άλλος λόγος που θα μπορούσε να γίνει πιο αντιληπτή και κατανοητική η θεωρία της σχετικότητας ήταν ο διαχωρισμός των κατευθύνσεων θετική-θεωρητική ώστε να φανεί πιο εύκολη σε όλους τους μαθητές. Συνεπώς, η άποψη μου είναι, ότι πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους εκδηλώσεις θετικές-θεωρητικές με την σωστή παρουσίαση του καθηγητή, ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις από τους παλιούς και να τις δημιουργήσουνε στις επόμενες γενιές.

 

Αφήστε μια απάντηση