-
Ανάγνωση συλλαβών σε συνδυασμό Σ-Φ (σύμφωνο- φωνήεν). Συνδυάζουμε διαδοχικά κάθε ένα σύμφωνο (και τα δίψηφα) με όλα τα φωνήεντα (και τα δίψηφα) ούτως ώστε να σιγουρευτούμε ότι το παιδί κατέχει όλους τους φθόγγους.
-
Ανάγνωση δισύλλαβων λέξεων με αλληλουχία Σ-Φ με συνοδεία εικόνας.
-
Ανάγνωση δισύλλαβων λέξεων με αλληλουχία Σ-Φ
-
Ανάγνωση τρισύλλαβων λέξεων με συνοδεία εικόνας.
-
Ανάγνωση τρισύλλαβων λέξεων.
-
Ανάγνωση μικρών απλών προτάσεων (Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο) με συνοδεία εικόνας.
-
Ανάγνωση μικρών απλών προτάσεων (Υ-Ρ-Α).
-
Ανάγνωση επαυξημένων προτάσεων με συνοδεία εικόνας.
-
Ανάγνωση επαυξημένων προτάσεων.
-
Ανάγνωση μικρής παραγράφου, αφού πρώτα γίνει σχολιασμός σχετικής εικόνας.
-
Ανάγνωση μικρής παραγράφου.
-
Περιγραφή εικόνων σε χρονική αλληλουχία και αφήγηση μιας ιστορίας.
-
Ανάγνωση ιστορίας βασισμένη στις εικόνες του προηγούμενου βήματος.
-
Αφήγηση γνωστού αγαπημένου παραμυθιού από τον μαθητή.
-
Ανάγνωση του παραμυθιού του προηγούμενου βήματος.
Σεπ 30 2020