ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ -Νο9
Στην σύγχρονη εποχή, τα σχολεία και ειδικότερα τα λύκεια προσπαθούν να κάνουν διάφορες αλλαγές, ώστε να ελκύσουν περισσότερο τους μαθητές. Το λύκειο είναι το τελευταίο σκαλοπάτι σχολικής τριετούς φοίτησης μαθητών. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση και γενικότερα στα λύκεια είναι πολλές και κάθε φορά διαφέρουν, προκαλώντας άγχος τόσο στους μαθητές όσο στους καθηγητές. Η υποχρέωση των λυκείων είναι η προσφορά παιδείας στους μαθητές, αλλά και η αλληλοεκτίμηση μεταξύ τους. Οι μαθητές βέβαια λίγο, πολύ έχουν την δική τους άποψη θετική-αρνητική ως προς το σχολείο. Καθένας μαθητής έχει την δυνατότητα να ονειρευτεί το δικό του λύκειο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει πραγματικότητα.
Πιο συγκεκριμένα το 5ο λύκειο Γλυφάδας έχει πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Κατά την γνώμη μου το βασικότερο θα ήταν ο διαχωρισμός γυμνασίου-λυκείου, γιατί επικρατεί μια σύγχυση και αστάθεια που δεν είναι εύκολο να διαχειριστεί από κανέναν. Οι καθηγητές, γι’αυτό το πρόβλημα προσπαθούν να κρατήσουν μια αρμονία σ’αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Ως προς τους καθηγητές πιστεύω πως μερικοί είναι μονότονοι ,με αποτέλεσμα να μην κινούν το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημά τους. Άλλο ένα μειονέκτημα είναι η έλλειψη εργαστηρίων για το μάθημα φυσικής, χημείας και βιολογίας. Αντίθετα όμως, μπορούν να διδάξουν το μάθημά τους στην αίθουσα πολλαπλών σε συνδυασμό με τον προτζέκτορα. Επίσης, για να γίνει πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό το μάθημα μας δίνεται η δυνατότητα για εκπαιδευτικές εκδρομές. Εκτός από όλα αυτά τα προβλήματα το μεγαλύτερο είναι οι πανελλήνιες. Κανένας μαθητής δεν θα ήθελε να υπάρχει αυτό το σύστημα, γιατί τους καταλαμβάνει το άγχος, η κούραση και η πίεση. Με τις αλλαγές αυτές το λύκειο μας θα μπορούσε να γίνει καλύτερο. Σε σχέση με τα άλλα λύκεια βρίσκεται σε μέτρια κατάσταση γιατί υπάρχουν ανώτερα και κατώτερα από αυτό.
Συνεπώς, οι καθηγητές προσπαθούν να προσφέρουν όσα περισσότερα μπορούν όπως παιδεία, χαρά, γνώσεις, μόρφωση, υπευθυνότητα ,γιατί με μια λέξη είναι η δεύτερή μας οικογένεια. Με αυτές τις αλλαγές το σχολείο θα μπορούσε να γίνει καλύτερο σε μερικά χρόνια. Γνωρίζουμε όλοι μας καλά πως τα χρόνια αυτά είναι δύσκολα και πιεστικά, γιατί υπάρχει οικονομική κρίση, και δεν γίνονται με τόση ευκολία να πραγματοποιηθούν αυτές οι αλλαγές
Μ.Γ
Έχεις δίκιο για το πρόβλημα των μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Η έλλειψη εργαστηρίου είναι ένα μεγάλο πρόβλημα.