Το κείμενο της κατανόησης γραπτού λόγου
ήταν το άρθρο στην εφημερίδα GUARDIAN
?Can Google be taught poetry?? της
Sunday 7 June 2015
http://www.theguardian.com/technology/shortcuts/2015/jun/07/can-google-be-taught-poetry
Η άσκηση Β1 της γλωσσικής επίγνωσης ήταν απόσπασμα από το άρθρο
?Causes and treatment for insomnia.?
http://www.ba-bamail.com/content_13995/Insomnia_The_Causes_and_Treatments.aspx
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Μια μαθητική [αυθεντική άραγε;;] απάντηση στο ερώτημα της αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού.
http://www.quotev.com/story/3271879/My-Bullying-Essay-For-school/1/
Δείγμα σύντομης έκθεσης για την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού
http://www.scholaradvisor.com/essay-examples/argumentative-essay-solution-for-bullying/
Μια μακροσκελής, επιστημονική ανάλυση του θέματος
[μορφές, λόγοι εμφάνισης του φαινομένου, τρόποι αντιμετώπισης]
σε ανάρτηση ιστολόγίου
Το πλήρες διαγώνισμα στην ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/EXETASEIS-2015/them_aggl_eid_150617.pdf