Ποιες είναι
σήμερα οι κυρίαρχες ιδέες για τη μάθηση;
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του κονστρουκτιβιστικού μοντέλου ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ;
Πώς μπορούμε να πετύχουμε την εννοιολογική αλλαγή;
Πώς συγκροτείται ένα σχέδιο μαθήματος;
Ποιο είναι το παιδαγωγικό περιβάλλον για μία διδασκαλία
προσανατολισμένη
α.
στην οικοδόμηση της γνώσης β.
στη μεταφορά της γνώσης
Τι
ακριβώς είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ;
Είναι αναγκαία η χρήση προβλημάτων και ασκήσεων κατά τη
διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο;
Ακίνητο σώμα μάζας Μ = 100 g βρίσκεται πάνω σε λείο
οριζόντιο επίπεδο και είναι προσδεμένο στην άκρη οριζόντιου ελατηρίου σταθεράς k= 300 N/m, η άλλη άκρη του οποίου είναι στερεωμένη ακλόνητα. Βλήμα μάζας m =20 g κινούμενο οριζόντια κατά
τη διεύθυνση του άξονα του ελατηρίου, με ταχύτητα υ = 30m/s, συγκρούεται με το σώμα M και ενσφηνώνεται σε αυτό. Να
υπολογίσετε: α. την κοινή ταχύτητα που
αποκτούν τα δύο σώματα αμέσως μετά τη σύγκρουση β. το διάστημα που θα διανύσει
το συσσωμάτωμα, μέχρι να σταματήσει για πρώτη φορά
γ. σε πόσο χρόνο από τη στιγμή της σύγκρουσης το συσσωμάτωμα θα
σταματήσει για πρώτη φορά
Σας ζητούμε
Ποιες είναι οι βασικές
στρατηγικές για τη λύση ενός προβλήματος φυσικής;
Να απαντήσετε με ένα παράδειγμα.
Ποιοι είναι οι ρόλοι εκπαιδευτικού και μαθητή κατά κονστρουκτιβιστική διδασκαλία;
Ποιοι είναι οι αντίστοιχοι ρόλοι κατά την δασκαλοκεντρική διδασκαλία;
Ποια
είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων θα
αξιολογήσετε ένα σχολικό εγχειρίδιο φυσικής;
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του
κονστρουκτιβιστικού μοντέλου ΜΑΘΗΣΗΣ;