School-PE

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Κεντρική σελίδα
Σχολική Φυσική Αγωγή
Υπηρεσιακά Θέματα
Νομοθεσία
Επιμόρφωση
’ρθρα-Απόψεις
Εργασίες και Έρευνες
Χρήσιμες Ιστοσελίδες
Επικοινωνία
Web Master

 

Μετρητής επισκέψεων

HyperCounter

(από 24-07-2003)

Τελευταία ενημέρωση

30/05/2017

Σχέδια μαθημάτων και δραστηριότητες

Πίσω Επάνω Επόμενο

Α/Α 5
Σχέδιο μαθήματος Μύηση στην ενόργανη: κυβίστηση
Τάξη Α΄- B΄
Συντάκτης

Θεόδ. Λευθερούδης, Καθηγητής Φυσ. Αγωγής, Προπονητής ποδοσφαίρου Παιδικών τμημάτων

   
 

Περιγραφή

Η διάταξη και η προετοι΅ασία ΅αθή΅ατος είναι ολιγόλεπτη. Τοποθετού΅ε τα στρώ΅ατα διάσπαρτα στο χώρο που διαθέτου΅ε.
• Βάζου΅ε 3-4 παιδάκια σε ένα στρώ΅α.
• Αφήνου΅ε τα παιδάκια να εκτονωθούν για λίγο, γιατί προέρχονται
από πολύωρο καθισιό, ιδιαίτερα όταν διανύου΅ε την πέ΅πτη ώρα.
• Βαφτίζου΅ε τα στρώ΅ατα φωλίτσες και καθό΅αστε όλοι να ξεκουραστού΅ε. Ξαπλώνου΅ε στις φωλίτσες κατά ΅ήκος, για να χωρέσου΅ε όλοι και τεντώνου΅ε τα χέρια πίσω, έχοντας τα πόδια σε τεντω΅ένες ΅υτούλες, για να γίνου΅ε γίγαντες.
• Ξαφνικά ο γίγαντας ΅ε το ΅άζε΅α των χεριών και των ποδιών κατάφερε να γίνει ανθρωπάκι, ΅ικρό κουβαράκι.
• Τώρα προσπαθού΅ε να σηκώσου΅ε τα πόδια ψηλά και ίσια σαν
κεράκι, από ύπτια κατάκλιση, βοηθώντας και στηρίζοντας τη λεκά-
νη ΅ε τα χεράκια. Κάνου΅ε δηλαδή το λεγό΅ενο - γνωστό κεράκι
στη γυ΅ναστική.
• Συνδέου΅ε το κεράκι ΅ε το ανθρωπάκι-καβουράκι και το γίγαντα.
Κάνου΅ε το κεράκι και α΅έσως ΅ετά το καβουράκι, φωνάζοντας
και δίνοντας έναν ιδιαίτερο τόνο στη φωνή ΅ας.
• Γινό΅αστε ΅ια γίγαντας, ΅ια ανθρωπάκι και κεράκι και επαναλα΅βάνου΅ε αντίστροφα.
• Φτιάχνου΅ε δύο-τρεις κατηφόρες ΅ε τρία στρώ΅ατα, για να διευκολύνω την περιστροφή του σώ΅ατος γύρω από τον άξονα. Χωρίζω τα παιδιά και κάνου΅ε πολλές επαναλήψεις. ∆ιευκρινίζου΅ε και τονίζου΅ε ότι πρώτα γινό΅αστε γίγαντες, βάζου΅ε τα χέρια στο στρώ΅α και έπειτα ΅ετα΅ορφωνό΅αστε σε ανθρωπάκια βαρκούλες και στο τέλος σηκώνου΅ε τα χέρια ψηλά ΅ε σκοπό να πιαστού΅ε από το ΅ονόζυγο.
• Βλέποντας την τάξη να προχωράει και να ΅αθαίνει γρήγορα, ξανα χωρίζου΅ε τα παιδάκια κατά τριάδες-τετράδες βάζοντας τα στρώ ΅ατα ΅ακριά το ένα από το άλλο, για να αποφύγου΅ε τον ενδεχό ΅ενο τραυ΅ατισ΅ό και προσπαθού΅ε να εκτελέσου΅ε την κυβίστη ση σε επίπεδο (κανονικό) στρώ΅α. Όπου χρειαστεί βοηθά΅ε λιγά κι, προσέχοντας πάντα το ση΅είο του αυχένα. Τονίζου΅ε στα παι δάκια ότι πρέπει να γίνου΅ε γίγαντες, βάζοντας τα χέρια στο στρώ΅α και σχη΅ατίζοντας γρήγορες βαρκούλες, για να ΅πορέ σου΅ε να φτάσου΅ε το ΅ονόζυγο.