![Κεντρική σελίδα](_derived/home_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Σχολική Φυσική Αγωγή](_derived/s_13.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Υπηρεσιακά Θέματα](_derived/s-1.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Νομοθεσία](_derived/s_2.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Επιμόρφωση](_derived/s_3.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![’ρθρα-Απόψεις](_derived/s-16.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Εργασίες και Έρευνες](_derived/s_19.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Χρήσιμες Ιστοσελίδες](_derived/s_14.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Επικοινωνία](_derived/s_15.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
![Web Master](_derived/web_master.htm_cmp_sumipntg110_vbtn.gif)
Μετρητής
επισκέψεων
(από
24-07-2003)
|
Τελευταία ενημέρωση
30/05/2017
|
| |
Σχέδια
μαθημάτων και δραστηριότητες
![Επόμενο](_derived/next_cmp_passport110_next.gif)
Α/Α |
5 |
Σχέδιο μαθήματος |
Μύηση στην
ενόργανη: κυβίστηση |
Τάξη |
Α΄- B΄ |
Συντάκτης |
Θεόδ.
Λευθερούδης,
Καθηγητής Φυσ. Αγωγής,
Προπονητής ποδοσφαίρου Παιδικών τμημάτων |
|
|
Περιγραφή |
Η διάταξη και η προετοι΅ασία ΅αθή΅ατος είναι
ολιγόλεπτη. Τοποθετού΅ε τα στρώ΅ατα διάσπαρτα στο χώρο που διαθέτου΅ε.
Βάζου΅ε 3-4 παιδάκια σε ένα στρώ΅α.
Αφήνου΅ε τα παιδάκια να εκτονωθούν για λίγο, γιατί
προέρχονται
από πολύωρο καθισιό, ιδιαίτερα όταν διανύου΅ε την πέ΅πτη ώρα.
Βαφτίζου΅ε τα στρώ΅ατα φωλίτσες και καθό΅αστε όλοι να ξεκουραστού΅ε.
Ξαπλώνου΅ε στις φωλίτσες κατά ΅ήκος, για να χωρέσου΅ε όλοι και τεντώνου΅ε τα
χέρια πίσω, έχοντας τα πόδια σε τεντω΅ένες ΅υτούλες,
για να γίνου΅ε γίγαντες.
Ξαφνικά ο γίγαντας ΅ε το ΅άζε΅α των χεριών και των ποδιών κατάφερε να
γίνει ανθρωπάκι, ΅ικρό κουβαράκι.
Τώρα προσπαθού΅ε να σηκώσου΅ε τα πόδια ψηλά και ίσια σαν
κεράκι, από ύπτια κατάκλιση, βοηθώντας και στηρίζοντας τη λεκά-
νη ΅ε τα χεράκια. Κάνου΅ε δηλαδή το λεγό΅ενο - γνωστό κεράκι
στη γυ΅ναστική.
Συνδέου΅ε το κεράκι ΅ε το ανθρωπάκι-καβουράκι και το γίγαντα.
Κάνου΅ε το κεράκι και α΅έσως ΅ετά το καβουράκι, φωνάζοντας
και δίνοντας έναν ιδιαίτερο τόνο στη φωνή ΅ας.
Γινό΅αστε ΅ια γίγαντας, ΅ια ανθρωπάκι και κεράκι και επαναλα΅βάνου΅ε
αντίστροφα.
Φτιάχνου΅ε δύο-τρεις κατηφόρες ΅ε τρία στρώ΅ατα, για να διευκολύνω την
περιστροφή του σώ΅ατος γύρω από τον άξονα. Χωρίζω
τα παιδιά και κάνου΅ε πολλές επαναλήψεις. ∆ιευκρινίζου΅ε και
τονίζου΅ε ότι πρώτα γινό΅αστε γίγαντες, βάζου΅ε τα χέρια στο
στρώ΅α και έπειτα ΅ετα΅ορφωνό΅αστε σε ανθρωπάκια
βαρκούλες και στο τέλος σηκώνου΅ε τα χέρια ψηλά ΅ε σκοπό να
πιαστού΅ε από το ΅ονόζυγο.
Βλέποντας την τάξη να προχωράει και να ΅αθαίνει γρήγορα, ξανα
χωρίζου΅ε τα παιδάκια κατά τριάδες-τετράδες βάζοντας τα στρώ
΅ατα ΅ακριά το ένα από το άλλο, για να αποφύγου΅ε τον ενδεχό
΅ενο τραυ΅ατισ΅ό και προσπαθού΅ε να εκτελέσου΅ε την κυβίστη
ση σε επίπεδο (κανονικό) στρώ΅α. Όπου χρειαστεί βοηθά΅ε λιγά
κι, προσέχοντας πάντα το ση΅είο του αυχένα. Τονίζου΅ε στα παι
δάκια ότι πρέπει να γίνου΅ε γίγαντες, βάζοντας τα χέρια στο
στρώ΅α και σχη΅ατίζοντας γρήγορες βαρκούλες, για να ΅πορέ
σου΅ε να φτάσου΅ε το ΅ονόζυγο. |
|