[Χρήση βιντεοπροβολέα στην αίθουσα εκδηλώσεων]

 

Στο σημερινό μάθημα έγινε συζήτηση μεταξύ των μαθητών

για τους προσωπικούς λόγους που μπορεί να έχει κάποιος

για να παρακολουθήσει σοβαρά ένα υποχρεωτικό ή επιλογής

μάθημα του αναλυτικού προγράμματος.

 

Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Βασίλης

και πρακτικογράφος στο Google Keep

η Σοφία.

 

Οι σημειώσεις της πρακτικογράφου:

λόγοι για να προσέχει κανείς στα μαθήματα:

(ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ)
ΕΛΛΗΝΑΣ , ΟΧΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΩ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΟΥ
(ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
ΜΑΓΑΖΙ , ΚΛΕΒΟΥΝ ΡΕΣΤΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ
(ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ , ΑΝΑΨΥΧΗ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ

ΑΝ ΓΙΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
(ΦΥΣΙΚΗ)
ΕΞΗΓΩ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
(ΧΗΜΕΙΑ)
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΝ ΓΙΝΩ ΜΑΓΕΙΡΑΣ
(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΝΑ ΠΛΟΗΓΟΥΜΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

 

Webliography

Intrinsic and Extrinsic Motivations: Classic Definitions and
New Directions
Richard M. Ryan and Edward L. Deci

Ο Νταν Πινκ για τη γεμάτη εκπλήξεις επιστήμη των κινήτρων

βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους