Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού έχουν γραφτεί από τον FY (Φίλιππος Γιαγκούλης, 1999- Θεσ/νίκη) και η μουσική από τον Lil Barty (Άγγελος Καραγιάννης). Το τραγούδι κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2018. Ο FY σε συνέντευξή του αναφέρει το πλαίσιο στο οποίο δημιουργήθηκε το τραγούδι αυτό: ο Lil Barty στην Κρήτη είχε ήδη δημιουργή τη μουσική βάση του τραγουδιού και την έστειλε στον FY για να την ακούσει. Ο τελευταίος εμπνεύστηκε άμεσα και έγραψε μέσα σε 15 λεπτά το ρεφραίν και το ένα κουπλέ. Μετά από 2 μήνες έγραψε και το δεύτερο κουπλέ ξανά πάλι σε 15 λεπτά. 

Οι στίχοι του τραγουδιού είναι σαφώς γραμμένοι στην κοινωνιόγλωσσα των εφήβων (π.χ. η έκφραση Μ-Ο-Β είναι συντομογραφία του money over bitches, όπου κάποιος ενδιαφέρεται περισσότερο για τα χρήματα παρά για γυναίκες, η λέξη "αλυσίδα" υποννοεί παραισθησιογόνες ουσίες τύπου LSD). "Όταν εγώ λέω δε με θέλουν με Laurent, δε με θέλουν με Balmain κι όλα αυτά, θα πει ότι το ελληνικό κοινό δε γουστάρει να με βλέπει να νικάω. Πιο πολύ προτιμάνε να κάνω sad κομμάτια." αναφέρει ο ίδιος σε live του σε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα από το οποίο φαίνεται ότι το ρεφραίν αναφέρεται στους επικριτές της μουσικής του. Τα κουπλέ περιέχουν σαφώς αυτοβιογραφικές αναφορές π.χ. ο στίχος Er fragt ob ich rauche weed und ich sag nein rauchen kann tödlich sein (= με ρωτά αν καπνίζω "χόρτο" / χασίς και εγώ λέω όχι, το κάπνισμα μπορεί να είναι θανατηφόρο) σχετίζεται με το γεγονός ότι το φθινόπωρο του 2018, περίδο που ο FY ήταν στο Βερολίνο, είχε μια τέτοια σχετική συζήτηση, σύμφωνα με συνέντευξη του ίδιου. Επίσης ο στίχος Κάναμε roll up σε train (train) / Δεν μπαίνω πλέον με spray (hell no) αναφέρεται στο γεγονός ότι σε πρωτύτερο χρόνο ο FY έκανε grafitti σε τρένα (γεγονός το οποίο αναφέρεται και στο τραγούδι του με τίτλο 679).

Στο επίσημο μουσικό βίντεο του τραγουδιού...

... ο ερμηνευτής εμφανίζεται ως Μεσσίας (στο 1'11'' εμφανίζεται με αγκάθινο στεφάνι στα μαλλιά που παραπέμπει στον Ιησού και το έχει στην υπόλοιπη διάρκεια του βίντεο κατά τα εξωτερικά πλάνα), ο οποίος ακολουθείται από ένα κοινό (και των δύο φύλων, τόσο ατόμων νεαρής ηλικίας όσο και ηλικιωμένων) το οποίο χαρακτηρίζεται από την υπόλοιπη κοινωνία ως ψυχικά ασθενείς μόνο και μόνο επειδή ακούν τη μουσική του ερμηνευτή. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε το γεγονός ότι το μουσικό αυτό βίντεο έχει γυριστεί στο Δρομοκαΐτειο (ψυχιατρικό νοσοκομείο της Αθήνας). Το σύνολο του "κοινού" του ερμηνευτή έχει αλλόκοτη συμπεριφορά που παραπέμπει σε ύπαρξη ψυχικής ασθένειας. Στα πρώτα 57 δευτερόλεπτα του βίντεο (και στο σύνολο των πλάνων που λαμβάνουν χώρα σε εσωτεικό χώρο που δεν είναι τραπεζαρία), ο ερμηνευτής φορά "κανονικά" μία λευκή μπλούζα ενώ φορά "αλλοπρόσαλλα" μία κίτρινη μπλούζα (πράγμα το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει ότι και ο ίδιος "δεν είναι και τόσο καλά στα μυαλά του"). Στη συνέχεια του βίντεο στα πλάνα των εξωτερικών χώρων, ο ερμηνευτής φορά "κανονικά" πλέον την κίτρινη μπλούζα, αλλά εμφανίζεται και το ακάνθινο στεφάνι στα μαλλιά του που προαναφέρθηκε. Στα πλάνα των εξωτερικών χώρων (τα οποία έχουν γυριστεί στον αύλειο χώρο του Δρομοκαϊτείου) ο ερμηνευτής μιλά με τους υπόλοιπους ανθρώπους, το οποίο σε συνδυασμό με το ακάνθινο στεφάνι παραπέμπει στον Ιησού που κυρήσσει. Ο ερμηνευτής ξεχωρίζει καθώς βρίσκεται πιο ψηλά σε σχέση με τους υπόλοιπους και είναι ο μόνος που φορά κίτρινο μπλουζάκι. Ο ερμηνευτής έχει και αυτός "αλλοπρόσαλλη" συμπεριφορά, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να συμβολίζει το γεγονός ότι και ο ίδιος και η μουσική του και οι θαυμαστές του θεωρούνται "αλλοπρόσαλλοι" από την υπόλοιπη κοινωνία. Στα πλάνα των εσωτερικών χώρων που είναι στην τραπεζαρία (από το 0'58''μέχρι το 2'04'') ο ερμηνευτής φορά μαύρα ρούχα προκειμένου να ξεχωρίζει (οι τοίχοι είναι λευκού χρώματος και οι υπόλοιποι φορούν ανοιχτόχρωμα ρούχα και κανείς/καμμία μαύρα ρούχα) και τρώνε με τρόπο που παραπέμπει στο Μυστικό Δείπνο. Στο 1'35'' ο τραγουδιστή ανεβαίνει πάνω στο τραπέζι και μέχρι τα 2'04'' ο ερμηνευτής (στα πλάνα των εσωτερικών χώρων πάντα) βρίσκεται πάνω στο τραπέζι. Όσο ο τραγουδιστής βρίσκεται πάνω στο τραπέζι, τα πλάνα είναι χαμηλά (εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τη γραμματική του οπτικού κειμένου τα χαμηλά πλάνα προσδίδουν συμβολική εξουσία σε ό,τι εικονίζεται). Στο 2'05'' μπαίνουν στο χώρο του γεύματος δύο γιατροί (φοράν άσπρες ρόμπες που παραπέμπουν σε γιατρούς), οι οποίο απομακρύνουν με τη βία τον ερμηνευτή, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να ερμηνευτεί ότι η κοινωνία τον θεωρεί "παρανοϊκό".. Κατά τη διάρκεια αυτής της βίαιης απομάκρυνσης ο ερμνηνευτής γελά (2'21΄΄), συμπεριφορά που παραπέμπει σε συμπεριφορά ατόμου με ψυχική νόσο (συνήθως σχιζοφρένεια). Στο 2'30'' ο ερμηνευτής είναι στο κελί του με ζουρλομανδύα (που παραπέμπει σε ψυχικά ασθενές άτομο επικίνδυνο για τον εαυτό του και τους άλλους) από τη μέση και επάνω. Οι κινήσεις του και οι εκφράσεις του προσώπου του παραπέμπουν επίσης σε άτομο με ψυχική νόσο. Στο 2'44'' μια γυναίκα λαμβάνει έναν αριθμό χαπιών που υποδηλώνει τη ψυχική ασθένεια. Στο 2'59''-3'03'' μια γιατρός ετοιμάζει φάρμακο σε ενέσιμη μορφή για τον ερμηνευτή.Το γεγονός ότι δίνονται φάρμακα τόσο στον ερμηνευτής όσο και στους υπόλοιπους θα μπορούσε να υποδηλώσει ότι η κοινωνία τους "ποτίζει φάρμακα" προκειμένου να μην είναι διαφορετικοί και ακούν τη μουσική αυτή.  Στο τέλος του μουσικού βίντεο υπάρχουν τα ονόματα των ατόμων που συμμετείχαν σε αυτό.