ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Νο 33

Κατά τη γνώμη μου, η επιλογή για την τηλεθέαση της θεωρίας της σχετικότητας να προβληθεί και στις δυο κατευθύνσεις, παρόλο που αναφέρεται κυρίως στη θετική κατεύθυνση, ήταν σωστή, και γενικά θα έπρεπε να διοργανώνουμε τέτοιου είδους εκδηλώσεις έτσι ώστε το κάθε παΐδι να μπορέσει να αποκτήσει σφαιρικές γνώσεις και για να μάθει σε γενικές γραμμές για τον κόσμο γύρω του.

Βεβαία όμως, δεν μπορούμε να παραλείψουμε το σημείο στο ότι είναι λίγο κουραστικά. Ντάξει δεν λέω, είναι πολύ ωραίο να μαθαίνουμε για το σύμπαν, τον χωροχρόνο και ειδικά για έμενα που μου αρέσει να ασχολούμαι με τέτοιου είδους θέματα παρόλο που είμαι κορίτσι της θεωρητικής αλλά όλο αυτό προϋποθέτει πολλούς τύπους και όπως είδαμε μελέτη πολλών χρόνων. Έτσι, ως αποτέλεσμα έχει την τάση να κουράζει λίγο τα παιδιά. Βεβαία θα υπάρξουν και δυο τρία παιδιά που θα παρακολουθήσουν από την αρχή ως το τέλος ?και μπράβο τους- αλλά εδώ μιλάμε για το υπόλοιπο ποσοστό. Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές.

Εδώ μας φέρνει -στα σύντομα- καλά αλλά και αρνητικά του να είσαι μέσα σε μια αίθουσα κλεισμένος 3 ώρες. Τα καλά είναι ότι είναι ένα μέσο ανακάλυψης του κόσμου, η θεωρία της σχετικότητας, και είναι μια από τις πιο σπουδαίες και ενδιαφέρουσες ανακαλύψεις. Επιπλέον, και ο κύριος Βλαχάκης, να αναφέρω, ότι ήταν πολύ κάλος όσον αφορά την μεταδοτικότητα του θεωρήματος και ήταν προσεγγίσιμος. Αλλά από την άλλη τα αρνητικά είναι ότι περιέχει ?όπως ανέφερα και πιο πάνω- πολύ θεωρία, τύπους και σκέψεις πολλών χρονών που είναι μπορεί να γίνουν για το παιδί δύσκολα κατανοητές.
Γενικά, θεωρώ ότι είναι σωστό το να παρουσιάζονται τέτοιου είδους παρουσιάσεις διότι συμβάλλουν στη σφαιρική γνώση των παιδιών και την διεύρυνση των οριζόντων τους αλλά με μέτρο και περισσότερα ενδιαφέροντα πράγματα.

 

 

Λυδία Κανέλλου

Αφήστε μια απάντηση