ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ? ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016 (με την 484/14-01-2016 έγκριση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Β/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης Αττικής)


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Κατ΄ αρχάς θα ήθελα να σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη, υγεία, δημιουργία και ότι άλλο επιθυμείτε.

Με την παρούσα επιστολή σας ενημερώνω για τις επιμορφωτικές μας συναντήσεις μέχρι τον Απρίλιο 2016. Όλα τα σημαντικά ΝΕΑ που μας αφορούν αναρτώνται στον ιστότοπό μας http://attik.pde.sch.gr/sym06-gath.
Σας υπενθυμίζω ότι σύμφωνα με την  13706/ 15-9-2015 απόφαση της Γ Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας τα σεμινάρια αυτά προγραμματίζονται για την ημέρα  Δευτέρα(12:00 -14:00).
Εκτός από τα παρακάτω σεμινάρια συνεργάζομαι με συναδέλφους Σχολικούς Συμβούλους Α/θμιας για την διοργάνωση μιας ημερίδας με θέμα Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Α/Θμιας εκπαίδευσης και των μικρών μαθητών. Όταν θα προγραμματιστεί αυτή η συνάντηση θα ενημερωθείτε σχετικά.
Επιμορφωτικές συναντήσεις ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ - ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016(12:00 -14:00)

Παρακαλώ δηλώστε τη συμμετοχή σας στο Γραφείο Σχολ. Συμβούλων 2105987696 /93 με  ΦΑΞ ή με ηλεκτρονικό μήνυμα ή τηλεφωνικά).

1. Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016 Thinking routines and ar tin ELΤ στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666).Εισηγήτρια: Χρύσα Παπαλαζάρου (ΜΑ, 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου).
2. Δευτέρα1 Φεβρουαρίου 2016 Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Συνεκπαίδευση: Εντάσσοντας όλους τους μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία
Ως φιλοσοφική θεωρία η διαφοροποιημένη διδασκαλίαείναι ένας συνολικός τρόπος σκέψης για τους μαθητές, τη διδασκαλία και τη μάθηση με γνώμονα ότι ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστή οντότητα και πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα (Tomlinson, 2001). Σύμφωνα με τις αρχές τις διαφοροποιημένης διδασκαλίας, ο μέσος μαθητής δεν υπάρχει, είναι μια αφηρημένη έννοια που δεν αντιστοιχεί σε κανένα συγκεκριμένο μαθητή. Αυτό συνεπάγεται ότι οι μαθητές κατακτούν τη γνώση μέσα από την ενεργητική μάθηση και επίλυση προβλημάτων ενώ παράλληλα διδάσκονται πώς να σκέφτονται και να μαθαίνουν. Γίνεται λοιπόν κατανοητό ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία ανταποκρίνεται στο αίτημα των καιρών για σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του μαθητή, μέρος των οποίων είναι οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης και οι διαφορετικοί τρόποι μάθησης των παιδιών (Αργυρόπουλος, 2013, σελ.36), στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτρια: Ντίνα Μαρκοπούλου (ΜΑ).
3. Δευτέρα15 Φεβρουαρίου 2016 Σχέσεις  μαθητών και αντικοινωνική συμπεριφορά: Αιτίες και συνέπειες  του σχολικού εκφοβισμού
Στη σχέση με τους φίλους τα παιδιά μαθαίνουν πολλές κοινωνικές δεξιότητες, όπως πώς να επικοινωνούν, να συνεργάζονται και να επιλύουν προβλήματα. Εξασκούνται επίσης στον έλεγχο των συναισθημάτων και στην ανταπόκριση στα συναισθήματα των άλλων, ενώ οι  φιλικές σχέσεις επηρεάζουν και την επίδοση των μαθητών στο σχολείο. Είναι συνεπώς εμφανές ότι το φαινόμενο του εκφοβισμού και γενικότερα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς έχει σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Το φαινόμενο της σχολικής επιθετικότητας και του εκφοβισμού παρατηρείται όλο και περισσότερο στις σύγχρονες κοινωνίες και σε πολλές χώρες του κόσμου και ο εκπαιδευτικός καλείται να το αντιμετωπίσει εντός της σχολικής κοινότητας στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτρια: Ντίνα Μαρκοπούλου (ΜΑ)
4. Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016 Metacognitive awareness through CALL.στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτρια: Εύη Κατσάνη (ΜΑ, 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης).
5. Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016 Experimenting with the digital classroom: using the tablets in the classroom στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγ. Αναργύρων (Σπάρτης & Λυκούργου, τηλ. 210 8329376). Διδάσκουσα καθηγήτρια κ. Κώτση Κωνσταντίνα.
6. Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016 ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτριες: Κώτση Κωνσταντίνα (ΜΑ, Διευθύντρια 6ου Δημ. Σχολείο Αγ. Αναργύρων, Παπαμιχαλάκη Ελένη, (ΜΑ, 5ο Γυμνάσιο Πετρούπολης).
7. Δευτέρα 21Μαρτίου2016 Integrating the CLIL approaching the Greek EFL classroom στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666).Εισηγήτρια: Βουρδάνου Κατερίνα (ΜΑ, 12ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω)
8. Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016 Ενημέρωση για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα   Teachers 4 Europe, E-Twinning. Εισηγήτριες: Βάνη Κουλοχέρη (Νεστόρειο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου, Πρέσβειρα Δράσης Τ4e) Αγγελική Γιατρά (6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης, Βραβευμένη με ετικέτα ποιότητας για το The Character Project ? Educating the Heart).
9. Δευτέρα 4 Απριλίου 2016 Ενημέρωση για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα,  Erasmus +, στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτρια: Γκουβάτσου Γλυκερία (11ο ΓΕΛ Περιστερίου).
10. Δευτέρα 18 Απριλίου 2016 Let's make our school more international: European Project Planning, Management and Funding under Erasmus+. From the project idea to the application stage στην αίθουσα του 3ου Π.Ε.Κ. Αθήνας (Μιχαλακοπούλου και Αγ. Τριάδος, Περιστέρι, τηλ. 2105772666). Εισηγήτρια: Στράτου Χριστίνα (18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου).




Ευχαριστώ πολύ
Δρ Ελένη Μανωλοπούλου - Σέργη                                                                                                                                                                    Σχολική Σύμβουλος