Αναστασιάδης, Π.,
(2003),
Διαμόρφωση Πλαισίου για την Εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στα
Προγράμματα Σπουδών των Παιδαγωγικών Τμημάτων του Ελληνικού
Πανεπιστημίου, Επιστημονικό Βήμα, 2, (44-54).
Ανθούλιας, Τ., (1989),
Η Διδασκαλία της Γεωμετρίας στο Δημοτικό Σχολείο με τη Γλώσσα
Logo.
Αθήνα:
Gutenberg.
Δαγδιλέλης, Β., &
άλ., (2007),
Επιμόρφωση
Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική
Διδακτική Διαδικασία. Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
επιμορφωτών στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης.
Τεύχος 1: Γενικό Μέρος. Πάτρα: ΥΠ.Ε.Π.Θ., Π.Ι., Ε.Α.Ι.Τ.Υ.
Δαγδιλέλης, Β., & άλ., (2011), Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη.
Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα
Στήριξης Επιμόρφωσης. Τεύχος 1: Γενικό Μέρος. Πάτρα: ΥΠ.Ε.Π.Θ.,
Π.Ι., Ε.Α.Ι.Τ.Υ.
Δέλλας, Σ., &
Κέκκερης, Γ., (2008),
Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες. Θεωρητική προσέγγιση μεθόδου
διδασκαλίας βασισμένη στη Συνδυαστική Μάθηση (Blended
Learning).
Θέματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης
(σ. 95-104). Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Δημαράκη, Ε.,
(2004),
Ανατομία Σεναρίων Μάθησης.
EPICT.
Δημητρακοπούλου,
A.,
(1999),
«Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των τεχνολογιών της πληροφορίας στη
διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Τι προσφέρουν και πώς τις
αξιοποιούμε;», Επιθεώρηση Φυσικής, Περίοδος Γ’, τόμος Η’, Τεύχος
30, Άνοιξη 1999.
Δημητρακοπούλου,
A.,
(2003),
Εκπαίδευση από Απόσταση και Εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών
της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας. Βασικές Θεωρήσεις. Στο: Δ.
Ψύλλος, Β. Δαγδιλέλης (Επιμ.)
Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση.
Δημητρακοπούλου, Α., (1998-99),
Πολυμέσα στην Εκπαίδευση. Μαθησιακές επιδράσεις και σχέσεις με τα
παραδοσιακά εκπαιδευτικά μέσα. Εγχειρίδιο για το μεταπτυχιακό
πρόγραμμα «Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό». Ρόδος:
Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Δημητρακοπούλου, Α., (2000),
Εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο Ίντερνετ: για μια ουσιαστικότερη
μαθησιακή αξιοποίηση. Στο: Ε. Σκούρτου (Επιμ.), Διγλωσσία και
μάθηση στο διαδίκτυο. Τετράδια Εργασίας Ρόδου (σ. 73-85). Ρόδος:
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης -
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Καλκάνης, Γ., & άλ.,
(2007),
Επιμορφωτικό Υλικό για το Ειδικό Μέρος του Προγράμματος Σπουδών για
την Εκπαίδευση των Επιμορφωτών. Ειδικότητα ΠΕ60-70.
Α’ Μέρος.
Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Καραγιάννης, Γ.,
(1996), Ο
ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση,
Το Σχολείο του
Μέλλοντος, 18.
Καράμηνας, Ι.,
(Σεπ.-Δεκ.
2001),
Διαδίκτυο και εκπαιδευτική διαδικασία. Θεωρητική προσέγγιση και μια
πρόταση για τη διδακτική αξιοποίησή του στο Δημοτικό Σχολείο,
Σύγχρονη Εκπαίδευση, 120-121, (76-84).
Καρτσιώτης, Θ.,
Κέκκερης, Γ., Σακονίδης, Χ., (2005),
Η εισαγωγή των
Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στην ελληνική Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση - Μια πρώτη αξιολόγηση, Επιστημονικό Βήμα, 4,
(137-152).
Κασιμάτη, Κ., &
Γιαλαμάς, Β., (2001),
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην
εκπαιδευτική διαδικασία, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών θεμάτων, 5,
(114-120).
Κασκαντάμη, Μ.,
(2001),
Μαθαίνοντας στο Ίντερνετ: Αρχαία Νέα Ιστορία.
Αθήνα: Καστανιώτης.
Καστής, Κ., και Χαραμής, Π., (2001),
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στο Σχολείο με τις Νέες Τεχνολογίες.
Αθήνα: Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη, Παρατηρητήριο Εκπαίδευσης.
Κεκές, Ι., (2004), (Επιμ.),
Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Ζητήματα Σχεδιασμού και
Εφαρμογών. Φιλοσοφικές-Κοινωνικές Προεκτάσεις. Αθήνα: Ατραπός.
Κελεσίδης, Ε.,
(Απρίλιος, 1998),
Η εκπαίδευση στην εποχή των δικτύων,
Virtual
School,
The
sciences of Education Online,
τόμος 1, τεύχος 1.
Προσπελάστηκε: 18 Ιανουαρίου 2009, από
http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/CongressKelesidis.html
Κελεσίδης,
Ε.,
(Αύγουστος,
1998),
Το
Internet,
Virtual
School, The sciences of Education Online,
τόμος
1, τεύχος
2.
Προσπελάστηκε:
18 Ιανουαρίου 2009, από
http://web.auth.gr/virtualschool/1.2/praxis/TheInternet/1.html
Κολοκυθάς,
Αν., Γώγουλος, Γ.,
& Παπαστάμος,
Β., (2001),
Βασικές Δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας.
Αθήνα:
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Προσπελάστηκε: 2 Δεκεμβρίου 2009, από
http://www.pi-schools.gr/programs/ktp/epeaek/yliko.html
Κόμης Β., (1995),
Πανεπιστημιακές Σημειώσεις, «Η Διδακτική της Πληροφορικής»,
Ηράκλειο: Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Κόμης, Β., (1996),
Πληροφορικά περιβάλλοντα διδασκαλίας και μάθησης. Ανασκόπηση,
εξέλιξη, τυπολογία και προοπτικές,
Παιδαγωγικός Λόγος, 2.
Κόμης,
Β., (2000), Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Πανεπιστημιακές
παραδόσεις. Πάτρα.
Κόμης, Β., (2004),
Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων
Τεχνολογιών.
Κόμης, Β., & άλ.,
(2007),
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην
Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία. Επιμορφωτικό υλικό για την
εκπαίδευση των επιμορφωτών στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης.
Τεύχος 2Α: Κλάδοι ΠΕ60/ΠΕ70. Πάτρα: ΥΠ.Ε.Π.Θ., Π.Ι., Ε.Α.Ι.Τ.Υ.
Κόμης, Β., & άλ., (2010), Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την
Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη. Επιμορφωτικό
υλικό για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης
Επιμόρφωσης. Τεύχος 2Α: Κλάδοι ΠΕ60/ΠΕ70. Πάτρα: ΥΠ.Ε.Π.Θ., Π.Ι.,
Ε.Α.Ι.Τ.Υ.
Κορδάκη, Μ.,
(2003), Η
επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και
στη μάθηση των Μαθηματικών ως αφετηρία για επαναπροσδιορισμό
κυρίαρχων αντιλήψεων και πρακτικών. Στο: Χρήση των ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση (330-339). Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Προσπελάστηκε: 18 Ιανουαρίου 2009, από
http://www.ceid.upatras.gr/faculty/kordaki/A12.pdf
Κοσμίδου-Hardy,
X.,
(1996),
Αγωγή στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας: Από την Παθητική Πληροφόρηση
στην Κριτική Ανάγνωση της Πληροφορίας. Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
(36-37). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Κούρτη-Καζούλλη,
B.,
(2001),
Διά-λογος. Διγλωσσία και διδασκαλία δεύτερης γλώσσας στο
διαδίκτυο. Διδακτορική Διατριβή. Πανεπιστήμιο Ρόδου.
Κυνηγός, Χ., (1995),
Η
ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί. Η υπολογιστική τεχνολογία ως
εργαλείο έκφρασης και διερεύνησης στη γενική παιδεία. Στο: Α.
Καζαμίας και Μ. Κασσωτάκης (Επιμ.), Ελληνική Εκπαίδευση,
Προοπτικές Ανασυγκρότησης και Εκσυγχρονισμού. Αθήνα: Σείριος.
Κυνηγός, Χ., και Οικονόμου, Α., (1994),
Βάσεις Δεδομένων για μαθητές.
Tabletop Junior
και
Tabletop Senior.
Κωστάκη, Α.,
(2001),
Πληροφορητικός Γραμματισμός: Δημιουργώντας Αυτόνομους και Κριτικούς
Διαχειριστές της Πληροφόρησης για τον 21ο αιώνα.
Προσπελάστηκε: 16 Ιανουαρίου 2009, από
http://eprints.rclis.org/10267
Λαμπροπούλου, Ν.,
(2002),
Μαθησιακά άτμητα: ο δρόμος για επαγγελματική συνεργασία στη ελληνική
διαδικτυακή εκπαιδευτική κοινότητα μέσω του πανελλήνιου σχολικού
δικτύου. Προσπελάστηκε: 5 Νοεμβρίου 2008, από
http://bdaloukas.gr/moodle/mod/forum/discuss.php?d=70&parent=133
Μακράκης, Β., (2000),
Υπερμέσα στην Εκπαίδευση. Μια Κοινωνικο-εποικοδομιστική
προσέγγιση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Μακρή-Μπότσαρη, Ε.,
& Ψυχάρης, Σ., (2007),
Επιμορφωτικό Υλικό
Γενικού Μέρους του Προγράμματος Σπουδών για την Εκπαίδευση των
Επιμορφωτών. ΤΠΕ και θεωρίες μάθησης - Οι ΤΠΕ ως καινοτόμος δράση.
Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Μικρόπουλος, Τ.,
(2006),
Ο Υπολογιστής ως Γνωστικό Εργαλείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Μπαμπινιώτης, Γ.,
(3 Δεκεμβρίου 2000),
Νέες Τεχνολογίες και
ποιοτική παιδεία, Το Βήμα,
Β14.
Νικολαϊδου, Σ., και Γιακουμάτου,
T.,
(2001),
Διαδίκτυο και Διδασκαλία. Αθήνα: Κέδρος.
Νικολοπούλου,
Κ.,
(1997),
An Investigation into the effects of using information technology on
pupils’ learning of science. Focusing on two aspects, data analysis
skills and electricity concepts.
PhD.
Thesis University of London:
Kings’
College,
London.
Παπαδάκης, Σ., &
Χατζηπέρης, Ν., (2001),
Βασικές Δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της
Επικοινωνίας. Αθήνα: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και
Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Προσπελάστηκε:
2 Δεκεμβρίου 2009, από
http://www.pi-schools.gr/programs/ktp/epeaek/yliko.html
Παπάς, Γ., (1989),
Η Πληροφορική στο Σχολείο. Αθήνα: Συμεών.
Πολυχρονίου, Λ., (1999),
Η/Υ
και Ελληνική Γλώσσα.
Αθήνα: Γεωργιάδη.
Ράπτης, Α., &
Ράπτη, Α., (1999),
Πληροφορική και Εκπαίδευση. Συνολική Προσέγγιση. Α’ Τόμος.
Αθήνα: Α. Ράπτης.
Ράπτης, Α., και
Ράπτη, Α., (2006),
Μάθηση και Διδασκαλία στην Εποχή της Πληροφορίας. Συνολική
Προσέγγιση. Α΄Τόμος. Αθήνα: Έκδοση Συγγραφέων.
Ράπτης, Α., και
Ράπτη, Α., (2006),
Μάθηση και Διδασκαλία
στην Εποχή της Πληροφορίας. Παιδαγωγικές Δραστηριότητες.
B΄
Τόμος. Αθήνα: Έκδοση Συγγραφέων.
Σολομωνίδου,
X.,
(2001),
Σύγχρονη Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Υπολογιστές και Μάθηση στην
Κοινωνία της Γνώσης.
Θεσσαλονίκη: Κώδικας.
Σολομωνίδου, Χ.,
(2002),
Εφαρμογή Σύγχρονων Περιβαλλόντων Μάθησης με τη χρήση των ΤΠΕ στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Προσπελάστηκε: 20 Ιανουαρίου 2009, από
http://www.epyna.gr/show/solomonidou.pdf
Σολωμονίδου, Χ.,
(2006),
Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία, Εποικοδομητισμός και
σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σπαντιδάκης, Ι., (1997),
Δυσκολίες γραπτής έκφρασης των μαθητών του δημοτικού σχολείου.
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικών προσεγγίσεων για την
ανάπτυξη των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με
και χωρίς τον υπολογιστή. Διδακτορική Διατριβή. ΠΤΔΕ
Πανεπιστημίου Αθήνας.
Τζιμογιάννης, Α.,
(2002),
Προετοιμασία του Σχολείου της Κοινωνίας της Πληροφορίας: προς ένα
ολοκληρωμένο μοντέλο ένταξης των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, Σύγχρονη
Εκπαίδευση, 122, (55-6).
ΥΠΕΠΘ/Παιδαγωγικό
Ινστιτούτο, (2002),
Διαθεματικό Ενιαίο
Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Πληροφορικής
(Δημοτικό). Προσπελάστηκε: 2 Δεκεμβρίου 2009, από
http://www.pi-schools.gr/lessons/computers/epps/epps_informatics_dim_fek304.pdf
&
ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ Πληροφορικής |